auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Sob 02 Lip, 2011
zefir napisał/a:
zreszta nie wiem czy po obecnym zaawansowanie "amatorki" torowej w polsce, gdzie właściwie granica miedzy semi-pro a amator sie zajebiscie zaciera
W Mistrzostwach Polski masz regulaminy które stanowią pewnego rodzaju ograniczenia.
W imprezach towarzyskich masz podział według pojemności i TURBO lub N/A i to właściwie tyle.
Ja czekam na chwile kiedy w autach do trackdayów ludzie będą montowali sekwencyjne skrzynie (o ile już tego nie robią )
Bonczku: Imponujesz mi seszcze jednym - CIERPLIWOŚCIĄ
Projekt budujesz już chyba ponad 2 lata i nie sprawiasz wrażenia poddenerwowanego tempem.
Za to szacun
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
zreszta nie wiem czy po obecnym zaawansowanie "amatorki" torowej w polsce, gdzie właściwie granica miedzy semi-pro a amator sie zajebiscie zaciera
W Mistrzostwach Polski masz regulaminy które stanowią pewnego rodzaju ograniczenia.
W imprezach towarzyskich masz podział według pojemności i TURBO lub N/A i to właściwie tyle.
Ja czekam na chwile kiedy w autach do trackdayów ludzie będą montowali sekwencyjne skrzynie (o ile już tego nie robią )
Bonczku: Imponujesz mi seszcze jednym - CIERPLIWOŚCIĄ
Projekt budujesz już chyba ponad 2 lata i nie sprawiasz wrażenia poddenerwowanego tempem.
Za to szacun
jak byłem na ALT - "Amatorska" Liga Torowa , to myślałem ze padne
dwa lub trzy auta na sekwencji plus hydraulika na pit stop masakra, koce na opony zaraz gdzies znajde fotki to wrzuce
auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km Pomógł: 36 razy Dołączył: 07 Gru 2007 Skąd: Wawa
Wysłany: Sob 02 Lip, 2011
Na fotach jest srebrny CTR, o którym mówiłem, to jest dla mnie mistrz fura i w takie osiągi powinieneś celować. Ale wiadomo, najważniejszy jest, fun, nie ważne czym ważne, że się lata i daje to przyjemność.
auto: rdzivic
silnik:: półtora litra
moc: teraz juz brak km Pomógł: 36 razy Dołączył: 06 Lip 2009 Skąd: uć
Wysłany: Sob 02 Lip, 2011
sorry za nieobecnosc, wydawalem fchooy hajcu
mialem na mysli crx-a chlopakow z GRT, b18 na 251hp. fakt, ze oni robili grubo, ten juz head package, to wysylka glowicy do japonii i czekasz, czekasz, czekasz... rachunki tez niewaskie
jesli chcesz pobic raste i reszte w generalce, to tylko seria K, ale wiadomo: "seria K razy dwa".
jak ci wystarczy mega predkie auto do bicia sie w swojej klasie i dawania fchooy frajdy z jazdy, ale bez siwych wlosow przy kazdym nacisnieciu gazu, to b18 styknie.
mysle ze ten CRX z 230hp i ogarnientym kierownikiem bedzie walczyl o pudlo
Arvid w zeszłym roku zrezygnował z crx'a. Setup miał full laminat + klatka + okolice właśnie tych 230KM... dostawał od sti na seryjnym turbo na r888... a co dopiero od Evek... dzisiaj już niestety żeby liczyć się w generalce trzeba mieć na prawdę szybkie auto - ja bym szedł w k20/k24 - i to sukcesywnie poprawiać, dochodząc za jakiś czas do 300KM n/a. wtedy to byłoby już bardzo prędkie auto.
auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km Pomógł: 72 razy Dołączył: 24 Maj 2007 Skąd: z Zakrzowa
Wysłany: Sob 02 Lip, 2011
Stf napisał/a:
Arvid w zeszłym roku zrezygnował z crx'a. Setup miał full laminat + klatka + okolice właśnie tych 230KM... dostawał od sti na seryjnym turbo na r888... a co dopiero od Evek... dzisiaj już niestety żeby liczyć się w generalce trzeba mieć na prawdę szybkie auto - ja bym szedł w k20/k24 - i to sukcesywnie poprawiać, dochodząc za jakiś czas do 300KM n/a. wtedy to byłoby już bardzo prędkie auto.
_________________
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach