auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Nie 17 Gru, 2006
saxorulez napisał/a:
royb napisał/a:
]Peugotem 106 w wersji Rally
Pomysł dobry - bo zawias/hamulec taki sam jak w 16V czyli dobrze jedzie i hamuje a silnik
łatwiejszy w przerabianiu a przez prostotę konstrukcji mniej awaryjny. Dodatkowo dzięki 8v
tańsze częsci do niego są - np. wałek kosztuje 1200PLN a nie 2400PLN 16V jak do saxo, i
dosyć łatwo nadmuchać 115KM a wtedy juz jeżdzi.
bez wspomagania to hymmm malo przyjemnie sie tym jezdzi na codzien.
reszta to prawie same plusy :D
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Pon 18 Gru, 2006
No nie spodziewałem się po nim , a jak to jest ze zużywaniem oleju przy natrysku na denko? Zwiększa sie czy nie zwieksza, bo różne plotki i mity w tym temacie krążą.
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Pon 18 Gru, 2006
NIe w saxo sie nei zwiększa... a niby dlaczego w H sie zwiększa??
Przecież to się dzieje grawitacyjnie (przynajmniej w saxo) pod każdym tlokiem są umieszczone rurki które zwęzaja sie w kierunku tłoka i jak wiadomo olej pracuje pod pewnym ciśnieniem wpadajac z jednej strony wypada z drugiej natryskujac na denko tłoka. Jest to proces ciagły.
_________________ when the flag drops the bullshit stops
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Pon 18 Gru, 2006
saxorulez napisał/a:
NIe w saxo sie nei zwiększa... a niby dlaczego w H sie zwiększa??
Przecież to się dzieje grawitacyjnie (przynajmniej w saxo) pod każdym tlokiem są umieszczone rurki które zwęzaja sie w kierunku tłoka i jak wiadomo olej pracuje pod pewnym ciśnieniem wpadajac z jednej strony wypada z drugiej natryskujac na denko tłoka. Jest to proces ciagły.
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Pon 18 Gru, 2006
Chyba w hondach..
Seryjne Saxo moje - oleju nie brało, miłosza 170kkm oleju nie bierze. NIe wiem jak u innych.. mi teraz bierze ale to dlatego ze jest na luźno skręcony.
_________________ when the flag drops the bullshit stops
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Pon 18 Gru, 2006
saxorulez napisał/a:
Chyba w hondach..
Seryjne Saxo moje - oleju nie brało, miłosza 170kkm oleju nie bierze. NIe wiem jak u innych.. mi teraz bierze ale to dlatego ze jest na luźno skręcony.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach