Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
megane coupe f7r vs xsara vts vs almera gti
Autor Wiadomość

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pią 29 Lip, 2011   

co do 306 Czesi którzy mają Maxi mówili że 250-260KM to nie problem na 4P, każde kolejne 10KM budżet rośnie lawinowo, coś mniej więcej w rodzaju chcesz 265 to dolicz 25% wyjściwego budżetu, chcesz 275 to dolicz 60% chcesz 300 dolicz 100%
Przy 250-260KM panewki 2 razy w sezonie się wymienia i 3 sezon im auto lata w górach bez problemów.
_________________
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Pią 29 Lip, 2011   

CHRZANEK napisał/a:
Nigdy nie byłem posiadaczem 2litrówki


Ja też, ale nieźle musi dawać w czachę ;D

http://sztukawina.pl/inde...chk=1&Itemid=61
 
 

EmerytRs2 
krowa, kura, kaczka, drób...


auto: clio
silnik:: F4R
moc: 178km
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 13 Kwi 2011
Skąd: Zewsząd

Wysłany: Pią 29 Lip, 2011   

doliczacie koszt zakupu lawety :rotfl:

myślę że clio ph1 to najlepszy wybór :]
na twoim miejscu jakbym miał autko typu saxo vts na codzien, i budzet koło 30k to bym chyba cos budował ale celował w tył napęd.
na razie to takie lużne rozmowy kto co by chciał.
306 w polsce jest mało.


a zx buda jak się ma? do xsary i 306?
_________________
czas nie stoi w miejscu
 
 

Stf 
Duuużo do czytania


auto: 991
silnik:: 3.8
moc: 400km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 22 Wrz 2007
Skąd: rk-wa

Wysłany: Pią 29 Lip, 2011   

ale ja nie mam budżetu, nie składam auta. poza tym napisałem żeby robić 250KM z 2.0 trzeba mieć 25-30kpln ale na sam silnik... a do tego:

zawias: 12
sadev: 30
hebel: 12
zaklatkowanie J i pomalowanie: 12
carbony i inne duperele: 10
osprzęt typu kubły, kiera, wydech, ręczny: 8
felgi i opony: 10

a pewnie żeby zgodne z homo było to trzeba dorzucić trochę...
czyli takie fajne Clio z prawdziwego zdarzenia ponad 120kpln wychodzi na wstepie.

ale jeśli ktoś by chciał to podobno takie Cliówki robią po 1:43 na Poznaniu... podobno tańsze od evo w utrzymaniu, podobno... :)
_________________
0-1
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pią 29 Lip, 2011   

Stf, policzyłeś wszystko na bodziato :) Dlatego lepiej kupić byłą pucharówke na sadevie, za połowę tej kasy :]
_________________
 
 
 

Stf 
Duuużo do czytania


auto: 991
silnik:: 3.8
moc: 400km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 22 Wrz 2007
Skąd: rk-wa

Wysłany: Pią 29 Lip, 2011   

pucharówka nie ma silnika więc trzeba doliczyć 30kafli. nie ma też pewnie hebli więc kolejne 12. pucharówki zawias też myślę wymagałby przeróbek. chcesz czy nie chcesz - ponad 100 wychodzi za taką do robienia 1:42-1:43.
_________________
0-1
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pią 29 Lip, 2011   

W sumie masz rację. :)
_________________
 
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Pią 29 Lip, 2011   

ulalal a zaczeła sie rozmowa się od strupa za pare kafli :lol2: ale skoro o takich budżetach tu mowa to nie lepiej kupic Radicala lub cos podobnego??
http://www.radicalsportsc...arshowroom.aspx
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Sob 30 Lip, 2011   

saxo STF'a idzie do 200 praktycznie równo z cx7 o_O
całkiem zdrowa ta seria :>
 
 
 

Stf 
Duuużo do czytania


auto: 991
silnik:: 3.8
moc: 400km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 22 Wrz 2007
Skąd: rk-wa

Wysłany: Sob 30 Lip, 2011   

hyhy ano saxofon dzisiaj jak nigdy miał chęci na wyższe prędkości. do 210 całkiem sprawnie mu poszło, po tym myślę że vmax w okolicach 220-230 ulokowany...licznikowych. ale to już inny właściciel ewentualnie sprawdzi :)
_________________
0-1
 
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Sob 30 Lip, 2011   

Stf napisał/a:
hyhy ano saxofon dzisiaj jak nigdy miał chęci na wyższe prędkości. do 210 całkiem sprawnie mu poszło, po tym myślę że vmax w okolicach 220-230 ulokowany...licznikowych. ale to już inny właściciel ewentualnie sprawdzi :)

cholera, powiem Ci że nie cholery nie mogłem Cię dojść :>
przy 2zł delikatnie zacząłem się zbliżać, ale dystans w sumie cały czas zachowany taki sam
przypomina mi się historia z golfami, szły łeb w łeb :]
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 30 Lip, 2011   

Stf napisał/a:
ale ja nie mam budżetu, nie składam auta. poza tym napisałem żeby robić 250KM z 2.0 trzeba mieć 25-30kpln ale na sam silnik... a do tego:

zawias: 12
sadev: 30
hebel: 12
zaklatkowanie J i pomalowanie: 12
carbony i inne duperele: 10
osprzęt typu kubły, kiera, wydech, ręczny: 8
felgi i opony: 10

a pewnie żeby zgodne z homo było to trzeba dorzucić trochę...
czyli takie fajne Clio z prawdziwego zdarzenia ponad 120kpln wychodzi na wstepie.

ale jeśli ktoś by chciał to podobno takie Cliówki robią po 1:43 na Poznaniu... podobno tańsze od evo w utrzymaniu, podobno... :)


dlatego wlasnie budujac takie auto najlepiej jest zrobic saxo - budzetowo wychodzi najtaniej a jest topowe ;)

Jezeli chodzi o 2.0 - to wychodzi finansowo tak jak napisales. Jedno tylko ALE.... Do Saxo kupisz Sadeva za 30k, ale do 2.0 niestety juz za 2x tyle (chyba ze trafisz uzywke ale ja na taka jakos nie trafilem)
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Sob 30 Lip, 2011   

bad-i czemu skrzynia jest 2x drozsza?
chodzi o to ze do saxo wklada sie 5 biegowe a do 2.0 6 biegowe? i stad taka roznica
w cenie? bo same skrzynie sa przeciez uniwersalne a roznia sie mocowaniem przy
obudowie... jakos tak to bylo...
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 31 Lip, 2011   

106 napisał/a:
bad-i czemu skrzynia jest 2x drozsza?
chodzi o to ze do saxo wklada sie 5 biegowe a do 2.0 6 biegowe? i stad taka roznica
w cenie? bo same skrzynie sa przeciez uniwersalne a roznia sie mocowaniem przy
obudowie... jakos tak to bylo...


dokładnie tak, do saxo jak wiesz wkladamy skrzynie od C2R2. A tutaj wiadomo; skrzynia jest mniejsza, mniej skomplikowana oraz polityka Citroena jest inna. Ta sama skrzynia jest homolgowana wlasnie do saxo i podobno bardzo popularna w Saxo we FR.

Jezeli chodzi o 6 biegow to pozostaje juz tylko skrzynia o symbolu ST-75 ktora jest o wiele drozsza, dodatkowo polosie sa o wiele drozsze :(

Dodam bo mało osob o tym myśli i nie zdaje sobie sprawy, ale polosie potrafia kosztowac ~5k/sztuke :/ Oczywiscie polosie nie sa wliczone w cenie skrzyni :]
Ostatnio zmieniony przez Bad-i Nie 31 Lip, 2011, w całości zmieniany 1 raz  
 
 

Misiek_lbn 
Aż żal się spieszyć na tym forum
victory is mine !


auto: Lancer Evo VII
silnik:: 2.0
moc: 330km
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 24 Lut 2007
Skąd: Horsham

Wysłany: Nie 31 Lip, 2011   

http://moto.allegro.pl/me...1731478853.html
myślę że dobra cena do tego co zrobione, na początek w sam raz :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.09 sekundy. Zapytań do SQL: 8