No i jak w temacie? Jeżeli to kwestia zabezpiecznia to można dorobić pierścień skręcający dyfer zabezpieczający przed rozłączaniem różnicówki. Ja tak miałem dorobione w jc5129.
W jc5130 dyfer jest już seryjnie skręcany.
Moja juz na samochodzie, dyfer rozbiore i porobie zdjecia, bez rozkrecania nic nie widac.
_________________
agentczor [Usunięty]
Wysłany: Pią 27 Sie, 2010
Yarko napisał/a:
kombinowałeś coś z przełożeniami czy zostawiłeś standardowe ?
Nie miałem czasu - auto musi jezdzić Co jest in plus to seryjnie skręcany dyfer i ogólnie stan skrzyni lepszy.
Mój mechanik składałskrzynie 5h... Mówi że w hondzie to zrobi dowolną skrzynię w godzinę...
auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km Pomógł: 72 razy Dołączył: 24 Maj 2007 Skąd: z Zakrzowa
Wysłany: Pią 27 Sie, 2010
agentczor napisał/a:
Co jest in plus to seryjnie skręcany dyfer
co... możesz rozwinąć o co CI chodzi ??
agentczor [Usunięty]
Wysłany: Pią 27 Sie, 2010
Janusz napisał/a:
agentczor napisał/a:
Co jest in plus to seryjnie skręcany dyfer
co... możesz rozwinąć o co CI chodzi ??
Skrzynia Jc5130 różni sięod mojej starej jc5129 tym że nie ma napędu prędkościomierza (dorobiony) i tym że różnicówka jest skręcana - ma seryjne zabezpieczenie przed wypadaniem półosi zamiast durnego segera.
auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km Pomógł: 72 razy Dołączył: 24 Maj 2007 Skąd: z Zakrzowa
Wysłany: Pią 27 Sie, 2010
agentczor napisał/a:
Skrzynia Jc5130 różni sięod mojej starej jc5129 tym że nie ma napędu prędkościomierza (dorobiony) i tym że różnicówka jest skręcana - ma seryjne zabezpieczenie przed wypadaniem półosi zamiast durnego segera.
a skąd ja wziołes?? tzn w czym jeździła normalnie
agentczor [Usunięty]
Wysłany: Pią 27 Sie, 2010
Janusz napisał/a:
agentczor napisał/a:
Skrzynia Jc5130 różni sięod mojej starej jc5129 tym że nie ma napędu prędkościomierza (dorobiony) i tym że różnicówka jest skręcana - ma seryjne zabezpieczenie przed wypadaniem półosi zamiast durnego segera.
a skąd ja wziołes?? tzn w czym jeździła normalnie
PH3(182) i PH2 z ESP
agentczor [Usunięty]
Wysłany: Pią 27 Sie, 2010
kaziu1985pn napisał/a:
agentczor napisał/a:
napędu prędkościomierza
chyba czujnika ?? bo napęd to tak bardziej linką by był
Napędu czujnika (zębatki na różnicówce oraz ślimaka wewnątrz skrzyni) - oraz otworu w ubudowie na tenże ślimak.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach