Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
[RPP prośba] rozpiska kosztów
Autor Wiadomość

cebeer
[Usunięty]

Wysłany: Śro 24 Lis, 2010   

tak tylko piszecie że know how kosztuje,, jak mnie spotkacie gdzieś i powiedziecie, że jeździcie, staracie się, i w ogóle i chcielibyście o coś zapytać ... to walcie jak w dym. Może jeszcze nie za dużo wiem o tym sporcie ... ale wszystko co wiem powiem Wam za darmo !!! i to w najlepszy sposób jaki będę umiał, nigdy nie odmówiłem nikomu przejażdżki z nim (ja na prawym), często dawałem jakieś rady, ale tylko takie jakie ja uważałem za dobre. Zawsze uprzedzałem że to tylko moja perspektywa i moja wizja, a nie wyrocznia! i decyzja co do zastosowania była zawsze po stronie kierowcy. Gdyby ktoś chciał mi za to zapłacić...tylko bym się uśmiechnął.
To może powiecie ludzie czy piloci nie mają swoich firm ?? Geko ?? może się wypowiesz ? ilu pilotów w RSMP,RPP, czy nawet RD3L ma własne firmy?i czy to jest wyznacznikiem majętności? wolnego czasu ???
Mnie się wydaje że pilot powinien być pasjonatom przynajmniej takim samym jak kierowca. Skoro kierowca wykłada kasę na starty i samochód to pilot nie powinien być następnym ciężarem do udźwignięcia. Może inaczej jest jak nasza megakolorowa rajdówka po same krańce wyklejona jest tysiącami kolorowych naklejek a kasa regularnie wpłacana na konto przed rajdem ... ale tego to już chyba nie ma żaden :(
Się rozpisałem... Pozdrawiam jednokolorowe, nieoklejone rajdówki !!!
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Śro 24 Lis, 2010   

Ja poza amatorkami przejechałem tylko 3 ligę, no i "prawie" wystartowałem na dolnoslaskim. Kiedys mi sie wydawało, jakie to ważne, żeby dobrze jeździć, żeby trenować, podpatrywać u najlepszych, itd. A tak naprawdę to liczy się kasa :/
Tylko i wyłącznie. Jak nie ma budżetu to możesz sobie wymiatac jak chcesz,a i tak nic nie osiągniesz długofalowo. Taki Chuchała byc moze niedługo bedzie miał na bogato, ale przez te niecałe 2 lata zainwestował tyle,że dom by można było postawić. Jak chce się byc dobrym rajdowcem, to trzeba zarabiać porzadne pieniądze. Okrutne,ale prawdziwe.
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Śro 24 Lis, 2010   

Marek23 napisał/a:
Jak chce się byc dobrym rajdowcem, to trzeba zarabiać porzadne pieniądze. Okrutne,ale prawdziwe.

Albo mieć mega talent i iść po trupach -> Kajto.
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Śro 24 Lis, 2010   

Zgadzam sie z wszystkim co zostalo w tym temacie od ostatniego mojego postu powiedziane. Anjas mozesz zamknac ;)
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Śro 24 Lis, 2010   

cebeer napisał/a:
To może powiecie ludzie czy piloci nie mają swoich firm ?? Geko ?? może się wypowiesz ? ilu pilotów w RSMP,RPP, czy nawet RD3L ma własne firmy?i czy to jest wyznacznikiem majętności? wolnego czasu ???

Robert nie zrozumiałeś, można mieć i kiosk ruchu i to też własna firma, ale jak ją będziesz zamykał raz- dwa razy w miesiącu na 2-3 dni to nie zarobisz na chleb, bo kto ten bajzel poprowadzi.
Pokaż mi kogoś z czuba z kierowców z RSMP kto pracuje na etacie? Niestety oprócz tego że trzeba mieć spore pieniądze swoje lub sponsorów to trzeba mieć czas, a ten wykroić sobie możesz jak jesteś sam sobie szefem.
Pasja pasją, ale pilot to tylko dodatek, w RPP nawet oficjalnie tytułów nie dostaje.
Wracając do know-how. Tu nikt od nikogo nigdy nie wział kasy za to i nie weźmie. Nikt z nas nie jest na takim poziomie aby to robić i większość z nas dzieli się swoimi spostrzeżeniami gdy napinamy po torze czy gdziekolwiek indziej, ucząc sie nawzajem od siebie.
Marek23 napisał/a:
Jak chce się byc dobrym rajdowcem, to trzeba zarabiać porzadne pieniądze. Okrutne,ale prawdziwe.

+1

P.S. Ja oprócz tego że płacę za siebie to jeszcze dokładam do tego żebyśmy mogli jechać.
_________________
 
 
 

matt 
szukam kogoś kto mnie upokorzy
mattgroup.pl


auto: 106 GTi/Espace
silnik:: 1.6/2.0
moc: 130/140km
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Skąd: Krk

Wysłany: Czw 25 Lis, 2010   

qbus napisał/a:
Anjas mozesz zamknac


Neeeein! temat rzeka więc zawsze jeszcze coś się dopisze, albo ktoś jeszcze się podzieli swoimi doświadczeniami :>

GeKo napisał/a:
Ja oprócz tego że płacę za siebie to jeszcze dokładam do tego żebyśmy mogli jechać.


bo żeś pilot pasjonat :jupi:
_________________

mattgroup rally team on YouTube
 
 

cebeer
[Usunięty]

Wysłany: Czw 25 Lis, 2010   

Możesz wykroić jak jesteś sam sobie szefem ... a jako pracownik masz powiedzmy ustawowo 25 dni roboczych urlopu(czyli jak dobrze pokombinujesz jakies 1,5 mies.) i tego nie musisz wykrajać ... Ale wszędzie dobrze gdzie nas nie ma czyż nie ?? i tak mamy się super fajnie żę wogóle w tym sporcie jakoś tkwimy ...
A do stwierdzenia że pilot to tylko dodatek to niestety też się nie zgodzę. Dodatkiem może być szpera, proflex zamiast bila, lub ohlins,(a nawet bil zamiast serii) dodatkiem może być krzyż na dachu,w drzwiach, za plecami, ale pilot jest nieodłączną częścią rajdów. Jest podstawowym ogniwem do tego żeby rajdówka poruszała się sprawnie.
 
 

ictus 
say my name bitch!
fajf majnes


auto: Saxo VTS
silnik:: 1.6
moc: 118km
Dołączył: 14 Paź 2010
Skąd: Olsztyn

Wysłany: Czw 25 Lis, 2010   

zeby sie poruszala wogole... nawet bym powiedzial ;)
_________________
www.slubfotki.pl - najszybszy fotograf ślubny
 
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Czw 25 Lis, 2010   

Hm nikt jeszcze nie wziął pod uwagę kosztów serwisowania fury między rajdami :]
a ta kwota głównie zależy od tego ile możemy sami zrobić, a ile musimy komuś zlecić, a jak już musimy to komu zlecamy...
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Czw 25 Lis, 2010   

Odnośnie kosztów panowie, to już na zwykłych pojeżdzawka, takich na które ja latam typu Lap Race to pęk niezła kasa. niby kompletnie amatorska funowa zabawa ale jak się policzy koszt wypdau na taki Ułęż to 1K potrafi pęknąć, a było raptem latanie kilka kółek i 300 km drogi z czego 200 to trasa. A przecież tu nie bawię się w serwis, pilota, lawtete itd. Choć coraz więcej takich jest co wpadają z całą świtą, lawetą, namiotami itd. itp.

W samym tym sezonie wydałem na opony do upalania 4,5 koło i to na używki.

Przykładowy Lap Race:

- 200 pln wpisowe
- 300 pln wacha
- 50 pln szama
- 250-500 pln opony


Do tego wiadomo, jakaś płyny, olej, geometria no i prawie zawsze coś się wysra i pęk kolejnych parę stówek na ogarnięcie fury na kolejne latanie. A nawet tego nie można nazwać amatorką. :wall:
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

Tomcat 
Pisze wiadomość....


auto: VTS + 147
silnik:: 1.6 + 1.9
moc: pierdyliard srylionówkm
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 11 Wrz 2008
Skąd: Miasto Królów

Wysłany: Pią 26 Lis, 2010   

rasta, masz rację, ale inną sprawą jest to, że obecnie na niektórych amatorkach poziom sprzętowy jest przynajmniej jak w RPP... Wyścig na pieniądze jest na prawdę mocny, szczególnie w klasie Lancerów i Imprez. Jak obserwuję ile Ci goście potrafią wydać na jeden start w takiej amatorce to włos na jajkach się jeży. Myślę, że wielu z nich bez problemu wydaje tyle co przeciętny 3-cio ligowiec na cały rajd. Lekka paranoja się z tego robi, ale z drugiej strony miło pooglądać jak motorsport poszedł do przodu i jak niektórzy mają fajnie :P
_________________
EXTREME Performance Tyres
www.extreme-tyres.com
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pią 26 Lis, 2010   

To żeby zostawić choć trochę nadzieji tym którzy marza o tym żeby kiedyś w czymś wystartować to podpowiem że jak jeździłem z Piotrkiem Wypychem w N-0 samochodem marki Fiat Cinquecento Sporting łaczny koszt jednej rundy RPP (rajd czw/piat/sob) wynosił ok 2500pln netto

Przy czym samochód był N-ką więc jechaliśmy nim na kołach, nim się też zapoznawaliśmy z trasą, a serwis dojeżdżał do nas z lawetą tylko na sobotę żeby odpadły koszty nocowania chłopaków z serwisu. Wszystkie bambetle musieliśmy rano przed rajdem wyrzucić z hotelu do serwisówki :) :) :)

Niestety ta jakże ekonomiczna klasa obecnie istnieje wyłącznie w regulaminie, bo frekwencja w N0 to dosłownie 2-3 auta na rajdzie.
A szkoda.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

was79 
no ja mam M1 do wynajęcia


auto: yaris TS
silnik:: 1NZ-FE
moc: nykm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 16 Maj 2010
Skąd: Katowice

Wysłany: Pią 26 Lis, 2010   

zbierać kasę, wybierać i kupować:
http://www.motorsporten.dk/nindex.asp?cID=57

kilka fajnych fur i tajli się znajdzie:
 
 

Czesio
[Usunięty]

Wysłany: Pią 26 Lis, 2010   

Bart !

http://www.motorsporten.d...es+Sprinter+CDI
 
 

Bart 
HEJTER


auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Skąd: z dupy

Wysłany: Nie 28 Lis, 2010   

:]
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.09 sekundy. Zapytań do SQL: 13