Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Wydech tani...
Autor Wiadomość

44FG
[Usunięty]

Wysłany: Śro 20 Gru, 2006   

saxorulez napisał/a:
moim zdaniem nie bardzo to pasuje stylem do 306 to pierwsze
a druga kwestia to kwestia tego że nie wiadomo czy coś doda/ujmie ten tłumik ponieważ każdy układ ma określoną pojemność i nie mozna zakłądać sobie tłumika od tak.. byle jakiego. Tłumiki końcowe bardzo różnia sie od siebie konstrukcją - wiem ze Renault buduje tłumiki o dużej pojemności a np. Toyota o mniejszej ale dokłąda większy środkowy. Teraz wymiana tylnego tłumika na taki uniwersalny moze spowodować np. poprawę osiągów przy zachowaniu wględnego hałasu.. lub poprawę osiągów okupioną rykiem tłumika.. lub poprawę osiągów i brzydki brzęczący polonezowy dzwięk. Albo pogorszenie i te efekty dzwiękowe które wymieniałem. Ja w swoim zyciu zaliczyłem już taką zabawę z uniwersalnymi i wiem ze już nie będę tego wiecej kupował. Wolę poczekać, odłożyć i zrobić to w taki sposób aby nigdy nie ząłować że wydałem pieniadze na coś z czego nie byłem zadowolony.

Ot takie moje przemyślenia.


hmm... :553: Pijany byłeś ? Tyle byków w 5 zdaniach to tylko na Allegro można znaleźć :D

Co do treści to się zgadzam w 100%... Jako ekspert od zakładania wszelkiej maści dorabianych układów wydechowych powiem tak: jeśli jest dedykowany układ dobrej firmy do danego modelu to należy w niego zainwestować. Koniec, kropka.
 
 

nox 
Aż żal się spieszyć na tym forum
Mr. Cleaner


auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 11 Sty 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Śro 20 Gru, 2006   

eltec hmm no niby dobry ale bardziej to silników turbo albo łatwych N/A oni tam wogóle liczą?? ceny podobne do MG ja bym tam wolał MG :)

ale to tylko moja opinia i nikt z nią nie musi się zgadzać.
_________________
www.MrCleaner.pl
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Śro 20 Gru, 2006   

44FG napisał/a:
hmm... Pijany byłeś ? Tyle byków w 5 zdaniach to tylko na Allegro można znaleźć


:D spieszyłem się
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

44FG
[Usunięty]

Wysłany: Śro 20 Gru, 2006   

Generalnie rzecz biorąc ważne jest to co napisał Łukasz, czyli pojemność układu wydechowego. To należy dokładnie policzyć dla każdego silnika. Dedykowane układy wydechowe: znaczy ktoś to kiedyś policzył dokładnie, zaprojektował i teraz tłucze. Te pieniądze jakie trzeba zapłacić to głównie za know-how i za pracę jaką wykonano przy projektowaniu. Ktoś kto dorabia tłumik po prostu odwala robotę spawalniczą i tyle, bez żadnego głębokiego zastanawiania się nad tematem pojemności. Coś takiego nic dobrego nie przyniesie, no chyba, że przez przypadek. Zdecydowanie nie polecam takich rozwiązań, chyba, że rozpadł ci się układ fabryczny, a na rynku nie ma dostępnego dedykowanego (tak jak do mojego Rallye). Ja mam w ciągu 2 lat już 4 kompletny wydech (pierwszy był mocno połatanym oryginałem - był najlepszy) i wciąż nie jestem w pełni zadowolony, weź to pod uwagę.
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 30 Gru, 2006   

nie ma tanich wydechow sa tylko dobre kobiety
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Wto 16 Sty, 2007   

Widze że temat wydechów jest eksploatowany, to zapytam się bardziej doswiadczonych co by zrobili w mojej sytuacji:
Mam saxo vts.
Układ wydechowy oryginalny jest w opłakanej kondycji.
Wszystko od "plecionki" jest do wymiany w najblizszym czasie.
Kolektor ze wzgledów ekonomicznych pozostaje seryjny.
Mój koncept jest następujacy:
Za kolektorem rura np kwasówka o średnicy wylotu z kolektora + tłumik końcowy (jaki? Nie wiem, na pewno nie jakaś "rynna").

Proszę teraz o sprostowanie czy to ma sens, czy tez mam iśc do citroena i za krocie kupić oryginalny układ wydechowy ?

Nie szukam dodatkowych koni bo bez wymiany kolektora to chyba ich nie znajdę ;-)
Nie chcę pogorszyć tego co jest.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Wto 16 Sty, 2007   

plecionka?? w saxo nie ma plecionki - więc już ktoś coś tam musiał dłubać.

Jaki masz budżet bo mogę cos fajnego do Saxo załatwić? Albo układ od kolektora albo sam końcowy tłumik?
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Wto 16 Sty, 2007   

No to czeka mnie długa droga ;-)
Tak jak wspominałem chyba "łacznik" od kolektora do tłumika zrobie gdzieś, a skupie się na samym tłumiku końcowym.
Tak jak wspominałem efekciarskie końcówki odpadaja - ma być klasycznie i blisko oryginału.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Niemy 
Jeszcze 4 dni...


auto: Saxo VTS
silnik:: 1,6 16V
moc: 145km
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 14 Sty 2006
Skąd: Gliwice

Wysłany: Wto 16 Sty, 2007   

jesli troche poczekasz to jak w koncu wrzuce mojego Magnexa, ktory czeka w piwnicy to moge Ci puscic moj seryjy wydech
 
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Wto 16 Sty, 2007   

bierz magnexa. Jak narazie duzo go osob kupiło a jeszcze nikt nie narzekał.
Łukasz je sprzedaje, sciaga, handluje, opyla ... nie wiem . Poporstu moze ci załatwić.
Ja mam od Łuka i jestem 110% zadowolony. Końcówka troche lipna, ale sie przyzwyczaiłem.
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Śro 17 Sty, 2007   

Chętnie bym się spotkał z jakimś "szczęśliwym posiadaczem" i obejrzał (posłuchał).
Rekomendacja jest odpowiednia, ale chętnie bym zobaczył to cudo w realu.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Śro 17 Sty, 2007   

niech mu ktoś pokarze bo ja mogę być posądzony o nieobiektywizm :P
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

strick 
6950 spammer!

auto: MZK KZK PKP
silnik:: zależy który
moc: jest w tobiekm
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Śro 17 Sty, 2007   

Ja pokazywałem gdy byłem mały, teraz sie wstydze ;)
A zapomniałem, nie mam saxo ani magnexa :)
_________________
...
 
 
 

Jakarti 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 10 Sty 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 18 Sty, 2007   

http://video.google.pl/vi...224&q=saxorulez

to chyba to , nie?
_________________
Niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba.
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Czw 18 Sty, 2007   

i to ..

http://video.google.pl/vi...0561&q=hothatch
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 8