Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
[RSMP] Klasa Historyczna
Autor Wiadomość

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 13 Lis, 2010   

GeKo napisał/a:
co w tym dziwnego, pewnie są jeszcze kit-cary którym nie wygasła homologacja. 306 Maxi traci w tym roku homo.


O tyle jest to dziwne ze wyglada na to ze kit carem mozesz sie zglosic w obu klasach (albo OPEN albo HR)
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Sob 13 Lis, 2010   

Bad-i napisał/a:
GeKo napisał/a:
co w tym dziwnego, pewnie są jeszcze kit-cary którym nie wygasła homologacja. 306 Maxi traci w tym roku homo.


O tyle jest to dziwne ze wyglada na to ze kit carem mozesz sie zglosic w obu klasach (albo OPEN albo HR)


Jeśli ma aktualną homologację to w OPEN, jeśli nie to w HR. Ot cała filozofia. Clio MAXI nie pojedziesz w OPEN, ale za to możesz w HR.
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Sob 13 Lis, 2010   

No troszkę to niejasno napisali i można to interpretować na rożne sposoby, najlepiej zadzwonić i zapytać czy można maxi pojechać w historycznej (mi się wydaje że można)...

Co do samych startów to z licencją R w RPP możesz już pojechać tylko jako gość więc troszkę lipa jak masz budżet na cały sezon...

Zawsze pozostaje jeszcze GSMP, ale to już kwestia podejścia bo nie każdemu się to podoba...
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Sob 13 Lis, 2010   

W HR można jeździć wszystkim co utraciło homologację, Lancią Stratos Grupy 4, B-grupową 205'tką, Celicą GT4 grupy A8, a także kitcarami A7.
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Sob 13 Lis, 2010   

martin.h napisał/a:

Jeśli ma aktualną homologację to w OPEN, jeśli nie to w HR. Ot cała filozofia. Clio MAXI nie pojedziesz w OPEN, ale za to możesz w HR.



W OPEN też może jechać :]

"Samochody grupy „Open” – samochody zgodne z aktualną lub utraconą
homologacją FIA lub ASN oraz zgodne z przepisami Załącznika J."

EDIT: Ot cała filozofia ;D
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 13 Lis, 2010   

martin.h napisał/a:
Bad-i napisał/a:
GeKo napisał/a:
co w tym dziwnego, pewnie są jeszcze kit-cary którym nie wygasła homologacja. 306 Maxi traci w tym roku homo.


O tyle jest to dziwne ze wyglada na to ze kit carem mozesz sie zglosic w obu klasach (albo OPEN albo HR)




Jeśli ma aktualną homologację to w OPEN, jeśli nie to w HR. Ot cała filozofia. Clio MAXI nie pojedziesz w OPEN, ale za to możesz w HR.


EDIT: Jaco wyprzedziles mnie ale juz nie bede kasowal poznizszego
Przeczytaj jeszcze raz dokladnie ten punkt regulaminu. Ja to rozumiem tak ze moge jechac w HR jezeli homologacja wygasla 4 lata temu.

A jezeli chodzi o klase OPEN - moga jechac Kita Cary niezaleznie czy homologacja wygasla czy nie.

Dlatego mnie zastanawia jaki jest sens jechac w OPEN
 
 

Przem_106 
kluseczek


auto: Peugeot 206 RC
silnik:: 2.0
moc: 177km
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Sty 2008
Skąd: Kwidzyn

Wysłany: Sob 13 Lis, 2010   

Bad-i, a jaki ty masz sens jechać w Mp?
Jeśli chciałbyś jechać swoim Clio, to jakie ma znaczenie w jakiej klasie pojedziesz? I tak raczej będziesz jeździł sam i dla funu a nie dla wyniku.

Wg mnie jedyny sens aut historycznych w PL, to Wyścigi Górskie, gdzie atmosfera jest piknikowa, nie ma napinki na wynik i jeździ trochę egzotycznych samochodów.

Jeżdżenie w rajdach wynalazkiem jest wg mnie mocno drogie i poniekąd szkoda auta choć, gdy auto jest topowe i widowiskowo się porusza, a do tego szybko, to jest OK.
Przykładami są Virnik, Klemens i Puszkiel
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 13 Lis, 2010   

Sensu w tym jest wiecej niz Ci sie wydaje ;)

Gor jedzic nie bede, bo nie - a tak serio kompletnie nie jara mnie jazda po gorach bez pilota itd....
 
 

Przem_106 
kluseczek


auto: Peugeot 206 RC
silnik:: 2.0
moc: 177km
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Sty 2008
Skąd: Kwidzyn

Wysłany: Sob 13 Lis, 2010   

Bad-i napisał/a:
Jezeli chodzi o RPP to dla mnie jest to idealne rozwiazanie. Nie wyobrazam sobie jazdy w RSMP dla fanu :( - tzn inaczej, jezeli rajd bedzie trwal 3-5 dni to wiem ze w nim nie pojade i pozostanie jakas inna alternatywa (dla przykladu kupie Lagune i wroce na Modlinska)


Twoje słowa sprzed tygodnia :]
A tak na serio, to tak jak każdy na tym forum, życzę ci jak najbardziej udanych startów w MP w Swoim Clio, generalnie chyba po to ten samochód powstaje. Przy okazji oczywiście trzymam kciuki za wyniki i plan rozwoju auta.
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Sob 13 Lis, 2010   

Bad-i, Co do gór masz błędne pojęcie w Twoim przypadku góry byłyby bardzo pomocne.
_________________
 
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Sob 13 Lis, 2010   

Może i pomocne ale w przypadku jak sie ma budzet na cos wiecej to gory mozna traktowac treningowo. Dla kogos kto jest bardzo zajawiony na rajdy i sprobowal juz takiej formy scigania sie gory beda tylko i wylacznie tansza alternatywa.

My sie z Obajtkiem od jakiegos czasu zastanawiamy czy nie porzucic rpp, jezdzimy wylacznie hobbystycznie, nie zapowiada sie zebysmy mogli miec jakies pieniadze na pelny cykl rpp wiec jedna z opcji jest odebranie licencji miedzynarodowej i sporadyczne starty np u czechow, wegrow, slowakow czy w jakis mega wypasionym rajdzie w PL :)
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Sob 13 Lis, 2010   

sorry za mega OT

temat gor + qbus jakos tak skojarzyl mi sie z masela? qbus co z nim?
bedzie cos jezdzil jeszcze?
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Sob 13 Lis, 2010   

qbus napisał/a:
Może i pomocne ale w przypadku jak sie ma budzet na cos wiecej to gory mozna traktowac treningowo.

To miałem właśnie na myśli.
_________________
 
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Sob 13 Lis, 2010   

106 napisał/a:
sorry za mega OT

temat gor + qbus jakos tak skojarzyl mi sie z masela? qbus co z nim?
bedzie cos jezdzil jeszcze?


Saxo od roku stoi nie ruszone, przepalane tylko co jakis czas. W tym roku mial jechac jakas rd3l ale zainwestowal w garaz i maszyny do opon co pochlonelo praktycznie caly jego budżet. Może coś w nastepnym roku.
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 13 Lis, 2010   

Przem_106 napisał/a:
Bad-i napisał/a:
Jezeli chodzi o RPP to dla mnie jest to idealne rozwiazanie. Nie wyobrazam sobie jazdy w RSMP dla fanu :( - tzn inaczej, jezeli rajd bedzie trwal 3-5 dni to wiem ze w nim nie pojade i pozostanie jakas inna alternatywa (dla przykladu kupie Lagune i wroce na Modlinska)


Twoje słowa sprzed tygodnia :]
A tak na serio, to tak jak każdy na tym forum, życzę ci jak najbardziej udanych startów w MP w Swoim Clio, generalnie chyba po to ten samochód powstaje. Przy okazji oczywiście trzymam kciuki za wyniki i plan rozwoju auta.


Nigdzie nie napisalem ze jak mam jezdzic clio to dla fanu, oraz musze dodac ze Clio to nie jest samochod budowany z mysla o RSMP (na to przyjdzie co innego). Uwazam ze jazda w historyku razem z Mkami (ktora nota bene by mnie laly na glowe) to nie fun tylko tez walka o czas. W tej chwili zastanawiam sie co zrobic zeby jak najwiecej jezdzic. Chcial nie chcial mam dwa samochody i chce je jakos wykorzystac.

Wiem ze gory to dobry trening, natomiast jeszcze raz podkresle - nie interesuje mnie kompletnie taka zabawa. Jezeli mam trenowac to wole robic to w troche inny sposob (ale razem z pilotem i na innych drogach ;) )

Chyba ze Pug w RPP, a clio np w Lausitz czy czym takim (ale tylko asfaltowym)

Jak beda 3 auta i umiejetnosci to wtedy bede myslal o PPAIKu ;)

A wracając do tematu, to bardziej mnie interesuje czy clio przeszlo by BK w RSMP w klasie HR ;) (tak czy siak bedzie wykorzystane do wozenia bogatych tyłków :] )
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 8