Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
karoseria - wymiana
Autor Wiadomość

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Pon 21 Cze, 2010   karoseria - wymiana

Kolejny ciekawy temat :) na pewno kilku z was się tym już zajmowało.

Pytanie brzmi :

Jak ogarnąć wymianę karoserii tak aby wszystko było zgodne z prawem.
Zakładając, że karoseria jest z używanego auta (a więc z innym numerem nadwozia) i było to samochód słabszy np 2,0 a druga karoseria ma 1,4 wbite w dowód.
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Pon 21 Cze, 2010   

Hm nie wiem czy to jest zgodne z prawem, ale ja bym to widział tak że załatwiasz złomowanie "dawcy" oczywiście tylko na papierze, robisz przekładkę łącznie z numerami do nowej budy i zostaje ci jeszcze kupa złomu.
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
Ostatnio zmieniony przez Jaco Pon 21 Cze, 2010, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 

Bart 
HEJTER


auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Skąd: z dupy

Wysłany: Pon 21 Cze, 2010   

Jaco napisał/a:
Hm nie wiem czy to jest zgodne z prawem(...) robisz przekładkę łącznie z numerami do nowej budy


:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
 
 
 

Bonczek 
There you go...
Petrolhead


auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 25 Sty 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 21 Cze, 2010   

No wymogiem jest zgodność z prawem ;)
_________________
Racing: CR-X / S1000R
Cruising: W126 / C126 / R129 / 996.2 / C63

http://www.facebook.com/p...208482285855703 :)

 
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Pon 21 Cze, 2010   

Bonczek napisał/a:
No wymogiem jest zgodność z prawem ;)



Przekładasz graty, starą budę złomujesz, a nową budę z 1,4 z silnikiem 2,0 wieziesz na przegląd, potem do urzędu żeby wbili 2,0 w dowodzie...
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

wasq 
brak opisu


auto: jakies Renault
silnik:: 1,7 1,8 1,6 2,0
moc: 93 85 110 150km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Skąd: Łódź

Wysłany: Pon 21 Cze, 2010   

przekladasz bebechy do 1,4


jezdziesz do urzedu i zglaszasz zmiane pojemnosci na 2,0 i juz

a stara bude 2,0 zlomujesz


druga opcja jezdzisz jako 1,4 i nic nie zglaszasz na kjs-ach jest dopsuzczalna taka opcja
_________________
pozdrawiam -=wasq=-

RENAULT 5 KLUB POLSKA
www.klubrenault5.pl

ŁZM
http://www.motosportklub.pl/news.php
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Pon 21 Cze, 2010   

Ja bym jednak został przy opcji której do końca nie jestem pewien jeśli chodzi o zgodność z prawem :rotfl:
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Pon 21 Cze, 2010   

Może jeszcze ktoś ma jakieś pomysły :)
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Bonczek 
There you go...
Petrolhead


auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 25 Sty 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 21 Cze, 2010   

Ale jak zmieniasz pojemność to nie musi jakiś rzeczoznawca przyjść i ocenić czy wszystko jest ok?

A co z tą budą z której graty zabrałeś? Płacisz za każdy kilogram którego brakuje? Czy zapychasz to gratami z 1,4?
_________________
Racing: CR-X / S1000R
Cruising: W126 / C126 / R129 / 996.2 / C63

http://www.facebook.com/p...208482285855703 :)

 
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Pon 21 Cze, 2010   

Bonczek napisał/a:

A co z tą budą z której graty zabrałeś? Płacisz za każdy kilogram którego brakuje? Czy zapychasz to gratami z 1,4?


hmm można by to jeszcze sprzedać komuś, kto skupuje stare samochody za 100, 200 zł o ile jest ktoś taki w okolicy i masz problem z głowy...
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

Bonczek 
There you go...
Petrolhead


auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 25 Sty 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 21 Cze, 2010   

No dobra, ale to ma być legalne, a myślisz, że ktoś taki kto kupi od Ciebie to auto spisze umowę na siebie czy kogoś kto nie istnieje, żeby samochód mógł sobie w spokoju zniknąć? :)
_________________
Racing: CR-X / S1000R
Cruising: W126 / C126 / R129 / 996.2 / C63

http://www.facebook.com/p...208482285855703 :)

 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pon 21 Cze, 2010   

Żeby było legalnie to

2,0 wyjmujemy wszystko co się nada do nowego nadwozia.
Ogołocone nadwozie ZŁOMUJEMY !!!
Generalnie za złomowanie ogołoconego nadwozia będzie trzeba zapłacić - ja płaciłem 500pln (ale nadwozie było w tak znacznym stopniu niekompletne że zmieściło się do bagażnika innego samochodu)ale w zamian dostałem upragniony wpis z którym udałem się do wydziału komunikacji i legalnie wyrejestrowałem złomowany samochód.

Jeżeli nadwozie będzie w znacznej czesci kompletne (np uzupełnione elementami z 1,4) to może nawet uda się wyrwać pare groszy.
Jest to do zrobienia w wiekszości szrotów z uprawnieniami do likwidacji pojazdów.

1,4 wywalamy to co niepotrzebne i uzbrajamy w cześci uprzednio wyjęte z 2,0 i udajemy się do stacji kontroli pojazdów w celu uzyskania stozownego wpisu o zmianie pojemności skokowej.
Tu trzeba pamietać że samochód przęjdzie rygorystyczne badanie (tak jak na prawdziwym przegladzie) ale jezeli wszystko będzie OK to samochód w sposób legalny z 1,4 stanie się 2,0.

Powyzsze działanie jest legalne, choć czasochłonne i na pewno bardziej kosztowne niz sposoby nielegalne których przytaczać nie będe.

Jeżeli do wymiany kwalfikuje się tylko część nadwozia to zawsze można wykonać naprawę technologiczna polegającą na wymianie fragmentu nadwozia, z tym że ten fragment to najcześciej "ćwiara" a czasem połowka, poniekąd rozwiazanie również legalne ale nie do końca zgodne z pytaniem Vlodzia.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Pon 21 Cze, 2010   

CHRZANEK,


Dałem pomuka Radziu !! Takiej odpowiedzi się spodziewałem :) dzięki.

Dodam, że jeśli już tą drogą idziemy Radek to trzeba mieć zaświadczenie z serwisu który ma odpowiedni wpis do ewidencji (zezwalający na przeróbki nadwozia jak w przypadku ciężarowy/osobowy) i wtedy przegląd rejestracyjny.


Generalnie do ogarnięcia :) hehe
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Pon 21 Cze, 2010   

Bonczek napisał/a:
No dobra, ale to ma być legalne, a myślisz, że ktoś taki kto kupi od Ciebie to auto spisze umowę na siebie czy kogoś kto nie istnieje, żeby samochód mógł sobie w spokoju zniknąć? :)


No przecież o tym piszę, są tacy magicy co skupują takie auta, których ktoś chce się pozbyć, właściciel dostaje umowę i ma problem z głowy, a owy magik ma auto za 100 zł i pewnie jakiś sposób jak jeszcze na tym zarobić..
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

Bonczek 
There you go...
Petrolhead


auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 25 Sty 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 21 Cze, 2010   

Ok masz rację, tylko miało być legalnie, zgodnie z prawem ;)
_________________
Racing: CR-X / S1000R
Cruising: W126 / C126 / R129 / 996.2 / C63

http://www.facebook.com/p...208482285855703 :)

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 9