Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
SUPERCHARGER SAXO VTS
Autor Wiadomość

Grzesiek VTS 
You cant handle the truth!
Czy to jest saxo ??


auto: saxo 2 x 16V
silnik:: 1.6
moc: 136 i ??km
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Kraków

Wysłany: Sob 12 Cze, 2010   SUPERCHARGER SAXO VTS

Panowie co o tym Myślicie:

http://www.gmcmotorsport....products_id=249



Uploaded with ImageShack.us

dobra sprawa ale czy sie opłaca ile trzeba dac zł aby mięć w saxo 180 ps bez kompresora? same walki, tłoki, remap itd... wychodza koło 10 tysia i mamy 160 ps.
 
 
 

Maciusiowy 
Powiedź cos śmeisznego...


auto: GolfMk4
silnik:: V6
moc: 500+km
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 18 Maj 2007
Skąd: Bielsko-white

Wysłany: Sob 12 Cze, 2010   

ja myslę, że dobry kompresor nie jest zły...i ten dźwięk ;)
_________________
'gdybym był młody i bez kasy, kupiłbym BRZ'
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Sob 12 Cze, 2010   

Maciusiowy napisał/a:
ja myslę, że dobry kompresor nie jest zły...i ten dźwięk ;)


mi się nie podoba ;p turbo lepsze :P ale to akurat kwestia gustu :P
 
 
 

Yarko 
z.. z.. z... zzzz...z z..z.z z. z...


auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Kwi 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 12 Cze, 2010   

najważniejsze jest w tym wypadku dopasowanie charakterystyki do Twoich potrzeb, osobiście uważam że kompressor to bardzo dobra opcja
 
 

kaziu1985pn 
brulion na spirali

auto: bmw 318ti
silnik:: m42b18
moc: 140km
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Lut 2010
Skąd: Poznań

Wysłany: Sob 12 Cze, 2010   

na pewno kompresor to lepsza opcja niż turbo bo jednak od dołu tez dmucha.
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Sob 12 Cze, 2010   

Maciusiowy, A ty mi nadal jesteś dłużny :D nagranie HD Twojego dmuchawca.
_________________
 
 
 

iQ 
dziękuje i pozdrawiam
The speshill one


auto: DC2R
silnik:: B
moc: ?km
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 30 Mar 2009
Skąd: z lasu

Wysłany: Sob 12 Cze, 2010   

GeKo napisał/a:
Maciusiowy, A ty mi nadal jesteś dłużny :D nagranie HD Twojego dmuchawca.


wrzuc kota do maszynki do mielenia miesa, dzwiek efekt podobny :D
 
 

Grzesiek VTS 
You cant handle the truth!
Czy to jest saxo ??


auto: saxo 2 x 16V
silnik:: 1.6
moc: 136 i ??km
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Kraków

Wysłany: Sob 12 Cze, 2010   

Dobra kompresor ma brak Turbo Dziury i laduje non stop od poczatku caly czas i nie zrywa tak jak turbina, wiec o to tu biega czy sie oplaca pakowac kase w kompresor czy lepiej bawic sie w walki itd ....
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Sob 12 Cze, 2010   

Grzesiek VTS napisał/a:
Dobra kompresor ma brak Turbo Dziury i laduje non stop od poczatku caly czas i nie zrywa tak jak turbina, wiec o to tu biega czy sie oplaca pakowac kase w kompresor czy lepiej bawic sie w walki itd ....

to nie jest w ogole kwestia czy to czy to, czesto robi się kompresor i wałki naraz.
Kompresor wzmacnia quasi liniowo seryjny moment, wałki przesuwają seryjny moment wyżej.
3tysi funciakow za kit to duzo, mysle ze i w saxo moznaby pokombinowac z eatonem - ale to jak kto lubi i umi. Jak chcesz byc hands free to bierzesz kit + robocizna i tyle.
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Nie 13 Cze, 2010   

Panowie ale ja pisałem o DŹWIĘKU tylko i wyłącznie o dźwięku, a zrobiło się turbo vs kompresor ;p
 
 
 

Tomcat 
Pisze wiadomość....


auto: VTS + 147
silnik:: 1.6 + 1.9
moc: pierdyliard srylionówkm
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 11 Wrz 2008
Skąd: Miasto Królów

Wysłany: Nie 13 Cze, 2010   

Janusz napisał/a:
Panowie ale ja pisałem o DŹWIĘKU tylko i wyłącznie o dźwięku, a zrobiło się turbo vs kompresor ;p


Dlatego napiszę swoją opinię :P Jeśli miałbym wybierać sposób doładowania do Saxo to tylko kompresor, bo jego charakterystyka mniej spieprzy właściwości skrętne tego auta. Widziałem jak się zachowuje Saxo turbo na sprincie w Krakowie i wyjścia z zakrętów to była masakra. Tak jak kiedyś pisał saxorulez dozowanie mocy w n/a jest nie do podrobienia żadnym doładowaniem, a kompresor jest o wiele łagodniejszy.
_________________
EXTREME Performance Tyres
www.extreme-tyres.com
 
 
 

Bonczek 
There you go...
Petrolhead


auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 25 Sty 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 13 Cze, 2010   

Dlaczego masakra?
_________________
Racing: CR-X / S1000R
Cruising: W126 / C126 / R129 / 996.2 / C63

http://www.facebook.com/p...208482285855703 :)

 
 
 

Maciusiowy 
Powiedź cos śmeisznego...


auto: GolfMk4
silnik:: V6
moc: 500+km
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 18 Maj 2007
Skąd: Bielsko-white

Wysłany: Nie 13 Cze, 2010   

GeKo napisał/a:
Maciusiowy, A ty mi nadal jesteś dłużny nagranie HD Twojego dmuchawca.


GeKo zapraszam do Bielska, bo niestety jedyny dyktafon jaki mam to ten w komórce, a nim wychodzi kicha :)
_________________
'gdybym był młody i bez kasy, kupiłbym BRZ'
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Nie 13 Cze, 2010   

Tomcat napisał/a:
Janusz napisał/a:
Panowie ale ja pisałem o DŹWIĘKU tylko i wyłącznie o dźwięku, a zrobiło się turbo vs kompresor ;p


Dlatego napiszę swoją opinię :P Jeśli miałbym wybierać sposób doładowania do Saxo to tylko kompresor, bo jego charakterystyka mniej spieprzy właściwości skrętne tego auta. Widziałem jak się zachowuje Saxo turbo na sprincie w Krakowie i wyjścia z zakrętów to była masakra. Tak jak kiedyś pisał saxorulez dozowanie mocy w n/a jest nie do podrobienia żadnym doładowaniem, a kompresor jest o wiele łagodniejszy.


Kurfa, a ja ciagle tylko o DZWIEKU !!! a Wy dalej co lepsze

a ja gdybym miał coś zrobić to podstawowe mody silnika w N/A + dobry zawias, hamulec i slik.

a gdybym miał rzeźbić z kompresorem albo turbo, to po prostu bym zmienił furę :P

Maciusiowy napisał/a:
GeKo zapraszam do Bielska, bo niestety jedyny dyktafon jaki mam to ten w komórce, a nim wychodzi kicha :)

a TY masz wydech zrobiony ?? bo nie wiem czy nie będę musiał odszczekać ze dźwięk turbo jest lepszy :P ponieważ jeździłem w jakiejś gierce (jest w necie, czasy maja być porównywanie z czasami prawdziwych zawodników i narazie jest testówka za free) i dźwięk Cup'owego Mini był po prostu masakryczny, coś pięknego
 
 
 

Tomcat 
Pisze wiadomość....


auto: VTS + 147
silnik:: 1.6 + 1.9
moc: pierdyliard srylionówkm
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 11 Wrz 2008
Skąd: Miasto Królów

Wysłany: Nie 13 Cze, 2010   

Janusz napisał/a:

Kurfa, a ja ciagle tylko o DZWIEKU !!! a Wy dalej co lepsze


W dupie mam Twoje gadanie o dźwięku, są ważniejsze sprawy !! ;D ;D :rotfl:
_________________
EXTREME Performance Tyres
www.extreme-tyres.com
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 9