Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
TU5J4, a TU5JP4
Autor Wiadomość

Bonczek 
There you go...
Petrolhead


auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 25 Sty 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 17 Wrz, 2010   

jarek-malopolska napisał/a:
saxorulez napisał/a:
aftermarket
?? :>


Łiiiii słownictwo tjunerów i hondziarzy :rotfl:
_________________
Racing: CR-X / S1000R
Cruising: W126 / C126 / R129 / 996.2 / C63

http://www.facebook.com/p...208482285855703 :)

 
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Pią 17 Wrz, 2010   

Najlepsza jest PHII z końca roku 99
1. nowa buda
2. komp na I kość
3. ja takiego miałem

tak mówił saxorulez ... :D
aaa. i chyba nie ma obrzyganych tapicerek
 
 
 

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

Wysłany: Sob 18 Wrz, 2010   

martin.h napisał/a:
jarek-malopolska napisał/a:
saxorulez napisał/a:
aftermarket
??


Supersprint, Peugeot Sport, Janspeed...


:ok:
 
 
 

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

Wysłany: Nie 19 Wrz, 2010   

saxorulez napisał/a:
z kolektorem to chyba dobrze iść w aftermarket bo ten z 206XS ma wbudowany katalizator lub pozostać na tym z VTSa.

Kurde dalej nie ogarniam jak to się robi, ze kolektor wydechowy z VTS pasuje do JP4/JP4S.. ;/ ? Chyba, ze tu mowa o kolektorze ssącym, ale on chyba nie ma wbudowanego kata.. ;D
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Nie 19 Wrz, 2010   

no to widocznie ten z VTSa nie pasuje (ssący) bo nie sprawdzałem, ale wydaje mi sie że powinine pasować. Mówimy o głowicy bo nie bedzie pasował do bloku bo w innym miejscu jest filtr oleju oraz inaczje montowany alternator
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

Wysłany: Pon 20 Wrz, 2010   

:wall: :wall: :wall: F.U.C.K :wall: :wall: :wall: nie ogarniam kompletnie dalej tej prostej sprawy o_O
Weźmy to jeszcze raz krok po kroku, bo inaczej nie ogarnę:
Sytuacja wygląda następująco:
1.Mamy silnik w saxo/106 (TU5J4) i chcemy zmienić w nim głowice na taką z 206/C2VTS (TU5JP4/TU5JP4S).
2. Jeśli zmieniamy TYLKO głowice to mocowanie filtra oleju+alternatora nie zmienia się (!?)
3. Jeśli dobrze ogarniam to tu mamy taką sytuację:

Dla 100% pewności głowica jest powyżej zółtej kreski !? Poniżej (w tym przypadku kolor czarny) jest dół silnika !?
Jeśli powyższe zdjęcia przedstawia omawiane zagadnienie (głowica z JP4+dół z J4) to dlaczego kolektor wydechowy nie może pozostać z Saxo?
Jeśli szpilki mocujące/kanały wydechowe są w tym samym rozstawie/miejscu co w głowicy J4 (saxo/106) to chyba kolektor wydechowy powinno dać się przykręcić i powinien pasowac bo mocowanie alternatora+filtra oleju nie zmieniło swojego miejsca względem serii ?!
 
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Pon 20 Wrz, 2010   

tak może zostać wszystko tak jak piszesz. Problem jest tylko w przypadku kolektora dolotowego z tego co wiem.
 
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Pon 20 Wrz, 2010   

jarek-malopolska, po prostu nie pasuje :) potrzebny inny kolektor jesli masz zamiar zmienic glowice
_________________
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Pon 20 Wrz, 2010   

jarek-malopolska napisał/a:
1.Mamy silnik w saxo/106 (TU5J4) i chcemy zmienić w nim głowice na taką z 206/C2VTS (TU5JP4/TU5JP4S).
2. Jeśli zmieniamy TYLKO głowice to mocowanie filtra oleju+alternatora nie zmienia się (!?)
3. Jeśli dobrze ogarniam to tu mamy taką sytuację:


1. tak
2. tak
3. nie
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 20 Wrz, 2010   

jarek-malopolska,

strasznie utrudniasz sprawę, jeśli masz już tak złożony silnik to w czyzm tkwi problem w przymierzeniu kolektora? Moim zdaniem wydech z VTSa powinien pasować. Akurat jak ja zmieniałem na górę z JP4 to miałem już inny kolektor.
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

Wysłany: Wto 21 Wrz, 2010   

saxorulez napisał/a:
strasznie utrudniasz sprawę

Hehe ok może troszkę ;D
A teraz tak podsumowując...wnioskuję, że:
Jeśli w saxo/106 zmieniamy tylko głowice na JP4 to kolektor wydechowy pasi.
Jeśli zmieniamy słupek (całość) na JP4 to problemem aby oryginalny kolektor wydechowy pasił jest umiejscowienie filtra oleju i mocowanie alternatora.
:) Tak to rozumuje ;)
saxorulez napisał/a:
eśli masz już tak złożony silnik to w czyzm tkwi problem w przymierzeniu kolektora?

Moje rozważanie było czysto teoretyczne, po prostu zaciekawiło mnie czemu nie pasuje/może nie pasować ;) W moim przypadku przy całym słupku JP4 i kolekotrze wydechowym pucharowym z 206 myśle, że nie było by problemem teraz podmienienie samego dołu na J4, ale to też czysto teoretycznie ;)
k-mart napisał/a:
jarek-malopolska napisał/a:
1.Mamy silnik w saxo/106 (TU5J4) i chcemy zmienić w nim głowice na taką z 206/C2VTS (TU5JP4/TU5JP4S).
2. Jeśli zmieniamy TYLKO głowice to mocowanie filtra oleju+alternatora nie zmienia się (!?)
3. Jeśli dobrze ogarniam to tu mamy taką sytuację:


1. tak
2. tak
3. nie


A jest ktoś w stanie rozpoznać z tej fotki jaki tu mamy dół (na 99,9% głowica jest tu z 206/307XS ale co z dołem? 206 ma na pewno inaczej mocowany filtr oleju..) ??
Tujeszcze takie fotki z samym dołem silnika i kolektorem wydechowym (moze jakiś Raceland, Supersprint.. o_O )


Ktoś kiedyś wrzucał temat, ten silnik jest z jakieś białego 106 z UK, na białym Speedline i charakterystczynych czarnych lampach z przodu ale za cholere nie moge znaleźćw ktorym temacie był link do tego projektu, byłoby widome co to za głowica,dól i z czego pochodzi kolektor wydechowy ;)
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Wto 21 Wrz, 2010   

to jest dół z J4 na obu zdjęciach

206 nie ma tych dwóch rurek od wymiennika ciepła i dodatków ma inny typ filtra oleju (wymienia się sam wkład) mocowany pionowo, do tego alternator jest innego typu i inaczej montowany
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

Wysłany: Wto 21 Wrz, 2010   

saxorulez napisał/a:
to jest dół z J4 na obu zdjęciach

:ok:
Czyli jeśli dół z J4 to kolektor wydechowy pewnie tez jakiś dedykowany do saxo/106 i widać pasuje do głowicy JP4
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Wto 21 Wrz, 2010   

tak - i to właśnie napisalem stronę wcześniej :)
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

Wysłany: Wto 21 Wrz, 2010   

saxorulez napisał/a:
tak - i to właśnie napisalem stronę wcześniej

^_^
Nie kojarzy ktoś w ktorym temacie na forum był link do tego projektu o którym dyskutujemy..?
(to auto..)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 2.67 sekund. Zapytań do SQL: 12