Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Regeneracja akumulatora
Autor Wiadomość

p106rallye
[Usunięty]

Wysłany: Śro 09 Cze, 2010   

GeKo napisał/a:
Ryba napisał/a:
o nizszej masie.
Jakoś nie bardzo. 37Ah jest cięższe od mojego Boscha 44Ah :]
Nie będę się tu wymądrzał,ale czym cięższy aku - przy danych parametrach - tym lepszy. Jeśli aku jest w miare nowy i padł to można wymienić ewentulanie elektrolit - dostępny m.in. w sklepach motocyklowych. Ja przejechałem 106 od 5 lat jakieś 6000km i chronie swój akumulator , który ma chyba 6-7 lat , przed zasiarczeniem, odłączając go jak nie używam samochodu.
 
 

kaziu1985pn 
brulion na spirali

auto: bmw 318ti
silnik:: m42b18
moc: 140km
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Lut 2010
Skąd: Poznań

Wysłany: Śro 09 Cze, 2010   

p106rallye, same odłączenie to mała pomoc bo akumulator się sam rozładowuje trzeba co najmniej raz w miesiącu go podłączyć pod prostownik.
 
 

p106rallye
[Usunięty]

Wysłany: Śro 09 Cze, 2010   

tak ??
 
 

Ryba 
feel the revs
pozdro 5-10-15


auto: 135i
silnik:: N55B30
moc: 370km
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Skąd: Kraków

Wysłany: Śro 09 Cze, 2010   

p106rallye napisał/a:
GeKo napisał/a:
Ryba napisał/a:
o nizszej masie.
Jakoś nie bardzo. 37Ah jest cięższe od mojego Boscha 44Ah :]
Nie będę się tu wymądrzał,ale czym cięższy aku - przy danych parametrach - tym lepszy. Jeśli aku jest w miare nowy i padł to można wymienić ewentulanie elektrolit - dostępny m.in. w sklepach motocyklowych. Ja przejechałem 106 od 5 lat jakieś 6000km i chronie swój akumulator , który ma chyba 6-7 lat , przed zasiarczeniem, odłączając go jak nie używam samochodu.


Ja mowie o skrajnym juz zbijaniu z masy, nie mowie ktory jest bardziej trwaly.
Wcielilem sie po prostu w swoja skore, ze jak cos kupuje to fajnie zeby to bylo najlepszej jakosci, i przy tym jesli chodzi o saxo, to zeby bylo rownie dobrze najlzejsze. Tym bardziej ze to auto do jazdy na codzien.

Peace
_________________
i kno u got soul
 
 
 

kaziu1985pn 
brulion na spirali

auto: bmw 318ti
silnik:: m42b18
moc: 140km
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Lut 2010
Skąd: Poznań

Wysłany: Śro 09 Cze, 2010   

p106rallye, tak bankowo, dlatego nie kupuje się akumulatorów na stacjach i supermarketach bo są wstępnie zajechane tam wszyscy maja na to zwis.
 
 

jozekrj 
Za czym ta kolejka stoi?

auto: PUG 307SW
silnik:: EW10A
moc: 140km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Sie 2009
Skąd: WJ

Wysłany: Śro 09 Cze, 2010   

ja mogę polecić sklep zap sznajder na 11 listopada obok intercars

obsługa do miłych nie należy ale dobrze ogarniają temat i maja dobre ceny
_________________
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Śro 09 Cze, 2010   

jozekrj napisał/a:
ja mogę polecić sklep zap sznajder na 11 listopada obok intercars

obsługa do miłych nie należy ale dobrze ogarniają temat i maja dobre ceny

wlasnie tam kupiłem ten co się spsuł,
w srodku atmosfera panuje jak w sklepie rolnym przy pgrze :D
Ale fakt, cena byla dobra i facet nie doliczył mi kaucji ze przyjechalem z golymi rekami - bo ktos po prostu oddał aku i liczba się zgadzała.
Potem wracałem tramwajem i metrem z tym aku w plecaku na urynow.
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Śro 09 Cze, 2010   

eM napisał/a:
plecaku na urynow.

czy ma to cos wspolnego z uryna? :D
_________________
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Sob 12 Cze, 2010   

Udało mi się zreanimować mojego Sznajderka,
dużo czytałem w necie i jeśli spojrzy się na okładziny i są nadal brunatne (u mnie były) to jest duża szansa odratować.
Probowałem różnych rzeczy ale dopiero ta technika zadziałała:
Ładowanie impulsowym bez wygładzania i podczas ładowania wpiąć na aku obciążenie które jest 1/10 prądu ładowania - ja podczepiłem wentylator od CPU 0,3A.
Aku przez pierwsze dwa dni bulkał sobie ostro z każdej celi, wybulgotał się, dolałem dzisiaj H²O i już nawet nie bulka przy ładowaniu. Trzyma ładnie napięcie przy dużym obciążeniu (4A)
i ogólnie daje rade :)
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Sob 12 Cze, 2010   

Adam Słodowy normalnie :) Brawo !
 
 
 

kaziu1985pn 
brulion na spirali

auto: bmw 318ti
silnik:: m42b18
moc: 140km
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Lut 2010
Skąd: Poznań

Wysłany: Sob 12 Cze, 2010   

4A dla akumulatora to nie jest duże obciążenie wręcz małe :)
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Sob 12 Cze, 2010   

kaziu1985pn napisał/a:
4A dla akumulatora to nie jest duże obciążenie wręcz małe :)

Wszystko jest względne
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

kaziu1985pn 
brulion na spirali

auto: bmw 318ti
silnik:: m42b18
moc: 140km
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Lut 2010
Skąd: Poznań

Wysłany: Sob 12 Cze, 2010   

eM, prosta kalkulacja żarówki 2X 55W = 110W / 12V = 9,16A a to tylko 2 lampy mijania :)
 
 

kaziu1985pn 
brulion na spirali

auto: bmw 318ti
silnik:: m42b18
moc: 140km
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Lut 2010
Skąd: Poznań

Wysłany: Sob 12 Cze, 2010   

w matematyce i elektryce nie ma rzeczy względnych :D
 
 

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Sob 12 Cze, 2010   

eM napisał/a:
Wszystko jest względne

Tylko KonradMK jest bezwzględny
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 8