auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km Pomógł: 34 razy Dołączył: 20 Sty 2008 Skąd: Górki Małe
Wysłany: Sob 13 Lis, 2010
No troszkę to niejasno napisali i można to interpretować na rożne sposoby, najlepiej zadzwonić i zapytać czy można maxi pojechać w historycznej (mi się wydaje że można)...
Co do samych startów to z licencją R w RPP możesz już pojechać tylko jako gość więc troszkę lipa jak masz budżet na cały sezon...
Zawsze pozostaje jeszcze GSMP, ale to już kwestia podejścia bo nie każdemu się to podoba...
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 13 Lis, 2010
martin.h napisał/a:
Bad-i napisał/a:
GeKo napisał/a:
co w tym dziwnego, pewnie są jeszcze kit-cary którym nie wygasła homologacja. 306 Maxi traci w tym roku homo.
O tyle jest to dziwne ze wyglada na to ze kit carem mozesz sie zglosic w obu klasach (albo OPEN albo HR)
Jeśli ma aktualną homologację to w OPEN, jeśli nie to w HR. Ot cała filozofia. Clio MAXI nie pojedziesz w OPEN, ale za to możesz w HR.
EDIT: Jaco wyprzedziles mnie ale juz nie bede kasowal poznizszego
Przeczytaj jeszcze raz dokladnie ten punkt regulaminu. Ja to rozumiem tak ze moge jechac w HR jezeli homologacja wygasla 4 lata temu.
A jezeli chodzi o klase OPEN - moga jechac Kita Cary niezaleznie czy homologacja wygasla czy nie.
Dlatego mnie zastanawia jaki jest sens jechac w OPEN
Bad-i, a jaki ty masz sens jechać w Mp?
Jeśli chciałbyś jechać swoim Clio, to jakie ma znaczenie w jakiej klasie pojedziesz? I tak raczej będziesz jeździł sam i dla funu a nie dla wyniku.
Wg mnie jedyny sens aut historycznych w PL, to Wyścigi Górskie, gdzie atmosfera jest piknikowa, nie ma napinki na wynik i jeździ trochę egzotycznych samochodów.
Jeżdżenie w rajdach wynalazkiem jest wg mnie mocno drogie i poniekąd szkoda auta choć, gdy auto jest topowe i widowiskowo się porusza, a do tego szybko, to jest OK.
Przykładami są Virnik, Klemens i Puszkiel
Jezeli chodzi o RPP to dla mnie jest to idealne rozwiazanie. Nie wyobrazam sobie jazdy w RSMP dla fanu - tzn inaczej, jezeli rajd bedzie trwal 3-5 dni to wiem ze w nim nie pojade i pozostanie jakas inna alternatywa (dla przykladu kupie Lagune i wroce na Modlinska)
Twoje słowa sprzed tygodnia
A tak na serio, to tak jak każdy na tym forum, życzę ci jak najbardziej udanych startów w MP w Swoim Clio, generalnie chyba po to ten samochód powstaje. Przy okazji oczywiście trzymam kciuki za wyniki i plan rozwoju auta.
Może i pomocne ale w przypadku jak sie ma budzet na cos wiecej to gory mozna traktowac treningowo. Dla kogos kto jest bardzo zajawiony na rajdy i sprobowal juz takiej formy scigania sie gory beda tylko i wylacznie tansza alternatywa.
My sie z Obajtkiem od jakiegos czasu zastanawiamy czy nie porzucic rpp, jezdzimy wylacznie hobbystycznie, nie zapowiada sie zebysmy mogli miec jakies pieniadze na pelny cykl rpp wiec jedna z opcji jest odebranie licencji miedzynarodowej i sporadyczne starty np u czechow, wegrow, slowakow czy w jakis mega wypasionym rajdzie w PL
temat gor + qbus jakos tak skojarzyl mi sie z masela? qbus co z nim?
bedzie cos jezdzil jeszcze?
Saxo od roku stoi nie ruszone, przepalane tylko co jakis czas. W tym roku mial jechac jakas rd3l ale zainwestowal w garaz i maszyny do opon co pochlonelo praktycznie caly jego budżet. Może coś w nastepnym roku.
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 13 Lis, 2010
Przem_106 napisał/a:
Bad-i napisał/a:
Jezeli chodzi o RPP to dla mnie jest to idealne rozwiazanie. Nie wyobrazam sobie jazdy w RSMP dla fanu - tzn inaczej, jezeli rajd bedzie trwal 3-5 dni to wiem ze w nim nie pojade i pozostanie jakas inna alternatywa (dla przykladu kupie Lagune i wroce na Modlinska)
Twoje słowa sprzed tygodnia
A tak na serio, to tak jak każdy na tym forum, życzę ci jak najbardziej udanych startów w MP w Swoim Clio, generalnie chyba po to ten samochód powstaje. Przy okazji oczywiście trzymam kciuki za wyniki i plan rozwoju auta.
Nigdzie nie napisalem ze jak mam jezdzic clio to dla fanu, oraz musze dodac ze Clio to nie jest samochod budowany z mysla o RSMP (na to przyjdzie co innego). Uwazam ze jazda w historyku razem z Mkami (ktora nota bene by mnie laly na glowe) to nie fun tylko tez walka o czas. W tej chwili zastanawiam sie co zrobic zeby jak najwiecej jezdzic. Chcial nie chcial mam dwa samochody i chce je jakos wykorzystac.
Wiem ze gory to dobry trening, natomiast jeszcze raz podkresle - nie interesuje mnie kompletnie taka zabawa. Jezeli mam trenowac to wole robic to w troche inny sposob (ale razem z pilotem i na innych drogach )
Chyba ze Pug w RPP, a clio np w Lausitz czy czym takim (ale tylko asfaltowym)
Jak beda 3 auta i umiejetnosci to wtedy bede myslal o PPAIKu
A wracając do tematu, to bardziej mnie interesuje czy clio przeszlo by BK w RSMP w klasie HR (tak czy siak bedzie wykorzystane do wozenia bogatych tyłków )
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach