auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km Pomógł: 21 razy Dołączył: 28 Kwi 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 05 Maj, 2011
te kity samsonasa to kłówki, koszt kitu to 3200 EUR netto, trzeba dostarczyć swoją skrzynię ze szperą a resztą zajmuje się samsonas, składają Ci skrzynię od podstaw w Twojej obudowie i w przeciągu 4 tygodni dostajesz gotowca do montażu, za dopłatą 2600 EUR istnieje opcja założenia szpery sadev i homologowanych półosi, piszą że poprawili konstrukcję w stosunku do oryginalnego sadeva i nie występuje blokowanie się biegów
kurde rozmawialiśmy o max 2,5k, jednak 13k nie mam na skrzynię
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 05 Maj, 2011
Jaco napisał/a:
Marek23 napisał/a:
Bad-i napisał/a:
Marek sprzedaj dwie deski i wchodz w kłowke
Wole za ta kase wejsc w trening. Nie dam tyle za skrzynie.
Podoba mi się takie podejście + mylion
Marek to mam dla Ciebie kolejna propozycje (wczesniej tylko rzucilem firme ktora robi, o co pytacie i czego potrzebujecie to Wasza sprawa) - dam ci za free 4 zjechane slicki i seryjny zawias. To co masz sprzedaj i za kase idz w trening
Ziom, daj. Chodzi mi o to,że mam jakiś budzet na rajdy. I jak dam 13 tysi za skrzynie, to nie jezdze i nie startuje minimum do jesieni. Zycie stary i tak jestem szczęśliwy,że mam tyle.
Poza tym czym bliżej Mazowiecki tym bardziej sobie myślę,że ja nigdy nie jechałem niz dłuższego niż 3 kilometry. Myślę,że na tym rajdzie przejrzę na oczy,że nie jest tak dobrze z moją jazdą jak sobie wyobrażałem.
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 05 Maj, 2011
Marek23 napisał/a:
Ziom, daj. Chodzi mi o to,że mam jakiś budzet na rajdy. I jak dam 13 tysi za skrzynie, to nie jezdze i nie startuje minimum do jesieni. Zycie stary i tak jestem szczęśliwy,że mam tyle.
Poza tym czym bliżej Mazowiecki tym bardziej sobie myślę,że ja nigdy nie jechałem niz dłuższego niż 3 kilometry. Myślę,że na tym rajdzie przejrzę na oczy,że nie jest tak dobrze z moją jazdą jak sobie wyobrażałem.
ad.1 nikt nie mowi zeby od razu kupowac taka skrzynie . Ja tez mialem w planach kupic jakas nowa do puga, ale wynika ze bardziej oplaca sie kupic nowe/inne auto. Dalem tylko namiar na Samsonasa bo liczylem ze gosc bedzie mial samo glowne w dobrej kasie
ad.2 nie pekaj, ja mysle ze i tak bedziesz jechal w przedziale IV - V
auto: 3/4 E46
silnik:: M54
moc: pieruńskakm Pomógł: 11 razy Dołączył: 25 Paź 2010 Skąd: Kraków
Wysłany: Czw 05 Maj, 2011
roj napisał/a:
chyba EmerytRs2 ma z dłuższą jedynką i krótszym głównym.
Ja chyba też mam taką hybrydę, ale pewny to nie jestem, bo robił to poprzedni właściciel. Może Emeryt będzie wiedział, bo on chyba wie więcej o moim aucie niż ja sam
auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km Pomógł: 21 razy Dołączył: 28 Kwi 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 06 Maj, 2011
MaxiA7 napisał/a:
najkrótsze przełożenie renault które podejdzie do Clio siedzi w skrzyni JB1 14/63 ,można też skrócić poszczególne biegi z innych modeli renault ze skrzyniami JC5 , ja mam właśnie hybrydę tak zrobioną i narazie fura ma super odejście z winkli na 4-ce V-max 150 wg nawigacji bo prędkościomierz 180 pokazuje , na 5ce przy 120km/h jest 4000obr
MaxiA7, powiedz który to model JB1 ?
kto Ci składał tą skrzynię ?
MaxiA7 [Usunięty]
Wysłany: Pią 06 Maj, 2011
Najlepiej kup drugą skrzynie,chyba że chcesz wnętrzności twojej dostać w worku .Trzeba zmienić trochę rzeczy w środku,przełożenie z clio 1.2 JB1 3 biegi z laguny czy scenika krótsze,kołnież zostaje Jc5 połączony z korpusem JB3.O ile wiem frans auto już nierobi hybryd
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach