Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: CHRZANEK
Czw 25 Lis, 2010
Klatka - problem z mocowaniem - homologacja...
Autor Wiadomość

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Śro 24 Lis, 2010   Klatka - problem z mocowaniem - homologacja...

A więc problem jest następujący. Klatka została tak wykonana, że teraz nie mogę jej poprawić :/

Zaznaczyłem na zdjęciu jak wygląda sprawa blachy na której stoi klatka.
Sędziowie na BK kazali zrobić to wg homo czyli dodać jedną śrubę tak, żeby ich rozkład był w kształcie litery L

Kto ma jakiś pomysł ? podpowiem, że ja chcę spróbować zrobić tą śrubę pod rurą poziomą (nie wiem czy się zmieści - jeśli nie to będzie śruba wchodziła od podwozia i na górze będzie nakrętka czyli odwrotnie do reszty.) Kto coś podpowie ma pomuka (tylko sensownie)

I czy śruba może być odwrotnie ?

_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Śro 24 Lis, 2010   

Otwór ładnie zrób od dołu. Jeden musi być ? Jeśli jeden to powinna się zmieścić ta śruba obok tej najbardziej po lewej. Może rozwierć fasolki i wtedy będziesz mógł wygiąć odrobinę śrubę to może wejdzie tylko nie wiem czy takie rozwiązanie jest dozwolone.
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Śro 24 Lis, 2010   

kubas, kubas gdyby weszło tak jak mówisz to nie było by tego tematu. Ale dzięki za odzew :)
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Śro 24 Lis, 2010   

No to na moje oko pozostaje nakrętka nic więcej chyba nie wymyślisz.
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Śro 24 Lis, 2010   

Dobra to ktoś kto ma jakieś doświadczenie z klatkami/homologacją/sędziami niech się wypowie i będę decydował co zrobię.
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Kuner 
na satatek. służbowo!
swiatMINI.pl


auto: kilka
silnik:: dużo
moc: łącznie z 1000km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Skąd: Wawa - Ursus

Wysłany: Śro 24 Lis, 2010   

Najprostszą rzecza będzie napisanie maila do Wojtka Nowaka i on odpisze Ci co masz zrobić by było ok. mail do niego: wojtek.nowak@pzm.pl

Oczywiście nam potem tu napisz co i jak bysmy wiedzieli co jest zgodne :)
_________________
www.swiatMINI.pl
Niezależny Serwis Samochodów MINI
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Śro 24 Lis, 2010   

Kuner, MISTRZ !! dzięki masz pomuka !!
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Śro 24 Lis, 2010   

mail poszedł - będę informował !!
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Śro 24 Lis, 2010   

Vlodarsky, Dobrze ze napisałeś ale Pan Wojtek nie raz mówił że brakuje mu czasu żeby odpowiadać.

NIe da rady tej śruby dać na dole w lewy dolny róg? Śruby powinny tworzyć kąt 60 stopni pomiędzy śrubami.
_________________
 
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Czw 25 Lis, 2010   



Uploaded with ImageShack.us

Śruby muszą być w takim układzie, ale rozumiem, że w żadne z 3 miejsce nie wejdzie śruba?

"Należy stosować śruby o wymiarze co najmniej M8 i własnościach wytrzymałościowych
co najmniej 8.8 (standard ISO).
Nakrętki muszą być samozabezpieczające lub z podkładkami zabezpieczającymi
przed odkręceniem."

Może wejdzie tam śruba z inną główką ?

To jest na pałąku głównym? bo już nie pamiętam..
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Czw 25 Lis, 2010   

Jaco napisał/a:
To jest na pałąku głównym? bo już nie pamiętam..


Właśnie o to samo miałem zapytać.

Bo na podporach tylnych moga być tylko 2 śruby.

Kierunek ułożenia śruby - tzn czy nakrętka do dołu czy też do góry nie ma znaczenia.

Wg mnie pozostaje wiercenie od dołu w miejscu nr 1 z rysunku Jaco i próba przełożenia odpowiedniej śruby, a nastepnie złapanie jej nakretka od góry.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Czw 25 Lis, 2010   

tak to na palaku glownym
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Czw 25 Lis, 2010   

CHRZANEK napisał/a:

Wg mnie pozostaje wiercenie od dołu w miejscu nr 1 z rysunku Jaco i próba przełożenia odpowiedniej śruby, a nastepnie złapanie jej nakretka od góry.


+ 1
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 25 Lis, 2010   

a czy zgodnie z zał J. sruba moze byc do góry nogami?
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Czw 25 Lis, 2010   

Bad-i napisał/a:
a czy zgodnie z zał J. sruba moze byc do góry nogami?



W załączniku nie jest napisane nic o kierunku zamontowania śruby więc pozostaje pewne pole do manewru, ale są rysunki przykładowe na których śruby są montowane od góry, ale to tylko rysunki. Wydaje mi się, że skoro nie ma inne opcji to chyba nikt z tego powodu nie będzie robił problemu...

Najlepiej oczywiści zadzwonić do Pana Nowaka i zapytać.
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 2.66 sekund. Zapytań do SQL: 13