szczeze to lepiej poszukac cos cywilnego i grzebac bo ta co misiek wkleil moze byc smietnikiem. Proponuje rozwazyc zakup 306 gti6 mocy starczy 6 bkrotkich biegow napewno zrobi swoje
auto: brak
silnik:: brak
moc: 1km Pomógł: 23 razy Dołączył: 24 Lut 2006 Skąd: Wch
Wysłany: Nie 31 Lip, 2011
temat ewoluował grubo, zaczeło się od starych śmietników skończyło na sadevie za 30k
Skoro jest ot to dołoże swoją cegiełkę może jakies hondowskie 1.6 160hp, klasa pojemnosci nizej niz 2.0 moc ta sama, do tego zawsze to sensowniejsze niż megana coupe.
Żeby był jeszcze wiekszy ot 2.2T quattro w jakiejkowleik budzie! tani 4 pędny smietnik ktory sprawi mase frajdy z upalania. Napedy pancerne, skrzynia pancerna.
auto: RS
silnik:: 2.0
moc: 172km Pomógł: 14 razy Dołączył: 03 Sie 2010 Skąd: z kątowni
Wysłany: Sob 13 Sie, 2011
Lepiej kupić CC 700 do bujaki do pracy i zbierać na EVO.
Akurat inne rozwiązania to chyba pół środki w wykonaniu STF'a.
Bez sensu kombinować jak i tak nawet taka Megana nie zapewni Ci przyjemności z jazdy na poziomie STI/EVO
auto: Renault Megane
silnik:: K4J
moc: 95km Pomógł: 4 razy Dołączył: 06 Sie 2011 Skąd: Rybnik
Wysłany: Pon 15 Sie, 2011
Rasputin napisał/a:
Bez sensu kombinować jak i tak nawet taka Megana nie zapewni Ci przyjemności z jazdy na poziomie STI/EVO
To na pewno, bo to nie ta klasa
Co do silnika w Megane to moim zdaniem mamy większe szanse na ustrzelenie zdrowego F4R ze sporta niż F7R (silnika lub całej megany). Wiem, że F4R wchodzi plug&play do Megane I phII z silnikami serii K (np.K4J, K4M). Pod łapy z F5R (IDE) też powinien podejść. Myślę, że w kwestii wagowej F4R i F7R wychodzą podobnie (mogę się mylić).
w serii od f4r różni się stopniem sprężania. 9.8 vs 11:1 (tym w clio sport niby robi się większą moc) ale...
... ale f7r ma głowę o większych zaworach/kanałach, która i tak nadaje się do obróbki bo jest śrenio ogarnięta...
podsumowując - f7r doprężając (tłokami/korbami) i obrabajiąc głowę teoretycznie powinniśmy wyjść znacznie powyżej serii f4r...i mamy lepszą bazę pod dalsze mody. żeby w f4r coś lepiej oganrąć musimy przerzucić głowę z f7r - i tym samym zmieniać dół silnika... czyli generanie wychodzi na to że lepiej zaczynać od f7r... ?
pozostaje jeszcze jedno "tanie" pytanie. jak wygląda głowa f7r - czy da się z niej zlizać coś mocniej - coby taniej doprężyć motor ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach