Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Szukam dobrego warsztatu
Autor Wiadomość

Nath 
słucham Michaela Jacksona
VW T3 - Westfalia


auto: Clio/T3/E300
silnik:: 2.0/1.6/3.0
moc: czort wiekm
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Kwi 2010
Skąd: Szczecin

Wysłany: Śro 06 Lip, 2011   

Yarko napisał/a:
Nath, ma być zrobione profi od początku do końca, więc ja bym wybrał ludzi, którzy mają doświadczenie i już kilka samochodów zbudowali, bez względu na ilość kilometrów

co do modyfikacji, to zbierałbym na szperę i krótkie FD :) silnika bym nie ruszał, bo to bardzo trwała jednostka, załóż kolektory od 182, wydech i zrób program no i przede wszystkim zadbaj o elementy eksploatacyjne takie jak świece, kable itd.



Na 2Brally to mnie chyba nie stac ;)

Co do reszty to sie zgadzam, przelozenie glowne bedzie z bacci romano po wakacjach, wydech jest, dolot jest, kable, swiece, reszta eksploatacyjna jest, nawet profilaktycznie kolo faz jest nowe. Zreszta drogi z Clio sa przetarte, nie chce przecierac nowych, zapytalem tylko w jakis dobry warsztat, aby uniknac paprakow.. :)
_________________
Automobilklub Szczeciński #99
 
 

Yarko 
z.. z.. z... zzzz...z z..z.z z. z...


auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Kwi 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 06 Lip, 2011   

Nath napisał/a:
przelozenie glowne bedzie z bacci romano po wakacjach


homologowane 4.83 ?
ja jednak coraz mocniej skłaniam się ku 4.53 z grippera
 
 

Nath 
słucham Michaela Jacksona
VW T3 - Westfalia


auto: Clio/T3/E300
silnik:: 2.0/1.6/3.0
moc: czort wiekm
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Kwi 2010
Skąd: Szczecin

Wysłany: Śro 06 Lip, 2011   

12x63 - 5.25 - tak homologowane w/g N5616 (a i tam blad jest tak przy okazji bo podaja 13x63 jako 5.250)
Wszystko sie u mnie po wkacjach wyjasni i jest zalezne od znajomego.
_________________
Automobilklub Szczeciński #99
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Śro 06 Lip, 2011   

Na takim przełożeniu jaki bedzie v-max?

Ja Ci nikogo nie polecam :rotfl: Na pewno spisz sobie umowę na termin,itd...
 
 

Yarko 
z.. z.. z... zzzz...z z..z.z z. z...


auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Kwi 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 06 Lip, 2011   

Nath napisał/a:
12x63 - 5.25 - tak homologowane w/g N5616 (a i tam blad jest tak przy okazji bo podaja 13x63 jako 5.250)


imho będzie zdecydowanie za krótko, 1 i 2 będa w zasadzie bezużyteczne, a vmax w zależności od średnicy koła to okolice 180km/h
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Śro 06 Lip, 2011   

Yarko napisał/a:

imho będzie zdecydowanie za krótko, 1 i 2 będa w zasadzie bezużyteczne, a vmax w zależności od średnicy koła to okolice 180km/h

Do rajdów spoko, ja osobiście wolę ciut dłuższe. Ale na ulicę czy tor to za krótko.
 
 

Nath 
słucham Michaela Jacksona
VW T3 - Westfalia


auto: Clio/T3/E300
silnik:: 2.0/1.6/3.0
moc: czort wiekm
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Kwi 2010
Skąd: Szczecin

Wysłany: Śro 06 Lip, 2011   

Yarko napisał/a:
Nath napisał/a:
12x63 - 5.25 - tak homologowane w/g N5616 (a i tam blad jest tak przy okazji bo podaja 13x63 jako 5.250)


imho będzie zdecydowanie za krótko, 1 i 2 będa w zasadzie bezużyteczne, a vmax w zależności od średnicy koła to okolice 180km/h


na 5.25
kola 195/50R15

ok 153km/h 7200obr/min
ok 166km/h 7800obr/min

na 4.83

ok 167km/h 7200obr/min
ok 180km/h 7800obr/min

Oczywiscie sa to wyliczenia matematyczne dla skrzyni JC5-089 wiec taka jak w c2ph1
Na licznik nie ma co patrzec, bo pewnie przy tych w/w 153km/h bedzie gdzies kolo 170km/h na liczniku.

W sunie jeszcze nie podjalem decyzji na 100% i moze faktycznie bedzie krotko, ale ja nie przypominam sobie (procz 2 imprez) zebym gdziekolwiek przekraczal 180km/h...
Hmm chyba nawet tylko raz udalo i sie gdzies dokrecic 4'ry do konca (jakies 205km/h w/g licznika).
W sumie Clio ma dosc sporo Nm wiec moze i 4.83 bedzie ok..

Marek23, ja tym samochodem nie jezdze na codzien i fakt nie chcialo by mi sie tyle wahlowac, w Seju kiedys jak mialem 6-cio biegowa krotka skrzynie to ruszalem z 2 gdy musialem na kolach gdzies podjechac..
_________________
Automobilklub Szczeciński #99
 
 

Yarko 
z.. z.. z... zzzz...z z..z.z z. z...


auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Kwi 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 06 Lip, 2011   

Obliczone dla średnicy koła 58cm i odcinki 7250
Teraz program od GeKo nie przenosi odcinki aż na 7800, ja mam okolice 7500-7600

Seria PH3 - 4.06

1. 63.148
2. 104.908
3. 147.825
4. 179.017
5. 237.962


4.53

1. 56.597
2. 94.023
3. 132.487
4. 160.444
5. 213.272

4.83

1. 53.081
2. 88.183
3. 124.258
4. 150.478
5. 200.026


5.25

1. 48.835
2. 81.129
3. 114.318
4. 138.44
5. 184.024
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Śro 06 Lip, 2011   

Yarko napisał/a:
Seria PH3 - 4.06

1. 63.148
2. 104.908 wg RStunera przy 7670 odcięło na 106km/h :)
3. 147.825
4. 179.017
5. 237.962
_________________
 
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Śro 06 Lip, 2011   

Cytat:
4.83

1. 53.081
2. 88.183
3. 124.258
4. 150.478
5. 200.026

Przy charakterystyce silnika clio, to będzie idealne przełożenie :] Wchodzę w to po wakacjach. Nath, jak możesz coś w stylu polaczkowym załatwić taniej to daj znać.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 8