Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Problem ze skrzynią, clio sport
Autor Wiadomość

agentczor
[Usunięty]

Wysłany: Sob 21 Sie, 2010   

No i jak w temacie? Jeżeli to kwestia zabezpiecznia to można dorobić pierścień skręcający dyfer zabezpieczający przed rozłączaniem różnicówki. Ja tak miałem dorobione w jc5129.
W jc5130 dyfer jest już seryjnie skręcany.
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Sob 21 Sie, 2010   

Narazie mam informacje ze dyfer faktycznie polecial, ale co zawiodlo jeszcze nie wiem.
_________________
 
 
 

agentczor
[Usunięty]

Wysłany: Pią 27 Sie, 2010   

Moja skrzynia ogarnięta - prawdopodobnie jedyna w Polsce skrzynia jc5130 z dorobionym napędem prędkościomierza ;D
 
 

Yarko 
z.. z.. z... zzzz...z z..z.z z. z...


auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Kwi 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 27 Sie, 2010   

kombinowałeś coś z przełożeniami czy zostawiłeś standardowe ?
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Pią 27 Sie, 2010   

Moja juz na samochodzie, dyfer rozbiore i porobie zdjecia, bez rozkrecania nic nie widac.
_________________
 
 
 

agentczor
[Usunięty]

Wysłany: Pią 27 Sie, 2010   

Yarko napisał/a:
kombinowałeś coś z przełożeniami czy zostawiłeś standardowe ?


Nie miałem czasu - auto musi jezdzić :) Co jest in plus to seryjnie skręcany dyfer i ogólnie stan skrzyni lepszy.
Mój mechanik składałskrzynie 5h... Mówi że w hondzie to zrobi dowolną skrzynię w godzinę...
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Pią 27 Sie, 2010   

agentczor napisał/a:
Co jest in plus to seryjnie skręcany dyfer


co... możesz rozwinąć o co CI chodzi ??
 
 
 

agentczor
[Usunięty]

Wysłany: Pią 27 Sie, 2010   

Janusz napisał/a:
agentczor napisał/a:
Co jest in plus to seryjnie skręcany dyfer


co... możesz rozwinąć o co CI chodzi ??


Skrzynia Jc5130 różni sięod mojej starej jc5129 tym że nie ma napędu prędkościomierza (dorobiony) i tym że różnicówka jest skręcana - ma seryjne zabezpieczenie przed wypadaniem półosi zamiast durnego segera.
 
 

kaziu1985pn 
brulion na spirali

auto: bmw 318ti
silnik:: m42b18
moc: 140km
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Lut 2010
Skąd: Poznań

Wysłany: Pią 27 Sie, 2010   

agentczor napisał/a:
napędu prędkościomierza


chyba czujnika ?? bo napęd to tak bardziej linką by był :)
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Pią 27 Sie, 2010   

agentczor napisał/a:
Skrzynia Jc5130 różni sięod mojej starej jc5129 tym że nie ma napędu prędkościomierza (dorobiony) i tym że różnicówka jest skręcana - ma seryjne zabezpieczenie przed wypadaniem półosi zamiast durnego segera.


a skąd ja wziołes?? tzn w czym jeździła normalnie
 
 
 

agentczor
[Usunięty]

Wysłany: Pią 27 Sie, 2010   

Janusz napisał/a:
agentczor napisał/a:
Skrzynia Jc5130 różni sięod mojej starej jc5129 tym że nie ma napędu prędkościomierza (dorobiony) i tym że różnicówka jest skręcana - ma seryjne zabezpieczenie przed wypadaniem półosi zamiast durnego segera.


a skąd ja wziołes?? tzn w czym jeździła normalnie


PH3(182) i PH2 z ESP
 
 

agentczor
[Usunięty]

Wysłany: Pią 27 Sie, 2010   

kaziu1985pn napisał/a:
agentczor napisał/a:
napędu prędkościomierza


chyba czujnika ?? bo napęd to tak bardziej linką by był :)


Napędu czujnika (zębatki na różnicówce oraz ślimaka wewnątrz skrzyni) - oraz otworu w ubudowie na tenże ślimak.
 
 

kaziu1985pn 
brulion na spirali

auto: bmw 318ti
silnik:: m42b18
moc: 140km
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Lut 2010
Skąd: Poznań

Wysłany: Pią 27 Sie, 2010   

agentczor napisał/a:
kaziu1985pn napisał/a:
agentczor napisał/a:
napędu prędkościomierza


chyba czujnika ?? bo napęd to tak bardziej linką by był :)


Napędu czujnika (zębatki na różnicówce oraz ślimaka wewnątrz skrzyni) - oraz otworu w ubudowie na tenże ślimak.

kurde te renault mnie cały czas zadziwia jak można sobie utruć życie...
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Nie 03 Paź, 2010   

Szukam magika, który wyjąłby moją skrzynie, sprawdził czy coś konkretnego jest do wymiany i uszczelnił. Polecić kogoś możecie?
_________________
 
 
 

agentczor
[Usunięty]

Wysłany: Pon 04 Paź, 2010   

Wpadaj do Tarnowa :P Znajomy się nauczył na mojej skrzyni :) hhehe
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 8