Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
tłoki+korby gr.A vs. kitcar/s1600
Autor Wiadomość

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 22 Lip, 2011   

poczekaj odloz - nie rob dwa razy ;)
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 22 Lip, 2011   

Badi, a ile Ciebie kosztowała konwersja na mechanikę, jeśli to nie tajemnica? :) Może być PW. Nie mogę znaleźć takiego info.

No i to nie jest wyścig o złota patelnię, wywalić kasę i żeby auto stało to nie sztuka, ale ja chcę jeździć :D Nie wiem jak się lata takim pryszczem ze 175KM czy coś, będę musiał się nauczyć i trochę pewnie minie zanim będę to wykorzystywał i ogarniał :) więc póki co 200KM nie potrzeba :)
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Pią 22 Lip, 2011   

Cytat:
No i to nie jest wyścig o złota patelnię, wywalić kasę i żeby auto stało to nie sztuka, ale ja chcę jeździć Nie wiem jak się lata takim pryszczem ze 175KM czy coś, będę musiał się nauczyć i trochę pewnie minie zanim będę to wykorzystywał i ogarniał więc póki co 200KM nie potrzeba


Cytat:
Jeśli używasz wyłącznie pełnego gazu oraz pełnego hamowania, to znaczy, że opanowałeś dany samochód na 100% i potrzebujesz mocniejszego silnika.
Ostatnio zmieniony przez Vlodarsky Sob 23 Lip, 2011, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Wto 26 Lip, 2011   

No i co jest lepsze ???

W końcu nie wiem :)
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 26 Lip, 2011   

Lepsze kitcarowe, ale nikt tego później ewentualnie nie kupi, więc pozostaje jednak opcja tych A-grupowych, ale w wersji pod głowicę JP4 z większymi zaworami. :)

kubas napisał/a:
Jeśli używasz wyłącznie pełnego gazu oraz pełnego hamowania, to znaczy, że opanowałeś dany samochód na 100% i potrzebujesz mocniejszego silnika.

Mam dużo pokory w podejściu do swojej jazdy i raczej na chwilę obecną nie wykorzystam 100%, poza tym zawsze będą szybsi kierowcy nawet w tym samym aucie - i do tego zamierzam dążyć tuningiem wkładki mięsnej. :)
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 2.7 sekund. Zapytań do SQL: 13