Renault Sport i N4
Autor
Wiadomość
CHRZANEK
bzuuummmmmmmmmmmm Dr Prof.
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Śro 20 Paź, 2010
Obejrzałem ten filmik z prezentacji.
Fajne to reno.
Naprawde ciekawy wynalazek.
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
saxorulez
aka petrolhead
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Śro 20 Paź, 2010
a gdzie można to zobaczyć?
_________________ when the flag drops the bullshit stops
.....action speaks louder than words....
Koto
plotki... plotki...
auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6
moc: 103km
Pomógł: 5 razy Dołączył: 04 Lis 2008 Skąd: Cieszyn
Wysłany: Śro 20 Paź, 2010
To chyba to
_________________ Loud pipes save lives!
GeKo
Gonna giv'm a cziken? Press on regardless
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Śro 20 Paź, 2010
Dziwne ze się dokręca tak wysoko, chyba nie ma podtrzymania.
_________________
martin.h
koniec tego dobrego na dzisiaj
auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy Dołączył: 29 Wrz 2008 Skąd: Chorzów
Wysłany: Śro 20 Paź, 2010
GeKo napisał/a: Dziwne ze się dokręca tak wysoko, chyba nie ma podtrzymania.
A co ma wspólnego podtrzymanie z dokręcaniem ?
GeKo
Gonna giv'm a cziken? Press on regardless
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Śro 20 Paź, 2010
No zwyczajnie auta z podtrzymaniem nie ma potrzeby kręcić wysoko bo swoją optymalną moc mają znacznie niżej, dopiero na ostatnim biegu się kręci opór. A tu widać ze do okolic 200km/h to jeszcze sporo brakuje.
_________________
kosmita
spieprzaj dziadu
auto: Reno Sport
silnik:: 1.6
moc: 133km
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Cze 2009 Skąd: przyjezdny
Wysłany: Śro 20 Paź, 2010
GeKo napisał/a: No zwyczajnie auta z podtrzymaniem nie ma potrzeby kręcić wysoko bo swoją optymalną moc mają znacznie niżej, dopiero na ostatnim biegu się kręci opór.
A to nie odnosi się bardziej do aut ze zwężką? Co ma do tego podtrzymanie? Dużo momentu na dole można mieć i bez podtrzymania.
_________________www.sieplywa.pl
GeKo
Gonna giv'm a cziken? Press on regardless
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Śro 20 Paź, 2010
tak tak ze zwężką, to chyba oczywiste że musi posiadać zwężkę.
_________________
martin.h
koniec tego dobrego na dzisiaj
auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy Dołączył: 29 Wrz 2008 Skąd: Chorzów
Wysłany: Śro 20 Paź, 2010
GeKo napisał/a: tak tak ze zwężką, to chyba oczywiste że musi posiadać zwężkę.
Mozna zrobić auto na podtrzymaniu i bez zwężki.
CHRZANEK
bzuuummmmmmmmmmmm Dr Prof.
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Śro 20 Paź, 2010
Wg mnie to co widzieliśmy na filmie to dopiero początek testów i bardzo możliwe że na razie konstruktorzy jeszcze sobie nie poradzili ze "zwężką".
Tak czy inaczej pali się "CHECK ENGINE" czyli coś jest nie tak
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
GeKo
Gonna giv'm a cziken? Press on regardless
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Śro 20 Paź, 2010
martin.h napisał/a: Mozna zrobić auto na podtrzymaniu i bez zwężki.
Oczywiście i wtedy mamy +350 ale regulamin Nki i Agr wymaga zwężki. Chyba że chłopcy się bawią na bogato A dopiero potem będą silnik ogarniać.
_________________
saxorulez
aka petrolhead
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Śro 20 Paź, 2010
ja nie widze problemu w kreceniu tego silnika wysoko
_________________ when the flag drops the bullshit stops
.....action speaks louder than words....
ade
plotki... plotki...
auto: Królowa lawet
silnik:: f4rt
moc: 172km
Pomógł: 5 razy Dołączył: 07 Sty 2008 Skąd: Krk
GeKo
Gonna giv'm a cziken? Press on regardless
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Śro 20 Paź, 2010
saxorulez , nie w tym rzecz, EVO i STI Nki są kręcone przeważnie do 4500 (po prostu nie opłaca się kręcić wyżej) dopiero ostatni bieg się ciągnie do końca. Tak jest tam moc rozłożona. Założyłem że jak tu będzie podtrzymanie i zwężka powinno być podobnie.
_________________
ictus
say my name bitch! fajf majnes
auto: Saxo VTS
silnik:: 1.6
moc: 118km
Dołączył: 14 Paź 2010 Skąd: Olsztyn
Wysłany: Czw 21 Paź, 2010
enki ze zwezka maja charakterystyke TDI
_________________www.slubfotki.pl - najszybszy fotograf ślubny