Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Schemat saxo
Autor Wiadomość

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Czw 02 Wrz, 2010   Schemat saxo

Panowie potrzebny schemat instalacji elektrycznej do saxo vts. Mam cala instalacje, ale przelozenie wszystkich kabli moze zajac kilka dni byc moze latweijszym sposobem bedzie polaczenie instalacji silnikowej z saxo z instalacja kabinowa z xsi, dlatego potrzebny mi schemacik :)
_________________
 
 
 

Grzesiek VTS 
You cant handle the truth!
Czy to jest saxo ??


auto: saxo 2 x 16V
silnik:: 1.6
moc: 136 i ??km
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Kraków

Wysłany: Czw 02 Wrz, 2010   

Ja szukałem i nie znalazłem wiec moze sie uda tym razme :rotfl:
 
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Czw 02 Wrz, 2010   

Dla znalazcy nagroda z czerwona kartka ;)
_________________
 
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Pią 03 Wrz, 2010   

Citroen Saxo - instalacja elektryczna :faja:
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

Grzesiek VTS 
You cant handle the truth!
Czy to jest saxo ??


auto: saxo 2 x 16V
silnik:: 1.6
moc: 136 i ??km
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Kraków

Wysłany: Pią 03 Wrz, 2010   

o kurcze a ja tyle tego szukalem ;d
 
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Pią 03 Wrz, 2010   

Grzesiek VTS napisał/a:
o kurcze a ja tyle tego szukalem ;d



HH-Techniczne-dokumentacje techniczne... ;D

http://forum.hothatch.org...ghlight=#323271

podziękujcie 106
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Pią 03 Wrz, 2010   

wlasnie :]

ciesze sie ze komus sie przydalo :)
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Pią 03 Wrz, 2010   

przydałoby się jeszcze coś takiego z 106 rallye 8v
 
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Czw 09 Wrz, 2010   

Jeszcze jedna kwestia, wiem juz zeby napewno nie patrzec na kolor kabla tylko na numery kabli, tylko czy te numery zawsze odpowiadaly za to samo w saxo/106?
_________________
 
 
 

vitesse 
kopsnij mi tic taca

auto: nie mam
silnik:: j.w
moc: w nogachkm
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Skąd: Kraków

Wysłany: Czw 09 Wrz, 2010   

Grzesiek VTS napisał/a:
o kurcze a ja tyle tego szukalem ;d


jakbym wiedział ze szukasz to bym Ci ten pliczek przeslal :)
 
 

vitesse 
kopsnij mi tic taca

auto: nie mam
silnik:: j.w
moc: w nogachkm
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Skąd: Kraków

Wysłany: Czw 09 Wrz, 2010   

jakby co tam jeszcze inne m.in takie cos co sie zwie saxo - revue
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Czw 09 Wrz, 2010   

Panowie jak wiadomo kazdy kableke mial inny pin ewentualnie kolor w innym roczniku, ale czy wiazka numeryczna sie czyms roznila? Kazdy kabelek ma swoj numer czy z czasem te numery sie zmienialy? Bo kilka z xsi pokrywa mi sie z tymi z vts :)
_________________
 
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Czw 09 Wrz, 2010   

Barejka napisał/a:
Panowie jak wiadomo kazdy kableke mial inny pin ewentualnie kolor w innym roczniku, ale czy wiazka numeryczna sie czyms roznila? Kazdy kabelek ma swoj numer czy z czasem te numery sie zmienialy? Bo kilka z xsi pokrywa mi sie z tymi z vts :)


Karwa Barejka, to nie tak ja rozkminiasz. Bierzesz miernik i sprawdzasz jaki kabel idzie do jakiego czujnika itd. w wiązce silnikowej. Schemat z kabinowej z xsi powinieneś już znać na pamięć i łączysz. Po numerach i kolorach to się nie odpalisz do 2012. A może i za 5 dni nawet się nie udać. Miernik i jazda.
 
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Czw 09 Wrz, 2010   

kubas, nie ucz babci szczyc w butelke, zobaczymy jaki bedziesz cwany jak sam bedziesz zmienial :D zeby odpalic motor potrzeba zakrecic rozrusznikiem tylko iu podlaczyc immo
_________________
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pią 10 Wrz, 2010   

Barejka napisał/a:
kubas, nie ucz babci szczyc w butelke, zobaczymy jaki bedziesz cwany jak sam bedziesz zmienial :D zeby odpalic motor potrzeba zakrecic rozrusznikiem tylko iu podlaczyc immo

Ale kubas ma racje. Jak swapowalem silnik i łączyłem wiązki to robiłem właśnie tak.
_________________
Samochody to ZUO!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.09 sekundy. Zapytań do SQL: 12