auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 30 Sie, 2011 panewki ACL Race
Czy takie panewki mają jakikolwiek sens? Tzn czy warto płacić za nie jakieś 3x tyle co za seryjne (ok. 300zł za główne i coś koło tego za korbowodowe)?
Pytanie czysto teoretyczne, bo ostatnio rozmawiałem z kilkoma osobami i zdania są bardzo podzielone.
_________________ "If in doubt, flat out." - Colin McRae
auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km Pomógł: 36 razy Dołączył: 07 Gru 2007 Skąd: Wawa
Wysłany: Wto 30 Sie, 2011
Panewka jak panewka, każda potrafi się obrócić
Wszystko zależy od tego czy dany silnik ma tendencję, jak problem nie występuje to chyba szkoda sobie dupę zawracać.
dlatego pytam Raściak bo seryjne robią w seryjnych samochodach np 300 000km -400 000km , a jak samochód jest z klatko na ulice to już czeba montować szportowe. To jest właśnie ciekawe
auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 30 Sie, 2011
Nie, nie, nie chodzi o to że mają być "sportowe" dla zasady. Właśnie ciekawi mnie czy jest jakaś różnica i nie chodzi mi o to czy się obróci, czy nie. Słyszałem, że te ACL mają jakąś powłokę która zmniejsza opory, są ogólnie mocniejsze przy wysokich rpm. Ale właśnie nie wiem czy to pic na wodę czy nie.
Czy w TU5 jest tendencja do zgonów panewek w wysilonych silnikach?
_________________ "If in doubt, flat out." - Colin McRae
auto: Cayane
silnik:: Tuaregoa
moc: np 182km Pomógł: 16 razy Dołączył: 18 Lis 2009 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 30 Sie, 2011
ACL Race kupuje się w przypadku, gdy seryjne panewki są dużo droższe.
Odnośnie panewek to temat rzeka... Nie można zrobić błędu kupując oryginały producenta, można za to nieźle wtopić kupując aluminiowe hipol/nipon/tdc za 30pln.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach