Wysłany: Wto 06 Lut, 2007 Usztywnienie targi - long
Jak wiadomo targa supar sprawa szczegolnie gdy do niewielkiej masy dorzucic 170KM, ale nawet ferrari ktore jest wyznacznikiem dla wielu innych firm ostrzega ze targa w ich wykonaniu prowadzi sie gorzej niz wersja ze stalym dachem; a ze solowi daleko do ferrari brak gornego usztywnienia budy jest bardziej odczuwalny; skoro nie moge nic zrobic gora postanowilem skupic sie na dole i jedyny pomysl jaki mi przychodzi do glowy to rama z rurek stosowanych na wzmocnienia czolowe czy tez drzwi; material tak twardy ze predzej sie mlotek sklepie niz rurka z tego wynalazku; i teraz pytanko czy prostokatna rama plaska z przekatnymi jest w stanie odczuwalnie usztywnic nadwozie gdy bedzie mocowana w punktach kotwienia wahaczy oraz srodkiem do tunelu? co o tym sadzicie?
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Wto 06 Lut, 2007
Jest na to sposób, zmień bude na civica , będzie z porzytkiem dla prowadzenia i osiagów, bo chyba buda cifa jest lżejsza niż solniczki. Ile waży del sol?
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Wto 06 Lut, 2007
tu przydatne okazę sie Francuskie dzieło czyli 206 CC
musze poszukać info o wzmocnieniach w tym aucie.. i dam CI znać
jkak oglądałem je od sporu to miało wzdłuż całęj karoserji coś w stylu kratownicy...
_________________ when the flag drops the bullshit stops
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Wto 06 Lut, 2007
O kurwa znalazłem 1340 kg tego to się nie spodziewałem to jest lekka buda? Zmienaij odrazu na cifa V gen 300 kilo róznicyy to spoooro.
ArturVF500 [Usunięty]
Wysłany: Wto 06 Lut, 2007
Loko napisał/a:
O motyla noga znalazłem 1340 kg tego to się nie spodziewałem to jest lekka buda? Zmienaij odrazu na cifa V gen 300 kilo róznicyy to spoooro.
spokojnie;) na www.hondapl.org zamieniona jest DMC z masa wlasna;) moj sol z B16A wazy 1130kg;) a co do cifa.. wiesz... chyba nie jezdziles bez dachu;) polecam, szczegolnie jak masz tempomat - na stojaco;D
pozdrawiam
Artur
[ Dodano: Wto 06 Lut, 2007 ]
saxorulez napisał/a:
tu przydatne okazę sie Francuskie dzieło czyli 206 CC
musze poszukać info o wzmocnieniach w tym aucie.. i dam CI znać
jkak oglądałem je od sporu to miało wzdłuż całęj karoserji coś w stylu kratownicy...
niby konstrukcja nowsza o ponad 10 lat, ale rozwiazanie identyczne - tunel usztywniajacy podloge;| chyba jedynym rozwiazaniem (fabrycznym) bylo by zrobienie podlogi alu plastra miodu o grubosci kilkudziesieciu mm; niestety teraz musze poprawic fabryke w tradycyjnym wykonaniu;)
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Wto 06 Lut, 2007
To juz lepiej, bo tamta wartość mnie przeraziła mocno i mocno też zaczeło mnie dziwić 8,1 do setki, no ale przy masie którą napisałęś wszystko ok
Bez dachu jezdziłem kabrioklocem, ale przeziębiam się szybko i to nie dla mnie
ArturVF500 [Usunięty]
Wysłany: Śro 07 Lut, 2007
Loko napisał/a:
To juz lepiej, bo tamta wartość mnie przeraziła mocno i mocno też zaczeło mnie dziwić 8,1 do setki
a nawet sporo lepiej;) u mnie na stockowym JDM sa to okolice 7s;)
Loko napisał/a:
Bez dachu jezdziłem kabrioklocem, ale przeziębiam się szybko i to nie dla mnie
to trza Panie zamieszkac troche bardziej na poludnie;) tam lepszejszy klimat;D
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach