Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Clio Sport 2002, problemy z silnikiem
Autor Wiadomość

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Nie 05 Wrz, 2010   

dzik napisał/a:
wsadz tam dci ;D

:rotfl:
 
 

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Pon 06 Wrz, 2010   

Czy w tym motorze są mokre tuleje cylindrowe?
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Pon 06 Wrz, 2010   

Nie mam pojecia
 
 

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Pon 06 Wrz, 2010   

Może ktoś inny wie?

bo jeszcze jest opcja że jak są mokre to przy zdjęciu głowy mogły ruszyć się uszczelki pod tuleją (na dole), albo wogóle tuleja może być pęknięta od przegrzania...
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Pon 06 Wrz, 2010   

Jeśli blok jest żeliwny to raczej nie ma mokrych tulei. Mokre tuleje były stosowane z alu blokami kiedyś.
 
 
 

Yarko 
z.. z.. z... zzzz...z z..z.z z. z...


auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Kwi 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 06 Wrz, 2010   

nie ma pływających tulei
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Wto 07 Wrz, 2010   

Jako,że jedyną możliwościa jest krzywy blok, został on sfrezowany i jutro auto odpala.
Czy sfrezowanie bloku plus wcześniej głowicy o 0,02 mm spowoduje duże wzrost sprężania w silniku? Czy to coś da mocowo w tym przypadku? Rozumiem,że w tym wypadku trzeba już lac tylko 99 racing by nie było spalania stukowego. Taki silnik już raczej trwały nie będzie?
 
 

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Wto 07 Wrz, 2010   

Marek23 napisał/a:
0,02 mm

ileeee? chyba 0,2 mm?
 
 

ade 
plotki... plotki...


auto: Królowa lawet
silnik:: f4rt
moc: 172km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Sty 2008
Skąd: Krk

Wysłany: Wto 07 Wrz, 2010   

Marek23 napisał/a:
Jako,że jedyną możliwościa jest krzywy blok, został on sfrezowany i jutro auto odpala.
Czy sfrezowanie bloku plus wcześniej głowicy o 0,02 mm spowoduje duże wzrost sprężania w silniku? Czy to coś da mocowo w tym przypadku? Rozumiem,że w tym wypadku trzeba już lac tylko 99 racing by nie było spalania stukowego. Taki silnik już raczej trwały nie będzie?


a jaki seryjnie jest stopien sprezania??

clio ma czujniki spalania stukowego??

zasadniczo powinno byc auto mocniejsze w calym zakresie:] ale jak bedzie stukac i jest czujnik to bedzie cofac zaplon i bedzie bida z moca:D
_________________
http://yt-motorsport.eu
http://facebook.com/YoungTimerMotorsport
http://instagram.com/youngtimermotorsport
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Wto 07 Wrz, 2010   

AndreXSi napisał/a:

ileeee? chyba 0,2 mm?

Kurde,juz sam nie wiem,musze spytac.

ade napisał/a:

zasadniczo powinno byc auto mocniejsze w calym zakresie:] ale jak bedzie stukac i jest czujnik to bedzie cofac zaplon i bedzie bida z moca:D

ale czy v power racing temu nie zapobiegnie? Dotad jezdzilem na 98.
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Wto 07 Wrz, 2010   

Marku kupisz sobie odpowiednią uszczelkę pod głowicę (czyt. grubszą) i problem sam się rozwiąze.
 
 

ade 
plotki... plotki...


auto: Królowa lawet
silnik:: f4rt
moc: 172km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Sty 2008
Skąd: Krk

Wysłany: Śro 08 Wrz, 2010   

Marek23 napisał/a:
AndreXSi napisał/a:

ileeee? chyba 0,2 mm?

Kurde,juz sam nie wiem,musze spytac.

ade napisał/a:

zasadniczo powinno byc auto mocniejsze w calym zakresie:] ale jak bedzie stukac i jest czujnik to bedzie cofac zaplon i bedzie bida z moca:D

ale czy v power racing temu nie zapobiegnie? Dotad jezdzilem na 98.


zalezy ile zwiekszy sie stopien sprezania i na ile masz wyprzedzony zaplon;

jesli jest jakis interfejs diagnostyczny do sporta to powinien pokazywac czy czujniki wykrywaja stukowe
_________________
http://yt-motorsport.eu
http://facebook.com/YoungTimerMotorsport
http://instagram.com/youngtimermotorsport
 
 

kaziu1985pn 
brulion na spirali

auto: bmw 318ti
silnik:: m42b18
moc: 140km
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Lut 2010
Skąd: Poznań

Wysłany: Śro 08 Wrz, 2010   

Marek23, zwiększenie stopnia bez zmiany mapy paliwa prawie nic nie daje.
ade, standardowo jest 11:1
 
 

agentczor
[Usunięty]

Wysłany: Śro 08 Wrz, 2010   

To musi zadziałać geko albo toxic :P
 
 

bizon 
Witamina A..


auto: rdzivic
silnik:: półtora litra
moc: teraz juz brak km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Skąd: uć

Wysłany: Śro 08 Wrz, 2010   

kaziu1985pn napisał/a:
zwiększenie stopnia bez zmiany mapy paliwa prawie nic nie daje.

agri.
wyprzedzenie zaplonu tez do ustawienia.
pytanie jak to bedzie dzialac - dopoki nie odpalisz to nie bedziesz wiedzial.

Marek23 napisał/a:
Czy sfrezowanie bloku plus wcześniej głowicy o 0,02 mm spowoduje duże wzrost sprężania w silniku?

Cytat:
ileeee? chyba 0,2 mm?


luz, moja hunda ma uciete 1,2 z glowicy :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 9