auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Wto 05 Lip, 2011
Podbno wyłacznik RRS jest zajebisty i nie siada.
Sprzedaje je pewien handarzyna z allegro który lubi tu przychodzić i szpanuje że kiedyś miał honde która sie nie psuła, ale stała cały czas w garażu.
Mam pytanie dot schematu wklejonego przez Wasq.
Do czego służy "resistor" ???
Ja miałem dużym obwodem wyłącznik akumulatora, a małe obwody wyłączały 1 stacyjkę 2 pompe paliwa.
Nie było bata żeby po wyłączeniu silnik pracował. A rezystora żadnego nie miałem.
Aha wyłącznik był SZPARCO i nie zepsuł się przez 2 lata, a później to nie wiem
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
Sprzedaje je pewien handarzyna z allegro który lubi tu przychodzić i szpanuje że kiedyś miał honde która sie nie psuła, ale stała cały czas w garażu.
Mam pytanie dot schematu wklejonego przez Wasq.
Do czego służy "resistor" ???
Ja miałem dużym obwodem wyłącznik akumulatora, a małe obwody wyłączały 1 stacyjkę 2 pompe paliwa.
Nie było bata żeby po wyłączeniu silnik pracował. A rezystora żadnego nie miałem.
Aha wyłącznik był SZPARCO i nie zepsuł się przez 2 lata, a później to nie wiem
ten pierdolony resistor ma niby zbierac zebrane napiecie a prawda jest taka ze nam sie to gowno wlasnie spalilo
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach