Interesuje mnie przełożenie główne,po ang final ratio,musi byc zgodne z homologacja grupy A. Czy ktos sie zna i moze mi powiedziec, z przelozen na stronie ktorej jest najdluzsze i ile v max na takim przelozeniu?
Myślisz,że one jest dopuszczone w grupie A? W zasadzie tylko jest zaznaczane,jesli dana częśc łapie sie do grupy N,więc mi się wydaje,że tak...
Cartoon napisał/a:
http://www.banymotorsport.pl/skrzynie/skrzynia.php
jak już będziesz je znał, to możesz skorzystać z tego kalkulatora
Zaimponowałeś mi wąski Teraz tylko poszukac.
Napisałem też do nich,może odpiszą...
Chodzi mi o to,że chcę miec v-max około 190-200 km/h. Krótsze przełożenie w takim silniku jaki ma clio według mnie nie ma sensu. Za dużo machania biegami. W złotym 106 miałem właśnie odcięcie na 5 przy 200 i było idealnie.
auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Czw 08 Lip, 2010
Marek23 napisał/a:
106 napisał/a:
Cod. RD074 13/57 Final drive ratio
Myślisz,że one jest dopuszczone w grupie A? W zasadzie tylko jest zaznaczane,jesli dana częśc łapie sie do grupy N,więc mi się wydaje,że tak...
pewnie tak bo inaczej nikt by nie kupowal za tyle kasy przelozenia ot tak.
tyle ze jak juz chcesz zainwestowac to lepiej sprawdzic przed zakupem.
w 106 okolice 200 km/h robiles na 13/59 czyli 4,53
to wybrane przez ciebie do clio jest dluzsze bo 13/57 to 4,38.. clio pewnie
nie ma bardzo dlugich biegow wiec 200+ na nim powinno byc.. ale to takie
luzne przemyslenia
Panowie, jeśli przełożenie jest homologowane w grupie N, to czy automatycznie jest też legalne w grupie A? Nie doszła mi jeszcze książka homologacyjna,a chce zamawiac...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach