Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Prośba werfikacji saxo 1.6 16V
Autor Wiadomość

misiek86electro 
sprzedam aparat Zorka 5
aaaaaaaaajjjjjj


auto: .
silnik:: ,
moc: .km
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 06 Cze 2010
Skąd: kraków

Wysłany: Wto 15 Cze, 2010   

Aż przepale saxo i sprawdzę bo przy pytaniach zadawanych przez Ciebie to już niczego pewny nie jestem :rotfl: :rotfl: a co do dolotu to już chyba kwestia gustu czy lepsza jest tabliczka z napisem simota czy wypukłe VTS a na poważnie jeżdziłeś i na tym i na tym ?? lepiej dopłacić do simoty??
_________________
i feel the need the need for speed
 
 

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

Wysłany: Wto 15 Cze, 2010   

misiek86electro napisał/a:
wypukłe VTS

Obecnie Racelandy nie mają wytłoczonego logo VTS, tylko badziewną naklejke.. :rotfl:
taką dokładnie..
 
 
 

Tomcat 
Pisze wiadomość....


auto: VTS + 147
silnik:: 1.6 + 1.9
moc: pierdyliard srylionówkm
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 11 Wrz 2008
Skąd: Miasto Królów

Wysłany: Wto 15 Cze, 2010   

misiek86electro napisał/a:
Simek, Rozmawiałem z gościem z hogi mam nawet zdjęcia tego dolotu. Mówił że jak się zbierze kilka osób to jest w stanie załatwić do 300 zł ilość osób = koszt wysyłki. Jesteśmy w dwójkę szacuje że do zamówienia za ok 250 zł brakuje jeszcze 3 osób. Jesteś z Pszczyny- często jestem w Bielsku myślę że za przesyłkę w Polsce płacić juz nie musielibyśmy. Tomcat, coś więce na temat kasy i liczby koniecznej do zamówienia?? Będziemy organizować z Simek, PRAWDA?? :faja: ;D


Muszę wysłać zapytanie do sklepu w którym załatwiałem te doloty, także od razu Ci nie odpowiem.
_________________
EXTREME Performance Tyres
www.extreme-tyres.com
 
 
 

misiek86electro 
sprzedam aparat Zorka 5
aaaaaaaaajjjjjj


auto: .
silnik:: ,
moc: .km
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 06 Cze 2010
Skąd: kraków

Wysłany: Wto 15 Cze, 2010   

Tomcat, nie ma pośpiechu wszystko w swoim czasie :]


Ryba, a do czego zmierzasz z tym odcięciem?? jest 8k i tytyty (przeczytaj szybko będzie efekt ) :rotfl:
_________________
i feel the need the need for speed
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Wto 15 Cze, 2010   

misiek86electro napisał/a:
8k i tytyty (


na hydraulice?? brawo :)
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Simek
[Usunięty]

Wysłany: Śro 16 Cze, 2010   

Mam jeszcze kumpla który pewnie też by łyknął taki dolot więc jeszcze 2 ludzia potrzeba :)
 
 

Ryba 
feel the revs
pozdro 5-10-15


auto: 135i
silnik:: N55B30
moc: 370km
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Skąd: Kraków

Wysłany: Śro 16 Cze, 2010   

misiek86electro napisał/a:
Aż przepale saxo i sprawdzę bo przy pytaniach zadawanych przez Ciebie to już niczego pewny nie jestem :rotfl: :rotfl: a co do dolotu to już chyba kwestia gustu czy lepsza jest tabliczka z napisem simota czy wypukłe VTS a na poważnie jeżdziłeś i na tym i na tym ?? lepiej dopłacić do simoty??


Efekt przyrostu mocy (o ile w ogole cos takiego jest, bo mnie osobiscie sie wydaje ze saxiak lepiej jezdzil na mojej wkladce OMP i seryjnym ukladzie) nie mozna mowic, pewnie i simota i raceland dzialaja podobnie, mowilem o kwesti stricte estetycznej.

misiek86electro napisał/a:
Tomcat, nie ma pośpiechu wszystko w swoim czasie :]


Ryba, a do czego zmierzasz z tym odcięciem?? jest 8k i tytyty (przeczytaj szybko będzie efekt ) :rotfl:


Czyli obroty dochodza do 8000 rpm.
Kej, nie mam wiecej pytan :rotfl:
_________________
i kno u got soul
 
 
 

Bonczek 
There you go...
Petrolhead


auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 25 Sty 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 16 Cze, 2010   

saxorulez napisał/a:
misiek86electro napisał/a:
8k i tytyty (


na hydraulice?? brawo :)


Dobrze, źle, czy o co chodzi? :)
_________________
Racing: CR-X / S1000R
Cruising: W126 / C126 / R129 / 996.2 / C63

http://www.facebook.com/p...208482285855703 :)

 
 
 

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

Wysłany: Śro 16 Cze, 2010   

Dobrze to pewnie jest dla kierownika, dla WOZU juz nie ;D
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Śro 16 Cze, 2010   

Bonczek,

no akurat jest zasada (rekomendowana) ze na popychaczach hydraulicznych nie kręcimy w okolice 8000rpm bo po prostu nie trzymają swoich parametrów. Wszystkie wyczynowe silniki kręcone wysoko (np. Honda) lecą na mechanice nie dlatego żeby dołożyć pracy mechanikom tylko ze względów bezpieczeństwa :)

Oczywiście można kręcić do 8500 na hydraulice bo i takich widziałem, tylko pytanie co sie dzieje z zaworem, czy jego praca odpowiada temu co rysuje krzywka.. nie sądzę.

Poza tym dochodzi kwestia sprężynek -- akurat w saxo są dosyć odporne na wysokie RPM ale już w tym samym silniku ale o mocy 110KM jest z nimi dużo gorzej, nie są w stanie znosić tak wysokich RPM

Trzecia rzecz to sam profil wałków rozrzadu, który w saxo generuje moc max przy obrotach 6600, wiec poweidzmy ze power band mamy od 3500 do 6600, nawet przy ruszeniu walkami uda się to przesunąć max o jakeiś 400-500rpm w górę jeśli zajdzie taka potrzeba wieć nadal nie widze sensu robienia odcinki tam, gdzie wałki seryjnie nie sa w stanie zapewnić odpowiedniego napełniania
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Bonczek 
There you go...
Petrolhead


auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 25 Sty 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 16 Cze, 2010   

Dzięki :* szczerze mówiąc nigdy nie rozkminiałem tego tematu bo nie miałem większej styczności z autami z hydrauliką przy rozrządzie ;)
_________________
Racing: CR-X / S1000R
Cruising: W126 / C126 / R129 / 996.2 / C63

http://www.facebook.com/p...208482285855703 :)

 
 
 

misiek86electro 
sprzedam aparat Zorka 5
aaaaaaaaajjjjjj


auto: .
silnik:: ,
moc: .km
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 06 Cze 2010
Skąd: kraków

Wysłany: Śro 16 Cze, 2010   

saxorulez, wyjaśniając nie kręcę do odcięcia bo raz faktycznie nie ma to sensu bo moc spada a dwa naprawdę szkoda silnika aż się serce kraje. Raz w życiu przeciągnąłem mocniej i nie skończyło się to dobrze. Stąd moje pytanie wcześniejsze do Ryba, do czego zmierzał pytając mnie kiedy odcina...?


Simek, Ja mam juz 2 chętnych (niestety nie moi znajomi a ludzie z innych forum) + ja czyli jest 5 myślę ze spokojnie dojdziemy pod 10 bo zainteresowanie jest dość spore. Jak Tomcat, dostanie odpowiedź będziemy potwierdzać ustalać kasę i zamawiać :) ;D
_________________
i feel the need the need for speed
 
 

Ryba 
feel the revs
pozdro 5-10-15


auto: 135i
silnik:: N55B30
moc: 370km
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Skąd: Kraków

Wysłany: Śro 16 Cze, 2010   

Cytat:
Stąd moje pytanie wcześniejsze do Ryba, do czego zmierzał pytając mnie kiedy odcina...?


Czysta ciekawosc,
po prostu lubie wysokie obroty.
Nie lubie turbin, kompresorow i nawet innych typow silnikow o wiekszych pojemnosciach, lubie charakterystyke rzedowek (szczegolnie VTAKOW) w przeciwienstwie do np. V, lub silnikow doladowanych oplaca sie je krecic do konca.

Dlatego w Hondzie CRX ktora planuje zbudowac za ~2 lata, bede mial silnik B16B, zamiast np innego VTECA o wiekszym litrazu ktore sie tez dosc wysoko kreca (generuja wieksza moc przy nieznacznie wiekszej masie bloku). Jakos jaraja mnie male pojemnosciowo silniki o wysokiej mocy.

Dla mnie motoryzacyjnym marzeniem do zrealizowania w najblizszych latach jest B16B ktory po kilku modach kreci na ponad 10k rpm przy wykresie mocy ktory obrazuje maksymalna wartosc w KM WLASNIE przy 10k rpm. Po prostu silnik rzedowy ktory kreci sie jak wiertarka.
_________________
i kno u got soul
 
 
 

misiek86electro 
sprzedam aparat Zorka 5
aaaaaaaaajjjjjj


auto: .
silnik:: ,
moc: .km
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 06 Cze 2010
Skąd: kraków

Wysłany: Śro 16 Cze, 2010   

I wszystko jasne :faja: Nic tylko życzyć spełnienia marzeń motoryzacyjnych. Ja mam zupełnie inne nie robiąc OT marze o evo IX MR (białym) :faja: i jego modach :) a jak narazie poskładanie saxo zgodnie z planami
_________________
i feel the need the need for speed
 
 

grzech 
to byłem ja, Jarząbek

auto: citroen / saxo
silnik:: TUJP4 1.6
moc: 150km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Śro 16 Cze, 2010   

a wracając do tematu dolotów to sprawdzcie przede wszystkich czy puszka w simocie jest wykonana z takiego samego materialu jak w racelandzie, bo ta w racelandzie to istna tragedia i jesli dostaniecie cos lepszego to moim zdaniem warto dolozyc nawet te 150-200 pln
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 8