w czasie hamowania i redukcji walisz piętą(lub inną częscią prawej stopy) w gaz,mniej krzynia dostaje po dupie i nie blokujesz kół przy puszczeniu sprzęgła
W clio słabo mi wychodziło,ze względu na ustawienie pedałów,w bmw pedały są ustawione idealnie pod międzygaz
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Śro 22 Wrz, 2010
W clio da się to ładnie również ogarniać, na torze ma sens, na OS ni chu chu. Czasami jeszcze na śniegu stosuje żeby nie blokować kół przy zbijaniu biegów w dół.
Marek23 Nie chce tu zgrywać cwaniaka, ale najpierw zapytaj go czy w ogóle ruszy seryjne ECU.
_________________
rabarbar [Usunięty]
Wysłany: Śro 22 Wrz, 2010
W RWD chyba jednak trzeba wszędzie,bo niezle zamiata autem jak przyblokuje tylne koła-znam z autopsji
auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km Pomógł: 21 razy Dołączył: 28 Kwi 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 22 Wrz, 2010
rabarbar napisał/a:
mniej krzynia dostaje po dupie i nie blokujesz kół przy puszczeniu sprzęgła
w praktyce nie tylko oszczędzamy skrzynię, ale również inne elementy przeniesienia napędu, półosie, przeguby, ale międzygaz z czysto sportowego punktu widzenia ma za zadanie zminimalizować uślizg kół/blokowanie kół a tym samym chwilową utratę trakcji i płynności jazdy, a co z tym jest związane to każdy już wie
auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km Pomógł: 72 razy Dołączył: 24 Maj 2007 Skąd: z Zakrzowa
Wysłany: Śro 22 Wrz, 2010
rabarbar napisał/a:
w czasie hamowania i redukcji walisz piętą(lub inną częscią prawej stopy) w gaz,mniej krzynia dostaje po dupie i nie blokujesz kół przy puszczeniu sprzęgła
W clio słabo mi wychodziło,ze względu na ustawienie pedałów,w bmw pedały są ustawione idealnie pod międzygaz
w ph I masz regulowana wysokość pedału gazu, może być praktycznie równo z hamulcem
auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km Pomógł: 72 razy Dołączył: 24 Maj 2007 Skąd: z Zakrzowa
Wysłany: Czw 23 Wrz, 2010
Marek23 napisał/a:
Janusz napisał/a:
w ph I masz regulowana wysokość pedału gazu, może być praktycznie równo z hamulcem
____
W ph2 nie?
chyba raczej nie, w phI jest to regulowane na lince przy przepustnicy, w phII jest elektroniczna, wiec jeśli gdzieś będzie regulacja to przy pedale, ale to sobie musisz już sprawdzić sam
auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km Pomógł: 72 razy Dołączył: 24 Maj 2007 Skąd: z Zakrzowa
Wysłany: Czw 23 Wrz, 2010
Cytat:
ta tylko jak przegniesz z luzowaniem linki to nie bedziesz otwierac przepustnicy do konca
no to akurat jest w druga stronę, kiedy się "obniza" pedał przy podnoszeniu go to właśnie prędzej ja zerwiesz niż przepustnicy do końca nie otworzysz.
Niestety miałem ten problem ze jak go podniosłem, to po kilku mocniejszych depnięciach on powrotem wpadał, bo regulacja przeskakiwała, narazie ogarnąłem to trytytkami, i już jest lepiej zobaczymy czy trytytki wytrzymają na torze
agentczor [Usunięty]
Wysłany: Pią 24 Wrz, 2010
Marek23 napisał/a:
A co myslicie o tym,zeby clio wystroic u Mateusza Bienkowskiego?
może po prostu nie potrafią robić redukcji z międzygazem
Prawda co pisze Geko, Ja uwazam,ze miedzy gaz mam opanowany naprawde dobrze, tor, rally sprinty na luzie. Ale na prawdziwym oesie,gdzie przy hamowaniu walczysz z nadsterownoscia,podbiciami i blokowaniem kol na nierownosciach i syfie z miedzygazem hamuje duzo mniej efektywnie.
A co myslicie o tym,zeby clio wystroic u Mateusza Bienkowskiego?
jak jest oprogramowanie do edycji seryjnego programu to napewno ogarnie... tylko, ze sa bardziej godne polecenia oaoby w krakowie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach