wrx z calym szacunkiem zapewnia niebo lepsze wrazenia od ctr-a czy nawet focusa 1 rs i w lecie a juz na pewno w zimie, ale do upalania sie nie nadaje. Wiecej rzeczy mozna popsuc, szybciej sie zuzyja (np. sprzeglo) i sa sporo drozsze. Jako szybki dupowoz nie ma za bardzo alternatyw. nieestety wiekszosci wlascicielom od razu mruga lampka, ze inne egzemparze sa szybsze i kazdy element mozna ulepszyc i usiluja przerobic go na STI.
Focus RS tez sie do dlubania srednio nadaje i do upalania tym bardziej bo czesci drogie.
Do dlubania i upalania faktycznie najlpeszy bedzie TypeR. A na codzien i troche upalania to mozna pomyslec o clio 3 sport, bo sztuka bedzie z 5 lat mlodsza za ta sama cene.
auto: Reno Sport
silnik:: 1.6
moc: 133km Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Cze 2009 Skąd: przyjezdny
Wysłany: Czw 02 Cze, 2011
WRX w zimie będzie lepsze, ale napęd bez szper też super szału nie robi. A latem w dobrych rękach raczej na pewno RS będzie szybszy.
W Focusie mało co trzeba dłubać, żeby dobrze jeździł. A jeśli ktoś chce go dłubnąć to i tak jest łatwiej niż WRX (do tych samych mocy). Jakie części są takie drogie do RSa?
Wiem, że TG to żadna wyrocznia, ale mimo wszystko coś tam mówi o potencjale
auto: DC2R
silnik:: B
moc: ?km Pomógł: 31 razy Dołączył: 30 Mar 2009 Skąd: z lasu
Wysłany: Czw 02 Cze, 2011
Widze tu potencjal ekspercki a mialo byc o civicu
Na civicklub.pl w dziale Type R sa omowione chyba wszystkie CTRy dostepne w PL (albo wiekszosc) wiec moze warto tam zajrzec. Atmosfera sztywna ale jakies info mozna znalezc
auto: Saxo VTS
silnik:: TU5JP4
moc: 120km Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Mar 2011 Skąd: Gdynia
Wysłany: Czw 02 Cze, 2011
Kurde, panowie, to się żeście rozgadali
Wiadomo, co kto woli.
Ja od wysokoobrotowego N/A i FWD wolę 4x4 turbo
Jeżeli N/A + FWD to raczej French Performance
A i czy koszta utrzymania CTR w należytym stanie są wiele niższe niż WRX ?
Śmiem poniekąd wątpić
A jak nie WRX, to GT - które daje więcej frajdy z jazdy niż WRX.
Jest lżejsze, deko lepiej skręca i hamuje
Tutaj moim zadniem CTR przegrywa z kretesem
auto: DC2R
silnik:: B
moc: ?km Pomógł: 31 razy Dołączył: 30 Mar 2009 Skąd: z lasu
Wysłany: Czw 02 Cze, 2011
Kolega chce CTR'a i tyle, nie ma co gdybac i doradzac. Po prawie 6 latach jazdy civem moge powiedziec ze utrzymanie jest smiesznie tanie bo oprocz rzeczy eksploatacyjnych (oleje, opony, etc) nic nie musialem zmieniac. No dobra, ostatnio sonde lambda.
jakie czesci do Foki RS sa drogie? mysle ze wszystkie, ktore nie wystepuja w innych modelach od body kitu poczawszy.
jak ma byc tyko CTR to niechaj bedzie CTR to fajne auto z potencjalem, tylko szuka auta ponizej 25tys to znaczy, ze go nie stac. Szukalbym na lekko zmodyfikowanego z forum hondy, gdzie znaja cala historie. Jak jednak nie ma wiecej niz 25tys i upiera sie na honde to moze 1.6 VTI jakas igle by poszukal. Ja mam do 1.6 160km mega sentyment, frajda z vteca jest tu niebo lepsza niz w 2.0. Albo integry moze poszukac.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach