Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Renault Sport i N4
Autor Wiadomość

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Pon 06 Wrz, 2010   Renault Sport i N4

a takie to dzisiaj znalazłem :)

autoklub.pl napisał/a:


jak informuje magazyn Auto News, dział Renault Sport zakończył prace nad rajdowym Megane Turbo, które zostanie homologowane w klasie N4. Testami samochodu już wkrótce zajmie się Emmanuel Guigou, w przyszłym roku planujący serię startów za kierownicą Megane.

Sportowy dział Renault interesował się kategorią Super 2000, jednak prace nad takim samochodem nie doczekały się skonkretyzowania. Obecnie po raz pierwszy od dłuższego czasu, europejski producent rzuca rękawicę Mitsubishi i Subaru w N4. Na razie nie ma mowy o fabrycznym zaangażowaniu Renault w rajdach.


http://rajdy.autoklub.pl/...la-kubicy,31793

Ciekawe czy to prawda i czy wyjdzie z tego coś dobrego ?
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Pon 06 Wrz, 2010   

W koncu jakies N4,ktore sie bedzie porzadnie pie.rdolic. Dotad Nki byly zbyt malo awaryjne wedlug mnie...
 
 

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Pon 06 Wrz, 2010   

Marek23 napisał/a:
W koncu jakies N4,ktore sie bedzie porzadnie pie.rdolic. Dotad Nki byly zbyt malo awaryjne wedlug mnie...

:lol2: :lol2:
 
 

bizon 
Witamina A..


auto: rdzivic
silnik:: półtora litra
moc: teraz juz brak km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Skąd: uć

Wysłany: Pon 06 Wrz, 2010   

:rotfl: :rotfl:
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Pon 06 Wrz, 2010   

Chyba to nie jest dobra decyzja, ale czas to oceni. Za dużo będzie pierdolenia z dobieraniem części, tymbardziej, że w Subaru i Mitsubishi mamy wszystko podane na tacy.
 
 

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Pon 06 Wrz, 2010   

Z tym że niestety będzie to ośka... więc w n4 bez sensu. Już lepiej gdyby zrobili R3...
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Pon 06 Wrz, 2010   

Marek23 napisał/a:
W koncu jakies N4,ktore sie bedzie porzadnie pie.rdolic. Dotad Nki byly zbyt malo awaryjne wedlug mnie...


eee, nie bedzie tak zle, na ostatnich pucharach w slomczynie pierd.olily sie zgodnie samochody jednej marki: subaru
_________________
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Pon 06 Wrz, 2010   

Chyba, że puszczą jakąś serię z 4x4.
Ale fakt, jeśli to będzie ośka to pomysł dopiero z dupy o_O
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pon 06 Wrz, 2010   

Żeby homologowac samochód w grupie N trzeba go najpierw homologować w grupie A.

Co z tego będzie zobaczymy.

Znając francuskich producentów to będzie bardzo bogata lista VO.
Na VK nie ma co liczyć bo formalnie nie ma już VK o pojemnosci powyżej 1600cm3.

Na gładkich równych asfaltach ja bym takiej meganki nie skreślał.
Przykład Citroenów Xsara Kit Car pokazał że można w niektórych warunkach walczyć FWD jak równy z równym, a nie sądze żeby reno było zainteresowane walką gdzie indziej niż na własnym podwórku (czyt. we Francyji).
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Pon 06 Wrz, 2010   

CHRZANEK napisał/a:
Żeby homologowac samochód w grupie N trzeba go najpierw homologować w grupie A.

Wiemy :) Ale klasa A8 jest na wymarciu, nie licząc WRC.

CHRZANEK napisał/a:
Znając francuskich producentów to będzie bardzo bogata lista VO.

W eNce można użyć tylko jednego elementu z VO. Obecnie większość bierze pływające tarcze.
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pon 06 Wrz, 2010   

martin.h napisał/a:
W eNce można użyć tylko jednego elementu z VO


Tak ??

"1) Warianty (VF, VP, VO, VK)
Zawodnik może dowolnie wykorzystać cały wariant lub jego część, według swego
uznania, tylko pod warunkiem, że wszystkie dane techniczne zaprojektowanego
pojazdu są zgodne z danymi w karcie homologacyjnej tego samochodu, względnie
wyraźnie dopuszczone w Załączniku „J”.
Zabronione jest mieszanie kilku VO odnoszące się do następujących elementów:
turbosprężarka, hamulce i skrzynia biegów.

Na przykład zamontowanie zacisku hamulcowego określonego w karcie wariantu jest
możliwe jedynie pod warunkiem, że wymiary okładzin hamulcowych, itd., otrzymane
tą drogą są zgodne z kartą homologacyjną danego samochodu. (Dla samochodów
produkcyjnych (Grupa N), patrz także Art. 254-2).
Jeżeli chodzi o warianty-kity (VK) dopuszcza się ich stosowanie wyłącznie na
warunkach wskazanych przez producenta w karcie homologacyjnej.
Dotyczy to w szczególności grup części, które muszą być uznane jako całość przez
zawodnika, a ich ewentualne specyfikacje respektowane"


Zatem chyba można używać wielu elementów z VO :)
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Jakarti 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 10 Sty 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 06 Wrz, 2010   

lubie Chrzanka,
a Wy? :D :D :D
_________________
Niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba.
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Pon 06 Wrz, 2010   

Kurcze Chrzanek, z tego co wkleiłeś to masz rację, zamieszałem trochę, ale dobrze że czuwasz :)
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Wto 21 Wrz, 2010   

http://rallyonline.pl:84/...=pnews&&s=29758


czyli coś z tego będzie :)
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Wto 21 Wrz, 2010   

Cytat:
Renault wierzy, że na asfalcie auto będzie konkurencyjne wobec tradycyjnych N-ek.

Może na holenderskich OSach gdzie jest od groma prostych, gdzie indziej łomot. Marzyciele
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.12 sekundy. Zapytań do SQL: 13