auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Pią 29 Lip, 2011
co do 306 Czesi którzy mają Maxi mówili że 250-260KM to nie problem na 4P, każde kolejne 10KM budżet rośnie lawinowo, coś mniej więcej w rodzaju chcesz 265 to dolicz 25% wyjściwego budżetu, chcesz 275 to dolicz 60% chcesz 300 dolicz 100%
Przy 250-260KM panewki 2 razy w sezonie się wymienia i 3 sezon im auto lata w górach bez problemów.
myślę że clio ph1 to najlepszy wybór
na twoim miejscu jakbym miał autko typu saxo vts na codzien, i budzet koło 30k to bym chyba cos budował ale celował w tył napęd.
na razie to takie lużne rozmowy kto co by chciał.
306 w polsce jest mało.
pucharówka nie ma silnika więc trzeba doliczyć 30kafli. nie ma też pewnie hebli więc kolejne 12. pucharówki zawias też myślę wymagałby przeróbek. chcesz czy nie chcesz - ponad 100 wychodzi za taką do robienia 1:42-1:43.
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Pią 29 Lip, 2011
W sumie masz rację.
_________________
rabarbar [Usunięty]
Wysłany: Pią 29 Lip, 2011
ulalal a zaczeła sie rozmowa się od strupa za pare kafli ale skoro o takich budżetach tu mowa to nie lepiej kupic Radicala lub cos podobnego??
http://www.radicalsportsc...arshowroom.aspx
hyhy ano saxofon dzisiaj jak nigdy miał chęci na wyższe prędkości. do 210 całkiem sprawnie mu poszło, po tym myślę że vmax w okolicach 220-230 ulokowany...licznikowych. ale to już inny właściciel ewentualnie sprawdzi
hyhy ano saxofon dzisiaj jak nigdy miał chęci na wyższe prędkości. do 210 całkiem sprawnie mu poszło, po tym myślę że vmax w okolicach 220-230 ulokowany...licznikowych. ale to już inny właściciel ewentualnie sprawdzi
cholera, powiem Ci że nie cholery nie mogłem Cię dojść
przy 2zł delikatnie zacząłem się zbliżać, ale dystans w sumie cały czas zachowany taki sam
przypomina mi się historia z golfami, szły łeb w łeb
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 30 Lip, 2011
Stf napisał/a:
ale ja nie mam budżetu, nie składam auta. poza tym napisałem żeby robić 250KM z 2.0 trzeba mieć 25-30kpln ale na sam silnik... a do tego:
zawias: 12
sadev: 30
hebel: 12
zaklatkowanie J i pomalowanie: 12
carbony i inne duperele: 10
osprzęt typu kubły, kiera, wydech, ręczny: 8
felgi i opony: 10
a pewnie żeby zgodne z homo było to trzeba dorzucić trochę...
czyli takie fajne Clio z prawdziwego zdarzenia ponad 120kpln wychodzi na wstepie.
ale jeśli ktoś by chciał to podobno takie Cliówki robią po 1:43 na Poznaniu... podobno tańsze od evo w utrzymaniu, podobno...
dlatego wlasnie budujac takie auto najlepiej jest zrobic saxo - budzetowo wychodzi najtaniej a jest topowe
Jezeli chodzi o 2.0 - to wychodzi finansowo tak jak napisales. Jedno tylko ALE.... Do Saxo kupisz Sadeva za 30k, ale do 2.0 niestety juz za 2x tyle (chyba ze trafisz uzywke ale ja na taka jakos nie trafilem)
auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Sob 30 Lip, 2011
bad-i czemu skrzynia jest 2x drozsza?
chodzi o to ze do saxo wklada sie 5 biegowe a do 2.0 6 biegowe? i stad taka roznica
w cenie? bo same skrzynie sa przeciez uniwersalne a roznia sie mocowaniem przy
obudowie... jakos tak to bylo...
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 31 Lip, 2011
106 napisał/a:
bad-i czemu skrzynia jest 2x drozsza?
chodzi o to ze do saxo wklada sie 5 biegowe a do 2.0 6 biegowe? i stad taka roznica
w cenie? bo same skrzynie sa przeciez uniwersalne a roznia sie mocowaniem przy
obudowie... jakos tak to bylo...
dokładnie tak, do saxo jak wiesz wkladamy skrzynie od C2R2. A tutaj wiadomo; skrzynia jest mniejsza, mniej skomplikowana oraz polityka Citroena jest inna. Ta sama skrzynia jest homolgowana wlasnie do saxo i podobno bardzo popularna w Saxo we FR.
Jezeli chodzi o 6 biegow to pozostaje juz tylko skrzynia o symbolu ST-75 ktora jest o wiele drozsza, dodatkowo polosie sa o wiele drozsze
Dodam bo mało osob o tym myśli i nie zdaje sobie sprawy, ale polosie potrafia kosztowac ~5k/sztuke Oczywiscie polosie nie sa wliczone w cenie skrzyni
Ostatnio zmieniony przez Bad-i Nie 31 Lip, 2011, w całości zmieniany 1 raz
Misiek_lbn Aż żal się spieszyć na tym forum victory is mine !
auto: Lancer Evo VII
silnik:: 2.0
moc: 330km Pomógł: 17 razy Dołączył: 24 Lut 2007 Skąd: Horsham
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach