Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Gdzie warto założyć turbo?
Autor Wiadomość

shorti
[Usunięty]

Wysłany: Pią 23 Lut, 2007   Gdzie warto założyć turbo?

Panowie jak w temacie napiszcie co wiecie i jeśli znacie koszta tez było by fajnie

dzieki piona
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pią 23 Lut, 2007   

Mam jeden dobry kontakt - panowie ładnie uturbili delsola b16a2... tylko fuel managment chujowy - SMT :)
Dzisiaj Ci podesle numer.
Szykuj 6.5k :)
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pią 23 Lut, 2007   

W hondach to sie chyba specjalizuje firma:

http://www.promotormocy.pl/

Jeżeli chodzi o inne marki nie wiem nic.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pią 23 Lut, 2007   

Oj nie nie nie promotor.
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

BaRtO_206GT 
wiosna lato jesień zima


auto: 206GT
silnik:: EW12J4
moc: xxxkm
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 07 Lis 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Pią 23 Lut, 2007   

Jak wystarczy Ci soft turbo to tym zajmuje sie Maciek Grabowski (tzn w tym sie specjalizuje).. na gotowo z wystrojeniem krzyczy sobie za caly kit do hani 7300zl z tego co pamietam.. Jak sie go pytale o normalne turbo to powiedzial ze cena taka sama bo to co on robi mozna spokojnie podkrecic..

Sporo Haniek smiga z kitem grabowskiego i nie slyszalem negatywnych opinii..
_________________
www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pią 23 Lut, 2007   

No tak ale zarządzanie paliwem mają do bani...
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

BaRtO_206GT 
wiosna lato jesień zima


auto: 206GT
silnik:: EW12J4
moc: xxxkm
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 07 Lis 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Pią 23 Lut, 2007   

no to kup wszystko co potrzeba wpadnij na spota to Dzik Ci to zlozy w pol godziny :P
_________________
www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
 
 
 

shorti
[Usunięty]

Wysłany: Pią 23 Lut, 2007   

pytam sie dlatego bo interesuja mnie wszystkie opinie i nawet wiem ze eM nie dał by nawet posprzatac grabowskiemu w hani :P dobra ale do rzeczy moj sasiad jezdzi del solem b16a2 ma soft turbo(a za pare dni wyjedzie zakuty) od grabowskiego i nie ma problemow i dal za to 6 tysi (tak mi powiedzial). Mam pytanie powiedzcie mi czy za te cene 6 - 7 tysi jest wszystko wliczajac nawet zegary od turbo? eM powiedz mi jeszce o co chodzi z tym zarzadzaniem paliwem.
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pią 23 Lut, 2007   

To tak jak rysowanie rysunku technicznego... mozna rysowć go go rapitografem,ołówkiem...
a w przypadku tego co widzialem bylo to malowanie pędzlem o szerokosci 5cm.
W przypadku rysunku masz bochomazy a przypadku silnika? - nie twierdze ze wybuch, ale napewno niekorzystne warunki dla silnika imho.
Do instalacji nic nie mam bo sie nie znam na instalacji turbo empirycznie.
Zarzadzanie paliwem powinni robic lepsze - sam widzialem silnik prychający paliwem i dymem.
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pią 23 Lut, 2007   

eM napisał/a:
Oj nie nie nie promotor.


Głupoty wygaduje ;-)
Ale widziałem pare ich samochodów na "ćwiartce" i stad ta sugestia.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pią 23 Lut, 2007   

Heheh a "pare" na cwiartke niedojechało :)
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

JIMEK
[Usunięty]

Wysłany: Pią 23 Lut, 2007   

eM napisał/a:
Heheh a "pare" na cwiartke niedojechało

a w drodze na ta cwiartke paru oskubali :)
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pią 23 Lut, 2007   

JIMEK napisał/a:
eM napisał/a:
Heheh a "pare" na cwiartke niedojechało

a w drodze na ta cwiartke paru oskubali :)

yhm? :)
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

JIMEK
[Usunięty]

Wysłany: Pią 23 Lut, 2007   

eM napisał/a:
JIMEK napisał/a:
eM napisał/a:
Heheh a "pare" na cwiartke niedojechało

a w drodze na ta cwiartke paru oskubali :)

yhm? :)
hehe czytalem pozew jednego z klyentow. w dziesiatkach tysiecy zaokraglal ile im dal plnow, a koni ile otrzymal to w dziesiatkach (trzech/. czterech?) :)
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pią 23 Lut, 2007   

Może wstawił do nich oryginalnego mugena, a po nich to trudno cokolwiek wycisnąć więcej ;-)
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 9