Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Renault Sport i N4
Autor Wiadomość

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Czw 21 Paź, 2010   

GeKo napisał/a:
saxorulez, nie w tym rzecz, EVO i STI Nki są kręcone przeważnie do 4500 (po prostu nie opłaca się kręcić wyżej) dopiero ostatni bieg się ciągnie do końca. Tak jest tam moc rozłożona. Założyłem że jak tu będzie podtrzymanie i zwężka powinno być podobnie.



Nawet Kajto to kiedyś mówił w wywiadzie dla WRC chyba, że taką N żeby lecieć szybko to trzeba jechać trochę jak "ciota" czyli jeden,dwa,trzy,cztery... bez zbędnego przeciągania na obrotach..
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

Bart 
HEJTER


auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Skąd: z dupy

Wysłany: Pią 22 Paź, 2010   

Jaco napisał/a:
trzeba jechać trochę jak "ciota" czyli jeden,dwa,trzy,cztery...


kurde, jeżdżę jak ciota :]


prawdziwi twardziele zmieniają biegi losowo, potrafią nawet ruszać z czwórki!
 
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Pią 22 Paź, 2010   

Bart napisał/a:
Jaco napisał/a:
trzeba jechać trochę jak "ciota" czyli jeden,dwa,trzy,cztery...


kurde, jeżdżę jak ciota :]


prawdziwi twardziele zmieniają biegi losowo, potrafią nawet ruszać z czwórki!


w żuku się da ruszyć z czwórki :)
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Pią 22 Paź, 2010   

Ja kiedyś ruszyłem pugiem z trójki :D

A swoją drogą N4 (Evo, subaru) ma max moment i moc w okolicach do 4-5k rpm, w zależności od tego jaka zwężka, jak wystrojone, na czym itp.
Megane albo nie jest na zwężce, albo taka jest charakterystyka silnika i już.
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Pią 22 Paź, 2010   

martin.h napisał/a:
Ja kiedyś ruszyłem pugiem z trójki :D


za to w normalnym ruchu jej nigdy nie zapiołes :P
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Śro 01 Gru, 2010   

Moc i moment słabe, ale masa mega xD

http://rajdy.autoklub.pl/...megane-n4,33260
 
 

ictus 
say my name bitch!
fajf majnes


auto: Saxo VTS
silnik:: 1.6
moc: 118km
Dołączył: 14 Paź 2010
Skąd: Olsztyn

Wysłany: Śro 01 Gru, 2010   

nie taka znowu mega... raptem 80kg mniej
_________________
www.slubfotki.pl - najszybszy fotograf ślubny
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Śro 01 Gru, 2010   

Pewnie miał na myśli w stosunku do Lancerów. Wg mnie to będzie porażka na naszych OSach.
_________________
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Śro 01 Gru, 2010   

ictus napisał/a:
nie taka znowu mega... raptem 80kg mniej


W porównaniu do Lancera mamy 150-200 kg mniej, a do tego mniejsze straty w napędzie. Na asfalcie dobry driver (Kubica) może naklepać 4x4.
Dopóki nie wejdzie R4 bo to zmasakruje wszystko :D

GeKo napisał/a:
Pewnie miał na myśli w stosunku do Lancerów. Wg mnie to będzie porażka na naszych OSach.

A ja uważam, że wręcz przeciwnie, S1600 potrafiło walczyć o zwycięstwo to i Megane da radę, potrzeba tylko dobrego ogarniacza ośki.
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Śro 01 Gru, 2010   

martin.h napisał/a:
A ja uważam, że wręcz przeciwnie, S1600 potrafiło walczyć o zwycięstwo to i Megane da radę, potrzeba tylko dobrego ogarniacza ośki.

Pamiętaj że wtedy Lancery były na małym hamulcu i na mniejszej zwężce.
_________________
 
 
 

ictus 
say my name bitch!
fajf majnes


auto: Saxo VTS
silnik:: 1.6
moc: 118km
Dołączył: 14 Paź 2010
Skąd: Olsztyn

Wysłany: Czw 02 Gru, 2010   

martin.h napisał/a:
W porównaniu do Lancera mamy 150-200 kg mniej, a do tego mniejsze straty w napędzie. Na asfalcie dobry driver (Kubica) może naklepać 4x4.

1350-1370 impreza/lancer
1270 meganka
u nas nie ma racji bytu... po pierwsze to nie bedzie homologowany inny zestaw niz asfaltowy, o ile w przypadku zawieszenia to nie jest jakis problem bo mozna by to obejsc to na 18 jechac szutry czy sniegi nie ma opcji
no i wiadomo ze na naszych oesach 4 napedy maja handicap

ale juz na jakims mille miglia spokojnie da rade
_________________
www.slubfotki.pl - najszybszy fotograf ślubny
 
 
 

p106rallye
[Usunięty]

Wysłany: Pon 11 Kwi, 2011   

http://rajdy.autoklub.pl/...megane-n4,35467 Jak japońskie złomy się psują to megana wygrywa
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 11