Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
ECU do Clio II Sport
Autor Wiadomość

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Śro 22 Wrz, 2010   

w czasie hamowania i redukcji walisz piętą(lub inną częscią prawej stopy) w gaz,mniej krzynia dostaje po dupie i nie blokujesz kół przy puszczeniu sprzęgła
W clio słabo mi wychodziło,ze względu na ustawienie pedałów,w bmw pedały są ustawione idealnie pod międzygaz
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Śro 22 Wrz, 2010   

W clio da się to ładnie również ogarniać, na torze ma sens, na OS ni chu chu. Czasami jeszcze na śniegu stosuje żeby nie blokować kół przy zbijaniu biegów w dół.

Marek23 Nie chce tu zgrywać cwaniaka, ale najpierw zapytaj go czy w ogóle ruszy seryjne ECU.
_________________
 
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Śro 22 Wrz, 2010   

W RWD chyba jednak trzeba wszędzie,bo niezle zamiata autem jak przyblokuje tylne koła-znam z autopsji
 
 

Yarko 
z.. z.. z... zzzz...z z..z.z z. z...


auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Kwi 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 22 Wrz, 2010   

heh no to nie ma co się dziwić, że seryjne skrzynie padają w takich warunkach, nie wiem która seryjna wytrzymałaby takie rzezanie dłużej niż 2-3 rajdy
 
 

Yarko 
z.. z.. z... zzzz...z z..z.z z. z...


auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Kwi 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 22 Wrz, 2010   

rabarbar napisał/a:
mniej krzynia dostaje po dupie i nie blokujesz kół przy puszczeniu sprzęgła


w praktyce nie tylko oszczędzamy skrzynię, ale również inne elementy przeniesienia napędu, półosie, przeguby, ale międzygaz z czysto sportowego punktu widzenia ma za zadanie zminimalizować uślizg kół/blokowanie kół a tym samym chwilową utratę trakcji i płynności jazdy, a co z tym jest związane to każdy już wie
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Śro 22 Wrz, 2010   

Yarko napisał/a:
nie wiem która seryjna wytrzymałaby takie rzezanie dłużej niż 2-3 rajdy
w Hondzie w Astrze
_________________
 
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Śro 22 Wrz, 2010   

rabarbar napisał/a:
w czasie hamowania i redukcji walisz piętą(lub inną częscią prawej stopy) w gaz,mniej krzynia dostaje po dupie i nie blokujesz kół przy puszczeniu sprzęgła
W clio słabo mi wychodziło,ze względu na ustawienie pedałów,w bmw pedały są ustawione idealnie pod międzygaz


w ph I masz regulowana wysokość pedału gazu, może być praktycznie równo z hamulcem :)
 
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Śro 22 Wrz, 2010   

GeKo napisał/a:
Marek23 Nie chce tu zgrywać cwaniaka, ale najpierw zapytaj go czy w ogóle ruszy seryjne ECU.

Zadzwonie do niego w poniedziałek i spytam czy wogóle sie bawi z tym kompem.

Janusz napisał/a:
w ph I masz regulowana wysokość pedału gazu, może być praktycznie równo z hamulcem :)
____

W ph2 nie?
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Czw 23 Wrz, 2010   

Marek23 napisał/a:
Janusz napisał/a:
w ph I masz regulowana wysokość pedału gazu, może być praktycznie równo z hamulcem :)
____

W ph2 nie?

chyba raczej nie, w phI jest to regulowane na lince przy przepustnicy, w phII jest elektroniczna, wiec jeśli gdzieś będzie regulacja to przy pedale, ale to sobie musisz już sprawdzić sam :)
 
 
 

wasq 
brak opisu


auto: jakies Renault
silnik:: 1,7 1,8 1,6 2,0
moc: 93 85 110 150km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Skąd: Łódź

Wysłany: Czw 23 Wrz, 2010   

ta tylko jak przegniesz z luzowaniem linki to nie bedziesz otwierac przepustnicy do konca :D
_________________
pozdrawiam -=wasq=-

RENAULT 5 KLUB POLSKA
www.klubrenault5.pl

ŁZM
http://www.motosportklub.pl/news.php
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Czw 23 Wrz, 2010   

Cytat:
ta tylko jak przegniesz z luzowaniem linki to nie bedziesz otwierac przepustnicy do konca :D


no to akurat jest w druga stronę, kiedy się "obniza" pedał :P przy podnoszeniu go to właśnie prędzej ja zerwiesz niż przepustnicy do końca nie otworzysz.
Niestety miałem ten problem ze jak go podniosłem, to po kilku mocniejszych depnięciach on powrotem wpadał, bo regulacja przeskakiwała, narazie ogarnąłem to trytytkami, i już jest lepiej :D zobaczymy czy trytytki wytrzymają na torze :D
 
 
 

agentczor
[Usunięty]

Wysłany: Pią 24 Wrz, 2010   

Marek23 napisał/a:
A co myslicie o tym,zeby clio wystroic u Mateusza Bienkowskiego?


A geko i toxic nie ogarną?
 
 

ade 
plotki... plotki...


auto: Królowa lawet
silnik:: f4rt
moc: 172km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Sty 2008
Skąd: Krk

Wysłany: Pią 24 Wrz, 2010   

Marek23 napisał/a:
Yarko napisał/a:
może po prostu nie potrafią robić redukcji z międzygazem :P

Prawda co pisze Geko, Ja uwazam,ze miedzy gaz mam opanowany naprawde dobrze, tor, rally sprinty na luzie. Ale na prawdziwym oesie,gdzie przy hamowaniu walczysz z nadsterownoscia,podbiciami i blokowaniem kol na nierownosciach i syfie z miedzygazem hamuje duzo mniej efektywnie.


A co myslicie o tym,zeby clio wystroic u Mateusza Bienkowskiego?


jak jest oprogramowanie do edycji seryjnego programu to napewno ogarnie... tylko, ze sa bardziej godne polecenia oaoby w krakowie
_________________
http://yt-motorsport.eu
http://facebook.com/YoungTimerMotorsport
http://instagram.com/youngtimermotorsport
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pią 24 Wrz, 2010   

ade, Chętnie je poznam :]
_________________
 
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Pią 24 Wrz, 2010   

colin ?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.31 sekundy. Zapytań do SQL: 13