auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km Pomógł: 34 razy Dołączył: 20 Sty 2008 Skąd: Górki Małe
Wysłany: Czw 21 Paź, 2010
GeKo napisał/a:
saxorulez, nie w tym rzecz, EVO i STI Nki są kręcone przeważnie do 4500 (po prostu nie opłaca się kręcić wyżej) dopiero ostatni bieg się ciągnie do końca. Tak jest tam moc rozłożona. Założyłem że jak tu będzie podtrzymanie i zwężka powinno być podobnie.
Nawet Kajto to kiedyś mówił w wywiadzie dla WRC chyba, że taką N żeby lecieć szybko to trzeba jechać trochę jak "ciota" czyli jeden,dwa,trzy,cztery... bez zbędnego przeciągania na obrotach..
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
A swoją drogą N4 (Evo, subaru) ma max moment i moc w okolicach do 4-5k rpm, w zależności od tego jaka zwężka, jak wystrojone, na czym itp.
Megane albo nie jest na zwężce, albo taka jest charakterystyka silnika i już.
W porównaniu do Lancera mamy 150-200 kg mniej, a do tego mniejsze straty w napędzie. Na asfalcie dobry driver (Kubica) może naklepać 4x4.
Dopóki nie wejdzie R4 bo to zmasakruje wszystko
GeKo napisał/a:
Pewnie miał na myśli w stosunku do Lancerów. Wg mnie to będzie porażka na naszych OSach.
A ja uważam, że wręcz przeciwnie, S1600 potrafiło walczyć o zwycięstwo to i Megane da radę, potrzeba tylko dobrego ogarniacza ośki.
W porównaniu do Lancera mamy 150-200 kg mniej, a do tego mniejsze straty w napędzie. Na asfalcie dobry driver (Kubica) może naklepać 4x4.
1350-1370 impreza/lancer
1270 meganka
u nas nie ma racji bytu... po pierwsze to nie bedzie homologowany inny zestaw niz asfaltowy, o ile w przypadku zawieszenia to nie jest jakis problem bo mozna by to obejsc to na 18 jechac szutry czy sniegi nie ma opcji
no i wiadomo ze na naszych oesach 4 napedy maja handicap
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach