Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
DIY czyli piaskowanie po swojemu
Autor Wiadomość

TOXIC 
zepsuł mi sie toster


auto: Clio Sport ph1
silnik:: F4R 730
moc: 178km
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Skąd: Łódź

Wysłany: Czw 10 Cze, 2010   DIY czyli piaskowanie po swojemu

Pytanie za pomuka :D

Ostatnio bawięłm sie troche w malowanie felg, ale nie jestem zadowolony z efektu.

Ponieważ posiadam do dyspozycji sprężarke zastanawiałem sie czy nie dam rady samemu wypiaskować felgi tak jak to sie robi w zakładach. Chce usunąć warstwe lakieru i podkładu jaki jest na felgach.



http://www.allegro.pl/ite...biornikiem.html

Czy tego typu zabawki z allegro wystarczą aby usyskac ładną gładką powierzchnie pod nowy lakier ? Czy nadają sie raczej do piaskowania numerów na szkle :) i grubej warstwy lakieru proszkowego nie usuną ?
_________________
www.megastarter.pl
 
 
 

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

Wysłany: Czw 10 Cze, 2010   

Jeśli nie jesteś zadowolony z rezultatów malowania i tak czy tak będziesz malował ja bym spróbował, zawsze to można troche zaoszczedzić na piaskowaniu jak jak nie będzie git to oddasz do piaskowania, kolesiowi nie powinno to robić różnicy.. Nie mniej wydaje mi się, że da rade, ja ostatnio zaciski 266 pisakowałem przed malowaniem, dokładnie takim urzadzeniem jak to i dało rade, jakieś felgi w tym zakładzie też juz były robione i elegancja.. Patrząc wizualnie nie było to większe niż to ;) reasumując jeśli masz/masz dostep to warto spróbowac ;)
 
 
 

Bonczek 
There you go...
Petrolhead


auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 25 Sty 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 10 Cze, 2010   

Ja piaskowałem takim sprzętem pokrywy zaworów - i takie malowane fabrycznie i malowane już przez właścicieli (VHT oraz proszkowo) - spokojnie dało rade, resztki dojechałem Scansol`em i powierzchnia była idealnie gładka.
_________________
Racing: CR-X / S1000R
Cruising: W126 / C126 / R129 / 996.2 / C63

http://www.facebook.com/p...208482285855703 :)

 
 
 

KarQ 
spieprzaj dziadu

auto: 500SEC i inne
silnik:: 5.0
moc: 326km
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 10 Maj 2009
Skąd: WZ

Wysłany: Czw 10 Cze, 2010   

Jak chciałem to kupić to odradzano mi bo ponoć dysza szybko się psuje i zaczyna cedzić mocno.
_________________
EM-AIR SYSTEM
www.em-airsystem.pl
Wentylacja | Klimatyzacja | Chłodnictwo
 
 

jozekrj 
Za czym ta kolejka stoi?

auto: PUG 307SW
silnik:: EW10A
moc: 140km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Sie 2009
Skąd: WJ

Wysłany: Czw 10 Cze, 2010   

co ile trzeba dosypywać ścierniwo i jaki trzeba mieć kompresor do tego :lol2:

w pracy mamy taka mała amatorska piaskareczkę , spokojnie można ja sobie wnieść na rusztowanie wchodzi tam worek 25kg ścierniwa i znika momentalnie a kompresor zasilający to najmniejszy atlas copco na przyczepce który ma wydajność 2.1m3 przy 7bar

efekt zależy od użytego ścierniwa

niektórymi można nawet czyścic sobie skórzane buty zamiast używać do tego szczotki takie są delikatne
_________________
 
 

TOXIC 
zepsuł mi sie toster


auto: Clio Sport ph1
silnik:: F4R 730
moc: 178km
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Skąd: Łódź

Wysłany: Czw 10 Cze, 2010   

no przewiduje ze za 30zeta to długo mi ten pistolet nie podziała :) ale myślicie ze 25kg ścierniwa na 4 felgi nie starczy ?
_________________
www.megastarter.pl
 
 
 

MoRToN 
sushi nori
tylko fourty/fourty


auto: Reno
silnik:: 2.5
moc: 115km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 31 Sty 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 10 Cze, 2010   

TOXICu, wiem, że fajnie jest podziałać cos samemu ale to chyba nie ma sensu... koszty bęa takie same albo i większe niż w zakładzie który się tym zajmuje zawodowo. Jak coś nie wyjdzie to koszta się podwoją. No chyba, że podchodzisz do tego ambicjonalnie i faktycznie chcesz się babrać. Ja robiłem swoje zimówki i po sezonie sa znowu do roboty. Lakeir akrylowy na koła nie jest dobrym rozwiązaniem. Proszek to proszek.
 
 
 

TOXIC 
zepsuł mi sie toster


auto: Clio Sport ph1
silnik:: F4R 730
moc: 178km
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Skąd: Łódź

Wysłany: Czw 10 Cze, 2010   

Ja tam lubie sobie podłubać :) sporo własnej druciarni w moim Clio :D 2 koła które zrobiłem w tamtym roku do tej pory maja sie wysmienicie. O dziwo lakier z Praktikera wykazał się wręcz niespotykaną odpornością :) Teraz wiem ze moge nim śmiało malować i robota nie pójdzie na marne. Co więcej kiedyś oddałem do lakierowania proszkowego i po kilku dniach lakier popękał tworząc na całej strukturze pajęczynkę :( Nie kosztowało to wtedy bardzo drogo ale wystarczyło żeby przyjąć zasadę ze jeśli możesz coś zrobić sam, przy bronku i w spokoju od żony (a tak sie składa ze 200m z domu do garażu ten spokój zapewnia :D ) to warto :)
_________________
www.megastarter.pl
 
 
 

p106rallye
[Usunięty]

Wysłany: Czw 10 Cze, 2010   

A jaki masz kompresor? Ja mam standardowy 24L i niestety do piaskowania brakowało mu powietrza :/
 
 

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

Wysłany: Czw 10 Cze, 2010   

no ale jeśli to jest kwestia kupna tylko ścierniwa to ja bym próbował... co innego gdybyś miał kupić pistolet, "piasek" i jeszcze kompersor, myśle żeby się nie opłaciło, a tak to jak lubisz grzebać i masz chwilkę to jedziesz ;)
 
 
 

TOXIC 
zepsuł mi sie toster


auto: Clio Sport ph1
silnik:: F4R 730
moc: 178km
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Skąd: Łódź

Wysłany: Czw 10 Cze, 2010   

no kupic musze pistolet i scierniwo, sprężarke faktycznie mam 24l ale cisnienie ma 8bar czyli wstarczające. Tyle ze bede musiał to robic po małym kawałku od 8 do 6 bar i pozniej pałza na doładowanie :/
_________________
www.megastarter.pl
 
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Czw 10 Cze, 2010   

Podstawa to dobry kompresor. Popierdziawka się nie nadaje, swojego czasu przymierzałem się do komory do piaskowania, już prawie kupiłem, ale okazało się, że kompresor co to pociągnie kosztuje 12 tys. :D
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

Qukie 
XII wydział ksiąg wieczystych


auto: niebieskie :]
silnik:: na przedzie
moc: z tobą niech będzie.km
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 17 Lip 2009
Skąd: z wioski

Wysłany: Pią 11 Cze, 2010   

Tak jak piszą poprzednicy, podstawa to dobry kompresor.

Jak dwa lata temu chciałem wypiaskować felgi to kompresor nie chvja nie dawał rady gdyż był za słaby, a dmuchał chyba 6 bara. Jedyne co pomogło to Scansol i papier ścierny.

Te czarne felgi w Hondzie malowałem sam ścierając cały lakier papierem ściernym i lakier bez problemów trzyma się do dziś (5 sezon) tak więc polecam ciężką robotę z papierem :]
 
 
 

MoRToN 
sushi nori
tylko fourty/fourty


auto: Reno
silnik:: 2.5
moc: 115km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 31 Sty 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 11 Cze, 2010   

Sa tez dysze piaskujące do karchera, ciekawe jak tamto się spisuje.
 
 
 

wasq 
brak opisu


auto: jakies Renault
silnik:: 1,7 1,8 1,6 2,0
moc: 93 85 110 150km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Skąd: Łódź

Wysłany: Pią 11 Cze, 2010   

taka maszynke sobie w dupe mozna wsadzic :D

probowalem piaskowac lepszym sprzetem ale zwykly kompresor nei wyrabia pozatym maska albo kask na glowe i dopiero mozna dzialac piasek wpycha sie wszedzie

ja dobierzesz zly to porobisz takie kratery ze dopiero nie bedziesz zadowolony :D




kupujesz scansol i czekasz lakier podkald wszytko samo odchodzi pozniej trzba usunac ta warstwe odtluscic

podklad lakier klar i juz :D




ps. taka maszynke jak pokazales na zdjeciu to ja mialem do nakladania baranka :)
_________________
pozdrawiam -=wasq=-

RENAULT 5 KLUB POLSKA
www.klubrenault5.pl

ŁZM
http://www.motosportklub.pl/news.php
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 8