Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
"Amatorskie" ściganie
Autor Wiadomość

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Sob 02 Lip, 2011   

zefir napisał/a:
zreszta nie wiem czy po obecnym zaawansowanie "amatorki" torowej w polsce, gdzie właściwie granica miedzy semi-pro a amator sie zajebiscie zaciera


W Mistrzostwach Polski masz regulaminy które stanowią pewnego rodzaju ograniczenia.
W imprezach towarzyskich masz podział według pojemności i TURBO lub N/A i to właściwie tyle.

Ja czekam na chwile kiedy w autach do trackdayów ludzie będą montowali sekwencyjne skrzynie (o ile już tego nie robią :D )

Bonczku: Imponujesz mi seszcze jednym - CIERPLIWOŚCIĄ

Projekt budujesz już chyba ponad 2 lata i nie sprawiasz wrażenia poddenerwowanego tempem.
Za to szacun
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

zefir 
Skąd to.. ?


auto: Honda Civic FN1
silnik:: r18a2
moc: 140km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 17 Lip 2009
Skąd: uć

Wysłany: Sob 02 Lip, 2011   

CHRZANEK napisał/a:
zefir napisał/a:
zreszta nie wiem czy po obecnym zaawansowanie "amatorki" torowej w polsce, gdzie właściwie granica miedzy semi-pro a amator sie zajebiscie zaciera


W Mistrzostwach Polski masz regulaminy które stanowią pewnego rodzaju ograniczenia.
W imprezach towarzyskich masz podział według pojemności i TURBO lub N/A i to właściwie tyle.

Ja czekam na chwile kiedy w autach do trackdayów ludzie będą montowali sekwencyjne skrzynie (o ile już tego nie robią :D )

Bonczku: Imponujesz mi seszcze jednym - CIERPLIWOŚCIĄ

Projekt budujesz już chyba ponad 2 lata i nie sprawiasz wrażenia poddenerwowanego tempem.
Za to szacun


jak byłem na ALT - "Amatorska" Liga Torowa , to myślałem ze padne :D

dwa lub trzy auta na sekwencji plus hydraulika na pit stop masakra, koce na opony :D zaraz gdzies znajde fotki to wrzuce ;)

https://picasaweb.google.com/piotrbaransky/AltMarzec

moje fotki jakies bez szału ale obraz imprezy jest :D
 
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Sob 02 Lip, 2011   

Na fotach jest srebrny CTR, o którym mówiłem, to jest dla mnie mistrz fura i w takie osiągi powinieneś celować. Ale wiadomo, najważniejszy jest, fun, nie ważne czym ważne, że się lata i daje to przyjemność.
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

Bonczek 
There you go...
Petrolhead


auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 25 Sty 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 02 Lip, 2011   

rasta napisał/a:
najważniejszy jest, fun, nie ważne czym ważne, że się lata i daje to przyjemność.


W końcu :faja:
_________________
Racing: CR-X / S1000R
Cruising: W126 / C126 / R129 / 996.2 / C63

http://www.facebook.com/p...208482285855703 :)

 
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Sob 02 Lip, 2011   

Ale bicie się o pudło w generalce daje ogromną adrenalinę :rotfl:
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

Mucha 
moja perełko...
Kanapowiec


auto: Ford TBird
silnik:: 3,8 V6
moc: 230km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Mar 2011
Skąd: Lodz

Wysłany: Sob 02 Lip, 2011   

Rasta nie popuszcza,,, mysle ze ten CRX z 230hp i ogarnientym kierownikiem bedzie walczyl o pudlo :faja:
_________________
Ja pijany? Ja trenuje!
 
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Sob 02 Lip, 2011   

Zależy w jakiej klasie. Bo na pewno nie w generalce.
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

zefir 
Skąd to.. ?


auto: Honda Civic FN1
silnik:: r18a2
moc: 140km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 17 Lip 2009
Skąd: uć

Wysłany: Sob 02 Lip, 2011   

Mucha napisał/a:
Rasta nie popuszcza,,, mysle ze ten CRX z 230hp i ogarnientym kierownikiem bedzie walczyl o pudlo :faja:


Mussia musisz sie mocno zaktualizowac :D
 
 
 

bizon 
Witamina A..


auto: rdzivic
silnik:: półtora litra
moc: teraz juz brak km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Skąd: uć

Wysłany: Sob 02 Lip, 2011   

sorry za nieobecnosc, wydawalem fchooy hajcu :D

mialem na mysli crx-a chlopakow z GRT, b18 na 251hp. fakt, ze oni robili grubo, ten juz head package, to wysylka glowicy do japonii i czekasz, czekasz, czekasz... rachunki tez niewaskie :D

jesli chcesz pobic raste i reszte w generalce, to tylko seria K, ale wiadomo: "seria K razy dwa".

jak ci wystarczy mega predkie auto do bicia sie w swojej klasie i dawania fchooy frajdy z jazdy, ale bez siwych wlosow przy kazdym nacisnieciu gazu, to b18 styknie.
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Sob 02 Lip, 2011   

CHRZANEK napisał/a:
Bonczku: Imponujesz mi seszcze jednym - CIERPLIWOŚCIĄ

Projekt budujesz już chyba ponad 2 lata i nie sprawiasz wrażenia poddenerwowanego tempem.
Za to szacun

on jest z hothecza gdzie kilkuletnie projekty to standard ;)
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

Stf 
Duuużo do czytania


auto: 991
silnik:: 3.8
moc: 400km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 22 Wrz 2007
Skąd: rk-wa

Wysłany: Sob 02 Lip, 2011   

Mucha napisał/a:
mysle ze ten CRX z 230hp i ogarnientym kierownikiem bedzie walczyl o pudlo


Arvid w zeszłym roku zrezygnował z crx'a. Setup miał full laminat + klatka + okolice właśnie tych 230KM... dostawał od sti na seryjnym turbo na r888... a co dopiero od Evek... dzisiaj już niestety żeby liczyć się w generalce trzeba mieć na prawdę szybkie auto - ja bym szedł w k20/k24 - i to sukcesywnie poprawiać, dochodząc za jakiś czas do 300KM n/a. wtedy to byłoby już bardzo prędkie auto.
_________________
0-1
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Sob 02 Lip, 2011   

Stf napisał/a:
dzisiaj już niestety żeby liczyć się w generalce trzeba mieć na prawdę szybkie auto
Stf napisał/a:
dochodząc za jakiś czas do 300KM n/a. wtedy to byłoby już bardzo prędkie auto.


To może nie ma sensu się brandzlować i budować samochód za XXX.XXXpln tylko od razu kupić jakiegoś używanego KIT-CARA 2,0 N/A na sekwencji :

SKODAVKA : http://www.rally24.com/ra...tcar-27370.html

SEACISZ : http://www.rally24.com/ra...-car-14912.html

Można by jeszcze poszukać.
Może nie ma to 300KM ale dużo nie brakuje a myślę że pozwoliło by się pobić o prymat w FWD.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Sob 02 Lip, 2011   

Stf napisał/a:
Arvid w zeszłym roku zrezygnował z crx'a. Setup miał full laminat + klatka + okolice właśnie tych 230KM... dostawał od sti na seryjnym turbo na r888... a co dopiero od Evek... dzisiaj już niestety żeby liczyć się w generalce trzeba mieć na prawdę szybkie auto - ja bym szedł w k20/k24 - i to sukcesywnie poprawiać, dochodząc za jakiś czas do 300KM n/a. wtedy to byłoby już bardzo prędkie auto.
_________________


xD xD xD xD xD xD kutwa rajdy jednak taniej wychodzą ;D
 
 
 

Yarko 
z.. z.. z... zzzz...z z..z.z z. z...


auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Kwi 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 02 Lip, 2011   

dodam, że ARV miał jeszcze grubo zgrzebaną skrzynię :)

niestety, żeby móc rywalizować z tak genialnym samochodem jak lotus exige na kompressorze, trzeba mieć bardzo mocne auto

zresztą spójrzcie sami ;)



10.2s do 200km/h
 
 

Mucha 
moja perełko...
Kanapowiec


auto: Ford TBird
silnik:: 3,8 V6
moc: 230km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Mar 2011
Skąd: Lodz

Wysłany: Sob 02 Lip, 2011   

Mucha pisal: Bieri K.

no to bieri i nie marudzi :) K20 potem K24 itp, itd
_________________
Ja pijany? Ja trenuje!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.1 sekundy. Zapytań do SQL: 12