Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
CTR - czy ktos zna?
Autor Wiadomość

pcs 
dodatkowe kategorie


auto: volvo 240 turbo
silnik:: B204gt
moc: 200km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: WW

Wysłany: Czw 02 Cze, 2011   

wrx z calym szacunkiem zapewnia niebo lepsze wrazenia od ctr-a czy nawet focusa 1 rs i w lecie a juz na pewno w zimie, ale do upalania sie nie nadaje. Wiecej rzeczy mozna popsuc, szybciej sie zuzyja (np. sprzeglo) i sa sporo drozsze. Jako szybki dupowoz nie ma za bardzo alternatyw. nieestety wiekszosci wlascicielom od razu mruga lampka, ze inne egzemparze sa szybsze i kazdy element mozna ulepszyc i usiluja przerobic go na STI.

Focus RS tez sie do dlubania srednio nadaje i do upalania tym bardziej bo czesci drogie.

Do dlubania i upalania faktycznie najlpeszy bedzie TypeR. A na codzien i troche upalania to mozna pomyslec o clio 3 sport, bo sztuka bedzie z 5 lat mlodsza za ta sama cene.
 
 

kosmita 
spieprzaj dziadu


auto: Reno Sport
silnik:: 1.6
moc: 133km
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Cze 2009
Skąd: przyjezdny

Wysłany: Czw 02 Cze, 2011   

WRX w zimie będzie lepsze, ale napęd bez szper też super szału nie robi. A latem w dobrych rękach raczej na pewno RS będzie szybszy.

W Focusie mało co trzeba dłubać, żeby dobrze jeździł. A jeśli ktoś chce go dłubnąć to i tak jest łatwiej niż WRX (do tych samych mocy). Jakie części są takie drogie do RSa?

Wiem, że TG to żadna wyrocznia, ale mimo wszystko coś tam mówi o potencjale
 
 

WuRC 
sprzedam aparat Zorka 5


auto: 3/4 E46
silnik:: M54
moc: pieruńskakm
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 25 Paź 2010
Skąd: Kraków

Wysłany: Czw 02 Cze, 2011   

kosmita napisał/a:
WRX w zimie będzie lepsze, ale napęd bez szper też super szału nie robi.

WRX w środku i z tyłu ma wiskozę, tylko przód jest otwarty. Co prawda wisco szału nie robi, ale jednak nie jest to otwarty dyfer.
_________________
Nie umiem jeździć, ale lubię.
 
 

iQ 
dziękuje i pozdrawiam
The speshill one


auto: DC2R
silnik:: B
moc: ?km
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 30 Mar 2009
Skąd: z lasu

Wysłany: Czw 02 Cze, 2011   

Widze tu potencjal ekspercki a mialo byc o civicu :lol2:
Na civicklub.pl w dziale Type R sa omowione chyba wszystkie CTRy dostepne w PL (albo wiekszosc) wiec moze warto tam zajrzec. Atmosfera sztywna ale jakies info mozna znalezc ;)
 
 

Red 
say my name bitch!
dalej jebią mi skary


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5JP4
moc: 120km
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Mar 2011
Skąd: Gdynia

Wysłany: Czw 02 Cze, 2011   

Kurde, panowie, to się żeście rozgadali :D
Wiadomo, co kto woli.
Ja od wysokoobrotowego N/A i FWD wolę 4x4 turbo :)
Jeżeli N/A + FWD to raczej French Performance ;)
A i czy koszta utrzymania CTR w należytym stanie są wiele niższe niż WRX ?
Śmiem poniekąd wątpić

A jak nie WRX, to GT - które daje więcej frajdy z jazdy niż WRX.
Jest lżejsze, deko lepiej skręca i hamuje :)
Tutaj moim zadniem CTR przegrywa z kretesem :)
 
 
 

iQ 
dziękuje i pozdrawiam
The speshill one


auto: DC2R
silnik:: B
moc: ?km
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 30 Mar 2009
Skąd: z lasu

Wysłany: Czw 02 Cze, 2011   

Kolega chce CTR'a i tyle, nie ma co gdybac i doradzac. Po prawie 6 latach jazdy civem moge powiedziec ze utrzymanie jest smiesznie tanie bo oprocz rzeczy eksploatacyjnych (oleje, opony, etc) nic nie musialem zmieniac. No dobra, ostatnio sonde lambda.
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 02 Cze, 2011   

pcs napisał/a:
A na codzien i troche upalania to mozna pomyslec o clio 3 sport, bo sztuka bedzie z 5 lat mlodsza za ta sama cene.


hmm tez tak mysle, chociaz CTR korci mozliwosciami :)
 
 

pcs 
dodatkowe kategorie


auto: volvo 240 turbo
silnik:: B204gt
moc: 200km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: WW

Wysłany: Pią 03 Cze, 2011   

jakie czesci do Foki RS sa drogie? mysle ze wszystkie, ktore nie wystepuja w innych modelach od body kitu poczawszy.

jak ma byc tyko CTR to niechaj bedzie CTR to fajne auto z potencjalem, tylko szuka auta ponizej 25tys to znaczy, ze go nie stac. Szukalbym na lekko zmodyfikowanego z forum hondy, gdzie znaja cala historie. Jak jednak nie ma wiecej niz 25tys i upiera sie na honde to moze 1.6 VTI jakas igle by poszukal. Ja mam do 1.6 160km mega sentyment, frajda z vteca jest tu niebo lepsza niz w 2.0. Albo integry moze poszukac.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.11 sekundy. Zapytań do SQL: 13