Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
pytania o czujniki silnika
Autor Wiadomość

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Pon 06 Wrz, 2010   Re: pytania o czujniki silnika

M napisał/a:

czujnik ciśnienia - kontrolka która gaśnie po uruchomieniu silnika.
Czy seryjny czujnik cisnienia oleju można wykorzystać do prostego pomiaru czy jest on zero-jedynkowy?


binarny

M napisał/a:

temperatura oleju - lepiej mierzyć ją na podkładce pod filtrem czy mógłbym mierzyć ją np z miski (chyba drut to by był) Pod filtrem mnie przekonuje bo temperatura najlepiej by oddawała to co się dzieje w silniku.


chyba najlepiej pod filtrem

M napisał/a:

Ogólnie to pewnie bede musial kupić podkładkę i czujniki i nie kombinować.
Tylko jakie? Potrzebuję czujniki 0-5v (chyba wszystkie są takie)


jest troche samochodow majacych to w serii, clio I 16v/williams mialy cisnienie i temperature, w vagach tez sie pojawiaja, ale zakres pracy moze byc rozny, to nie sa czujniki napieciowe tylko rezystancyjne, podobnie jak temp wody moga miec rozny zakres pracy

jak juz kombinujesz doloz czujnik poziomu oleju
_________________
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pon 06 Wrz, 2010   

czujnik poziomu oleju? Musiałby być w misce?
Ja mam w głowicy czujnik ciśnienia oleju przy vtecu, jak jest za mało oleju w głowicy to vtec się nie załączy - w sumie to tez jest dobre info że w głowicy brakuje oleju.
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Pon 06 Wrz, 2010   

tak w misce, jest we wszystkich renuarach seryjnie
lepiej wykryc niski poziom niz skutki w postaci malego ciesnienia
na jakie cisnienie jest czujnik vtec'a? bo ten do kontrolki czesto jest ustawiony na cisnienie zgonu
_________________
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pon 06 Wrz, 2010   

Ciężko mi powiedzieć, vtec potrzebuje cisnienia roboczego żeby się załączyć, on wyglada na taki sam czujnik jak ten w bloku

De facto styknie mi na poczatek p i t oleju, do tego t wody.
Jak zabraknie oleju to alarm będze huczał.
Wstępnie alarm będzie działał tylko przy wot w przypadku:
a) zbyt zimny lub za gorący plyn chlodzacy
b) zbyt zimny olej lub przegrzany
c) zbyt małe cisnenie oleju

czyli "nie pałuj na zimno" "za gorąco" "za małe cisnenie"
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Pon 06 Wrz, 2010   

Toż tym się nie da jeździć, bo zawsze będzie piszczeć :rotfl:
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pon 06 Wrz, 2010   

Raściak, ty pałujesz na zimnym? :D
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Pon 06 Wrz, 2010   

Tak się najszybciej nagrzewa
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 8