Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Szukam dobrego warsztatu
Autor Wiadomość

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pon 04 Lip, 2011   

Nath, to zależy co chcesz budować czy tylko nadwozie i jego wyposażenie czy np silnik rozbierać i modyfikować..
_________________
 
 
 

Nath 
słucham Michaela Jacksona
VW T3 - Westfalia


auto: Clio/T3/E300
silnik:: 2.0/1.6/3.0
moc: czort wiekm
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Kwi 2010
Skąd: Szczecin

Wysłany: Pon 04 Lip, 2011   

GeKo, taki ogolny.. chcialbym po roku jezdzenia Clio zrobic go sobie "fest". Najlepiej by bylo w 1 firmie ale moge tez podzielic na poszczegolne etapy np:
nadwozie: elektryka (ogarnac), wyczyscic do konca, obspawac, zakonserwowac, klatka, przemalowac zrobic w 1'dnej ktora to dobrze ogarnia. A reszte np: wnetrze to juz sobie sam/w znajomym warsztacie.
Z mechaniki (tj. silnika.. nie chce nic ruszac co najwyzej "liznac" glowice, akurat mam wyjata bo silnik sie remontuje po rozwaleniu miski olejowej).
_________________
Automobilklub Szczeciński #99
 
 

EmerytRs2 
krowa, kura, kaczka, drób...


auto: clio
silnik:: F4R
moc: 178km
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 13 Kwi 2011
Skąd: Zewsząd

Wysłany: Pon 04 Lip, 2011   

tu się głowicy nie liże
z tego co piszesz to tylko musisz auto oddać gdzieś na klatkę
_________________
czas nie stoi w miejscu
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pon 04 Lip, 2011   

Nath napisał/a:
wyczyscic do konca, obspawac, zakonserwowac, klatka, przemalowac zrobic w 1'dnej ktora to dobrze ogarnia. A reszte np: wnetrze to juz sobie sam/w znajomym warsztacie.

To śmiało możesz zrobić u Barana, ale nie ma co ukrywać masz hektar na Śląsk i z pewnością znajdziesz gdzieś bliżej firmę która to zrobi.
_________________
 
 
 

Nath 
słucham Michaela Jacksona
VW T3 - Westfalia


auto: Clio/T3/E300
silnik:: 2.0/1.6/3.0
moc: czort wiekm
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Kwi 2010
Skąd: Szczecin

Wysłany: Pon 04 Lip, 2011   

Jak sie nie lize jak lize :)
Jestem laik ale widzialem dzisiaj jakie sa roznice miedzy glowica kolektorami, a do kolektora ssacego jak sie usczelke przylozy to masakrycznie sporo z niego mozna zdjac.. :)

Geko, owszem, stad takie moje zapytanie o Wasze opinie :) - moze ktos cos rzuci - doradzi, poda jakis namiar - bedzie blizej.. Z transportem ogolnie nie mam problemu do wozenia Clio mam autolawete.. gorzej z wolnym czasem.. Jak do Sosnowca to bym zaplanowal sobie juz jakis urlop.. a i tak do Ciebie tez po zlozeniu w calosc sie bede musial wybrac na pogmeranie ecu :) jednak narazie to odlegle "wizje"..

Kupilem od niedawna przypadkowo felgi z allegro od Adama Kozaka, po liscie przewozowym dopiero zczailem... pare osob mi go doradzalo, ktos moze cos o jego robocie powiedziec?

Edit:
EmerytRs2, w glowicy tez jest co robic.. mialem ja dzisiaj w reku.. o_O
_________________
Automobilklub Szczeciński #99
Ostatnio zmieniony przez Nath Pon 04 Lip, 2011, w całości zmieniany 2 razy  
 
 

EmerytRs2 
krowa, kura, kaczka, drób...


auto: clio
silnik:: F4R
moc: 178km
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 13 Kwi 2011
Skąd: Zewsząd

Wysłany: Pon 04 Lip, 2011   

Cytat:
Jak sie nie lize jak lize :)
Jestem laik ale widzialem dzisiaj jakie sa roznice miedzy glowica kolektorami, a do kolektora ssacego jak sie usczelke przylozy to masakrycznie sporo z niego mozna zdjac.. :)

głowica to głowica kolektor to kolektor ;)
kolektory możesz lizać, jak już ci się znudzi lizanie zrób program.
_________________
czas nie stoi w miejscu
 
 

EmerytRs2 
krowa, kura, kaczka, drób...


auto: clio
silnik:: F4R
moc: 178km
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 13 Kwi 2011
Skąd: Zewsząd

Wysłany: Pon 04 Lip, 2011   

rób co ważasz za stosowne, chcesz powiekszyć tylko kanały.
czy przygotować to do motrosportu?

innymi słowy, co chcesz robić w głowicy?
_________________
czas nie stoi w miejscu
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pon 04 Lip, 2011   

Nath napisał/a:
ktos moze cos o jego robocie powiedziec?

Bardzo dobry fachowiec.

Z tym że ceny są chyba w trochę innej lidze. u Barana za full celę z obspawaniem nadwozia bez problemu się zmieścisz w 2500zl

Nath napisał/a:
Edit:
EmerytRs2, w glowicy tez jest co robic.. mialem ja dzisiaj w reku..

Tylko jak mówią brytole ciężko coś poprawić.
_________________
 
 
 

Nath 
słucham Michaela Jacksona
VW T3 - Westfalia


auto: Clio/T3/E300
silnik:: 2.0/1.6/3.0
moc: czort wiekm
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Kwi 2010
Skąd: Szczecin

Wysłany: Wto 05 Lip, 2011   

EmerytRs2 napisał/a:
rób co ważasz za stosowne, chcesz powiekszyć tylko kanały.
czy przygotować to do motrosportu?

innymi słowy, co chcesz robić w głowicy?


To co nalezy, no przeciez w fabryce idealu nie dali, chociazby poprawic wszystkie kanaly, nierownosci i niedociagniecia masowej fabrycznej produkcji. Zreszte zrobia to fachowcy, moge sie zapytac co beda robic, albo Ci podac nr. telefonu.
Nie mowie tez o jakims rezaniu, tylko jak wspomnialem liznieciu.. to ma byc prawie seria :) Kupujac mocne 2.0 i lekkie w miare auto, chcialem uniknac poprzednich doswiadczen i grzebania sie w silniku.

To co tylko Baran Auto Serwis? Nic innego nikt nie poleci?.
_________________
Automobilklub Szczeciński #99
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Wto 05 Lip, 2011   

W Wawie masz jeszcze Trax racing - to chyba Paweł Trela, Adama Kozaka. w Kielcach Kałuża, ale niespecjalnie ich praca mi sie podobała.
w Krakowie Siekierka a na podbeskidziu Budowa rajdówek.
Z Wawy Adama Kozaka bym polecał.
 
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Wto 05 Lip, 2011   

Nath napisał/a:
To co nalezy, no przeciez w fabryce idealu nie dali, chociazby poprawic wszystkie kanaly, nierownosci i niedociagniecia masowej fabrycznej produkcji. Zreszte zrobia to fachowcy, moge sie zapytac co beda robic, albo Ci podac nr. telefonu.
Nie mowie tez o jakims rezaniu, tylko jak wspomnialem liznieciu.. to ma byc prawie seria Kupujac mocne 2.0 i lekkie w miare auto, chcialem uniknac poprzednich doswiadczen i grzebania sie w silniku.


Ale po co skoro chłopaki Ci piszą że nie warto? Trudno jest poprawić tą głowicę a łatwo popsuć raczej :) Właśnie te kanały które chcesz poprawić są dobrze zrobione.
 
 
 

Jakarti 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 10 Sty 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 05 Lip, 2011   

a w niemcach? DE? moze tam są jakies PRO zawodniki :)
ze szczecina blisko wiec mozna spokojnie dolozyc kilkaset zlotych ktore i tak pojdzie na przejazd do wwy czy gdziekolwiek indziej.
_________________
Niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba.
 
 
 

Yarko 
z.. z.. z... zzzz...z z..z.z z. z...


auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Kwi 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 05 Lip, 2011   

Nath, ma być zrobione profi od początku do końca, więc ja bym wybrał ludzi, którzy mają doświadczenie i już kilka samochodów zbudowali, bez względu na ilość kilometrów

co do modyfikacji, to zbierałbym na szperę i krótkie FD :) silnika bym nie ruszał, bo to bardzo trwała jednostka, załóż kolektory od 182, wydech i zrób program no i przede wszystkim zadbaj o elementy eksploatacyjne takie jak świece, kable itd.
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Wto 05 Lip, 2011   

Jakarti napisał/a:
a w niemcach? DE? moze tam są jakies PRO zawodniki

Ceny też będą PRO :)
Yarko napisał/a:
Nath, ma być zrobione profi od początku do końca, więc ja bym wybrał ludzi, którzy mają doświadczenie i już kilka samochodów zbudowali, bez względu na ilość kilometrów

co do modyfikacji, to zbierałbym na szperę i krótkie FD silnika bym nie ruszał, bo to bardzo trwała jednostka, załóż kolektory od 182, wydech i zrób program no i przede wszystkim zadbaj o elementy eksploatacyjne takie jak świece, kable itd.


+1

Ewentualnie przy robieniu silnika wyważyłbym jeszcze motor.
Zdrowy motor z programem kolektorem i wydechem powinien wypluć około 185-190KM. do tego niska masa dozwolona w Nce Ph1 930kg i jest pocisk.
_________________
 
 
 

Czesio
[Usunięty]

Wysłany: Wto 05 Lip, 2011   

http://jgmoto.xwp.pl/ , Szeszkin z Olsztyna (podobno znajomy Chrzanka )
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 8