GeKo, taki ogolny.. chcialbym po roku jezdzenia Clio zrobic go sobie "fest". Najlepiej by bylo w 1 firmie ale moge tez podzielic na poszczegolne etapy np:
nadwozie: elektryka (ogarnac), wyczyscic do konca, obspawac, zakonserwowac, klatka, przemalowac zrobic w 1'dnej ktora to dobrze ogarnia. A reszte np: wnetrze to juz sobie sam/w znajomym warsztacie.
Z mechaniki (tj. silnika.. nie chce nic ruszac co najwyzej "liznac" glowice, akurat mam wyjata bo silnik sie remontuje po rozwaleniu miski olejowej).
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Pon 04 Lip, 2011
Nath napisał/a:
wyczyscic do konca, obspawac, zakonserwowac, klatka, przemalowac zrobic w 1'dnej ktora to dobrze ogarnia. A reszte np: wnetrze to juz sobie sam/w znajomym warsztacie.
To śmiało możesz zrobić u Barana, ale nie ma co ukrywać masz hektar na Śląsk i z pewnością znajdziesz gdzieś bliżej firmę która to zrobi.
Jak sie nie lize jak lize
Jestem laik ale widzialem dzisiaj jakie sa roznice miedzy glowica kolektorami, a do kolektora ssacego jak sie usczelke przylozy to masakrycznie sporo z niego mozna zdjac..
Geko, owszem, stad takie moje zapytanie o Wasze opinie - moze ktos cos rzuci - doradzi, poda jakis namiar - bedzie blizej.. Z transportem ogolnie nie mam problemu do wozenia Clio mam autolawete.. gorzej z wolnym czasem.. Jak do Sosnowca to bym zaplanowal sobie juz jakis urlop.. a i tak do Ciebie tez po zlozeniu w calosc sie bede musial wybrac na pogmeranie ecu jednak narazie to odlegle "wizje"..
Kupilem od niedawna przypadkowo felgi z allegro od Adama Kozaka, po liscie przewozowym dopiero zczailem... pare osob mi go doradzalo, ktos moze cos o jego robocie powiedziec?
Edit:
EmerytRs2, w glowicy tez jest co robic.. mialem ja dzisiaj w reku..
_________________ Automobilklub Szczeciński #99
Ostatnio zmieniony przez Nath Pon 04 Lip, 2011, w całości zmieniany 2 razy
Jak sie nie lize jak lize
Jestem laik ale widzialem dzisiaj jakie sa roznice miedzy glowica kolektorami, a do kolektora ssacego jak sie usczelke przylozy to masakrycznie sporo z niego mozna zdjac..
głowica to głowica kolektor to kolektor
kolektory możesz lizać, jak już ci się znudzi lizanie zrób program.
rób co ważasz za stosowne, chcesz powiekszyć tylko kanały.
czy przygotować to do motrosportu?
innymi słowy, co chcesz robić w głowicy?
To co nalezy, no przeciez w fabryce idealu nie dali, chociazby poprawic wszystkie kanaly, nierownosci i niedociagniecia masowej fabrycznej produkcji. Zreszte zrobia to fachowcy, moge sie zapytac co beda robic, albo Ci podac nr. telefonu.
Nie mowie tez o jakims rezaniu, tylko jak wspomnialem liznieciu.. to ma byc prawie seria Kupujac mocne 2.0 i lekkie w miare auto, chcialem uniknac poprzednich doswiadczen i grzebania sie w silniku.
To co tylko Baran Auto Serwis? Nic innego nikt nie poleci?.
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Wto 05 Lip, 2011
W Wawie masz jeszcze Trax racing - to chyba Paweł Trela, Adama Kozaka. w Kielcach Kałuża, ale niespecjalnie ich praca mi sie podobała.
w Krakowie Siekierka a na podbeskidziu Budowa rajdówek.
Z Wawy Adama Kozaka bym polecał.
auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km Pomógł: 73 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Wto 05 Lip, 2011
Nath napisał/a:
To co nalezy, no przeciez w fabryce idealu nie dali, chociazby poprawic wszystkie kanaly, nierownosci i niedociagniecia masowej fabrycznej produkcji. Zreszte zrobia to fachowcy, moge sie zapytac co beda robic, albo Ci podac nr. telefonu.
Nie mowie tez o jakims rezaniu, tylko jak wspomnialem liznieciu.. to ma byc prawie seria Kupujac mocne 2.0 i lekkie w miare auto, chcialem uniknac poprzednich doswiadczen i grzebania sie w silniku.
Ale po co skoro chłopaki Ci piszą że nie warto? Trudno jest poprawić tą głowicę a łatwo popsuć raczej Właśnie te kanały które chcesz poprawić są dobrze zrobione.
auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km Pomógł: 53 razy Dołączył: 10 Sty 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 05 Lip, 2011
a w niemcach? DE? moze tam są jakies PRO zawodniki
ze szczecina blisko wiec mozna spokojnie dolozyc kilkaset zlotych ktore i tak pojdzie na przejazd do wwy czy gdziekolwiek indziej.
_________________ Niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba.
auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km Pomógł: 21 razy Dołączył: 28 Kwi 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 05 Lip, 2011
Nath, ma być zrobione profi od początku do końca, więc ja bym wybrał ludzi, którzy mają doświadczenie i już kilka samochodów zbudowali, bez względu na ilość kilometrów
co do modyfikacji, to zbierałbym na szperę i krótkie FD silnika bym nie ruszał, bo to bardzo trwała jednostka, załóż kolektory od 182, wydech i zrób program no i przede wszystkim zadbaj o elementy eksploatacyjne takie jak świece, kable itd.
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Wto 05 Lip, 2011
Jakarti napisał/a:
a w niemcach? DE? moze tam są jakies PRO zawodniki
Ceny też będą PRO
Yarko napisał/a:
Nath, ma być zrobione profi od początku do końca, więc ja bym wybrał ludzi, którzy mają doświadczenie i już kilka samochodów zbudowali, bez względu na ilość kilometrów
co do modyfikacji, to zbierałbym na szperę i krótkie FD silnika bym nie ruszał, bo to bardzo trwała jednostka, załóż kolektory od 182, wydech i zrób program no i przede wszystkim zadbaj o elementy eksploatacyjne takie jak świece, kable itd.
+1
Ewentualnie przy robieniu silnika wyważyłbym jeszcze motor.
Zdrowy motor z programem kolektorem i wydechem powinien wypluć około 185-190KM. do tego niska masa dozwolona w Nce Ph1 930kg i jest pocisk.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach