Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
porównanie HH
Autor Wiadomość

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Nie 17 Gru, 2006   

saxorulez napisał/a:
royb napisał/a:
]Peugotem 106 w wersji Rally

Pomysł dobry - bo zawias/hamulec taki sam jak w 16V czyli dobrze jedzie i hamuje a silnik
łatwiejszy w przerabianiu a przez prostotę konstrukcji mniej awaryjny. Dodatkowo dzięki 8v
tańsze częsci do niego są - np. wałek kosztuje 1200PLN a nie 2400PLN 16V jak do saxo, i
dosyć łatwo nadmuchać 115KM a wtedy juz jeżdzi.

bez wspomagania to hymmm malo przyjemnie sie tym jezdzi na codzien.
reszta to prawie same plusy :D
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 18 Gru, 2006   

Loko napisał/a:
Saxo ma natrysk na denko tłoka?


tak :)
niezły lans co?
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Pon 18 Gru, 2006   

No nie spodziewałem się po nim :D , a jak to jest ze zużywaniem oleju przy natrysku na denko? Zwiększa sie czy nie zwieksza, bo różne plotki i mity w tym temacie krążą.
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pon 18 Gru, 2006   

Zwiększa... przynajmniej w H.
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 18 Gru, 2006   

NIe w saxo sie nei zwiększa... a niby dlaczego w H sie zwiększa??
Przecież to się dzieje grawitacyjnie (przynajmniej w saxo) pod każdym tlokiem są umieszczone rurki które zwęzaja sie w kierunku tłoka i jak wiadomo olej pracuje pod pewnym ciśnieniem wpadajac z jednej strony wypada z drugiej natryskujac na denko tłoka. Jest to proces ciagły.
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pon 18 Gru, 2006   

saxorulez napisał/a:
NIe w saxo sie nei zwiększa... a niby dlaczego w H sie zwiększa??
Przecież to się dzieje grawitacyjnie (przynajmniej w saxo) pod każdym tlokiem są umieszczone rurki które zwęzaja sie w kierunku tłoka i jak wiadomo olej pracuje pod pewnym ciśnieniem wpadajac z jednej strony wypada z drugiej natryskujac na denko tłoka. Jest to proces ciagły.

Olej paruje :)
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 18 Gru, 2006   

Chyba w hondach.. :D
Seryjne Saxo moje - oleju nie brało, miłosza 170kkm oleju nie bierze. NIe wiem jak u innych.. mi teraz bierze ale to dlatego ze jest na luźno skręcony.
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pon 18 Gru, 2006   

saxorulez napisał/a:
Chyba w hondach.. :D
Seryjne Saxo moje - oleju nie brało, miłosza 170kkm oleju nie bierze. NIe wiem jak u innych.. mi teraz bierze ale to dlatego ze jest na luźno skręcony.

No widzisz :) Moze wszystkie H sa skrecone za luzno :)
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Pon 18 Gru, 2006   

Skręcone na luźno to raczej nie są, może po prostu taki silnik że żlopie olej.
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 18 Gru, 2006   

to że żłopie to nic złego...
bo w małych ilosciach jest ok.
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Pon 18 Gru, 2006   

Jasne że tak, nawet w instrukcjach obsługi zdaża się że jest napsane dopuszczalne normą zużycie oleju.
 
 
 

Niemy 
Jeszcze 4 dni...


auto: Saxo VTS
silnik:: 1,6 16V
moc: 145km
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 14 Sty 2006
Skąd: Gliwice

Wysłany: Pon 18 Gru, 2006   

Loko napisał/a:
Jasne że tak, nawet w instrukcjach obsługi zdaża się że jest napsane dopuszczalne normą zużycie oleju.


szczegolnie w Oplach, tylko ze tam to juz lekka przesada
 
 
 

strick 
6950 spammer!

auto: MZK KZK PKP
silnik:: zależy który
moc: jest w tobiekm
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Pon 18 Gru, 2006   

Niemy napisał/a:
szczegolnie w Oplach, tylko ze tam to juz lekka przesada


Słyszałem że znajomemu Vectra spaliła 2l na 1200km :D
_________________
...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 8