auto: .
silnik:: ,
moc: .km Pomógł: 13 razy Dołączył: 06 Cze 2010 Skąd: kraków
Wysłany: Wto 15 Cze, 2010
Aż przepale saxo i sprawdzę bo przy pytaniach zadawanych przez Ciebie to już niczego pewny nie jestem a co do dolotu to już chyba kwestia gustu czy lepsza jest tabliczka z napisem simota czy wypukłe VTS a na poważnie jeżdziłeś i na tym i na tym ?? lepiej dopłacić do simoty??
_________________ i feel the need the need for speed
Simek, Rozmawiałem z gościem z hogi mam nawet zdjęcia tego dolotu. Mówił że jak się zbierze kilka osób to jest w stanie załatwić do 300 zł ilość osób = koszt wysyłki. Jesteśmy w dwójkę szacuje że do zamówienia za ok 250 zł brakuje jeszcze 3 osób. Jesteś z Pszczyny- często jestem w Bielsku myślę że za przesyłkę w Polsce płacić juz nie musielibyśmy. Tomcat, coś więce na temat kasy i liczby koniecznej do zamówienia?? Będziemy organizować z Simek, PRAWDA??
Muszę wysłać zapytanie do sklepu w którym załatwiałem te doloty, także od razu Ci nie odpowiem.
auto: 135i
silnik:: N55B30
moc: 370km Pomógł: 7 razy Dołączył: 01 Wrz 2009 Skąd: Kraków
Wysłany: Śro 16 Cze, 2010
misiek86electro napisał/a:
Aż przepale saxo i sprawdzę bo przy pytaniach zadawanych przez Ciebie to już niczego pewny nie jestem a co do dolotu to już chyba kwestia gustu czy lepsza jest tabliczka z napisem simota czy wypukłe VTS a na poważnie jeżdziłeś i na tym i na tym ?? lepiej dopłacić do simoty??
Efekt przyrostu mocy (o ile w ogole cos takiego jest, bo mnie osobiscie sie wydaje ze saxiak lepiej jezdzil na mojej wkladce OMP i seryjnym ukladzie) nie mozna mowic, pewnie i simota i raceland dzialaja podobnie, mowilem o kwesti stricte estetycznej.
misiek86electro napisał/a:
Tomcat, nie ma pośpiechu wszystko w swoim czasie
Ryba, a do czego zmierzasz z tym odcięciem?? jest 8k i tytyty (przeczytaj szybko będzie efekt )
Czyli obroty dochodza do 8000 rpm.
Kej, nie mam wiecej pytan
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Śro 16 Cze, 2010
Bonczek,
no akurat jest zasada (rekomendowana) ze na popychaczach hydraulicznych nie kręcimy w okolice 8000rpm bo po prostu nie trzymają swoich parametrów. Wszystkie wyczynowe silniki kręcone wysoko (np. Honda) lecą na mechanice nie dlatego żeby dołożyć pracy mechanikom tylko ze względów bezpieczeństwa
Oczywiście można kręcić do 8500 na hydraulice bo i takich widziałem, tylko pytanie co sie dzieje z zaworem, czy jego praca odpowiada temu co rysuje krzywka.. nie sądzę.
Poza tym dochodzi kwestia sprężynek -- akurat w saxo są dosyć odporne na wysokie RPM ale już w tym samym silniku ale o mocy 110KM jest z nimi dużo gorzej, nie są w stanie znosić tak wysokich RPM
Trzecia rzecz to sam profil wałków rozrzadu, który w saxo generuje moc max przy obrotach 6600, wiec poweidzmy ze power band mamy od 3500 do 6600, nawet przy ruszeniu walkami uda się to przesunąć max o jakeiś 400-500rpm w górę jeśli zajdzie taka potrzeba wieć nadal nie widze sensu robienia odcinki tam, gdzie wałki seryjnie nie sa w stanie zapewnić odpowiedniego napełniania
_________________ when the flag drops the bullshit stops
auto: .
silnik:: ,
moc: .km Pomógł: 13 razy Dołączył: 06 Cze 2010 Skąd: kraków
Wysłany: Śro 16 Cze, 2010
saxorulez, wyjaśniając nie kręcę do odcięcia bo raz faktycznie nie ma to sensu bo moc spada a dwa naprawdę szkoda silnika aż się serce kraje. Raz w życiu przeciągnąłem mocniej i nie skończyło się to dobrze. Stąd moje pytanie wcześniejsze do Ryba, do czego zmierzał pytając mnie kiedy odcina...?
Simek, Ja mam juz 2 chętnych (niestety nie moi znajomi a ludzie z innych forum) + ja czyli jest 5 myślę ze spokojnie dojdziemy pod 10 bo zainteresowanie jest dość spore. Jak Tomcat, dostanie odpowiedź będziemy potwierdzać ustalać kasę i zamawiać
_________________ i feel the need the need for speed
auto: 135i
silnik:: N55B30
moc: 370km Pomógł: 7 razy Dołączył: 01 Wrz 2009 Skąd: Kraków
Wysłany: Śro 16 Cze, 2010
Cytat:
Stąd moje pytanie wcześniejsze do Ryba, do czego zmierzał pytając mnie kiedy odcina...?
Czysta ciekawosc,
po prostu lubie wysokie obroty.
Nie lubie turbin, kompresorow i nawet innych typow silnikow o wiekszych pojemnosciach, lubie charakterystyke rzedowek (szczegolnie VTAKOW) w przeciwienstwie do np. V, lub silnikow doladowanych oplaca sie je krecic do konca.
Dlatego w Hondzie CRX ktora planuje zbudowac za ~2 lata, bede mial silnik B16B, zamiast np innego VTECA o wiekszym litrazu ktore sie tez dosc wysoko kreca (generuja wieksza moc przy nieznacznie wiekszej masie bloku). Jakos jaraja mnie male pojemnosciowo silniki o wysokiej mocy.
Dla mnie motoryzacyjnym marzeniem do zrealizowania w najblizszych latach jest B16B ktory po kilku modach kreci na ponad 10k rpm przy wykresie mocy ktory obrazuje maksymalna wartosc w KM WLASNIE przy 10k rpm. Po prostu silnik rzedowy ktory kreci sie jak wiertarka.
auto: .
silnik:: ,
moc: .km Pomógł: 13 razy Dołączył: 06 Cze 2010 Skąd: kraków
Wysłany: Śro 16 Cze, 2010
I wszystko jasne Nic tylko życzyć spełnienia marzeń motoryzacyjnych. Ja mam zupełnie inne nie robiąc OT marze o evo IX MR (białym) i jego modach a jak narazie poskładanie saxo zgodnie z planami
_________________ i feel the need the need for speed
a wracając do tematu dolotów to sprawdzcie przede wszystkich czy puszka w simocie jest wykonana z takiego samego materialu jak w racelandzie, bo ta w racelandzie to istna tragedia i jesli dostaniecie cos lepszego to moim zdaniem warto dolozyc nawet te 150-200 pln
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach