auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km Pomógł: 72 razy Dołączył: 24 Maj 2007 Skąd: z Zakrzowa
Wysłany: Pią 12 Sie, 2011
Kamill napisał/a:
przyspawane to chyba być nie muszą.
zgodnie z homo chyba muszą aczkolwiek nie jestem pewny, wiem tez ze wcale nie muszą byc sparco. moze byc zwykły kawał blachy, byle spełniał załącznikowe parametry.
auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km Pomógł: 44 razy Dołączył: 27 Mar 2011 Skąd: Wilanów 90210
Wysłany: Pią 12 Sie, 2011
Janusz napisał/a:
Kamill napisał/a:
przyspawane to chyba być nie muszą.
zgodnie z homo chyba muszą aczkolwiek nie jestem pewny, wiem tez ze wcale nie muszą byc sparco. moze byc zwykły kawał blachy, byle spełniał załącznikowe parametry.
Tego nie wiem niestety jak z homo.
Co do płytek i nakrętek własnej roboty to nie jestem pewien na 100% ale wydaje mi sie ze śruby do pasów (zarówno oczkowe sparco jak i fabryczne) nie pasują do normalnych nakrętek. Płytki nie sa drogie 20zł/szt wczoraj nawet kupowałem
Mam pytanie od siebie, mam 4pkt 2", czy pasy ramienne krzyżuje się za fotelem czy nie? Mam puszczone w dół pod kątem ok 45st.
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Pią 12 Sie, 2011
Kamill napisał/a:
Mam pytanie od siebie, mam 4pkt 2", czy pasy ramienne krzyżuje się za fotelem czy nie?
W przypadku pasów ulicznych nie ma na ten temat żadnych zaleceń.
W przypadku 4pkt 3"" z homologacją FIA to jest zalecenie żeby krzyzować.
Uzasadnienie jest takie że wówczas lepiej "oplatają" ciało zawodnika, a ma to związek z tym że w zależności od samochodu mocowania tylnych pasów bezp. są w dość różnych miejscach.
Kamil: odnośnie płytek, to na ulice nie musisz ich spawać do nadwozia. Wystarczy przykręcić.
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
W ktorym z niedawnych numerow WRC byl artykul o pasach - z takich bez tez centralnej klamry (czyli 2" z ECE) trudniej sie wysiada, w szczegolnosci jak sie lezy na dachu (moze nie bedziesz tego sprawdzal ale nigdy nie wiadomo) - po odpieciu tej klamry nadal wisisz na ramionach. Wiec moj typ to 4pkt 3 cale.
Co do montazu to polecam zal J nawet jesli nie startujesz nigdzie - te przepisy bezpieczenstwa ktos wymyslil chyba nie tylko po to aby nam utrudnic zycie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach