bo jeszcze jest opcja że jak są mokre to przy zdjęciu głowy mogły ruszyć się uszczelki pod tuleją (na dole), albo wogóle tuleja może być pęknięta od przegrzania...
Jako,że jedyną możliwościa jest krzywy blok, został on sfrezowany i jutro auto odpala.
Czy sfrezowanie bloku plus wcześniej głowicy o 0,02 mm spowoduje duże wzrost sprężania w silniku? Czy to coś da mocowo w tym przypadku? Rozumiem,że w tym wypadku trzeba już lac tylko 99 racing by nie było spalania stukowego. Taki silnik już raczej trwały nie będzie?
Jako,że jedyną możliwościa jest krzywy blok, został on sfrezowany i jutro auto odpala.
Czy sfrezowanie bloku plus wcześniej głowicy o 0,02 mm spowoduje duże wzrost sprężania w silniku? Czy to coś da mocowo w tym przypadku? Rozumiem,że w tym wypadku trzeba już lac tylko 99 racing by nie było spalania stukowego. Taki silnik już raczej trwały nie będzie?
a jaki seryjnie jest stopien sprezania??
clio ma czujniki spalania stukowego??
zasadniczo powinno byc auto mocniejsze w calym zakresie:] ale jak bedzie stukac i jest czujnik to bedzie cofac zaplon i bedzie bida z moca:D
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach