Wole 200Nm przy 8000rpm niz 400Nm przy 2000
Bo 2x szybciej to pojedzie
Tak na marginesie, diesle wcale nie maja wyzszego momentu.
100Nm z litra dla wolnossacego diesla to marzenie, a 600Nm dla 2.0 benzyny turbo to tez nie wielki wyczyn. Tak tylko chcialem dodac
eM, ale trzeba pamietac ze wartosc momentu w NA mowi nam o kondycji, napelnianiu itd silnika, poprostu dazy sie do rozsadnej wartosci a pozniej walczy by miec go jak najwyzej.
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Śro 20 Gru, 2006
dzik napisał/a:
eM, ale trzeba pamietac ze wartosc momentu w NA mowi nam o kondycji, napelnianiu itd silnika, poprostu dazy sie do rozsadnej wartosci a pozniej walczy by miec go jak najwyzej.
auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Czw 21 Gru, 2006
Cytat:
Modyfikacje: 166 KM, 188 Nm (wydruk od hamowni obciążeniowej)
Zmiany:
- ostre wałki
- splanowana głowica
- wydech 2,5 (usunięty katalizator, tłumik przelotowy zamiast środkowego)
- chip V-tech
- wydajniejsza pompa paliwa
- 4 bar regulator ciśnienia paliwa
na hodze sprzedaje gosc cos takiego... silnik tez 1.8 16v 188Nm to masz jeszcze
spory zapas na silniku przy swoich modach.. cos trzeba jeszcze podlubac :)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach