auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 30 Wrz, 2011 Jakiej pojemności lekki akumulator?
Mam w tej chwili aku 52Ah 470A, chciałem kupić może lekki akumulator i dać go na tył. Pytanie jaka pojemność będzie odpowiednia żeby nie było żadnych problemów z odpalaniem (również zimą) - auto ma wysoką kompresję więc pewnie ciężej niż w oryginale.
Jakieś doświadczenia?
Pomuki będą!
_________________ "If in doubt, flat out." - Colin McRae
auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm Pomógł: 167 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Skąd: z dupy
Wysłany: Pią 30 Wrz, 2011
z druciarskiego doświadczenia - samochód zapali na dowolnym sprawnym akumulatorze, nawet w zimie. Zdarzało mi się odpalać 3 litrowe diesle od akumulatorów 40Ah
Sibu czy te oczy moga kłamac... O kur.. co to jest
auto: Ikysesi
silnik:: QPZRBIE3RZ
moc: za mało~km Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Wrz 2011 Skąd: Karków
Wysłany: Pią 30 Wrz, 2011
Byle był dobry kabel i na pewno nie będzie problemów z odpalaniem. 2 samochody "LPG only" jakimi jeździłem miały aku z tyłu i odpalały bez problemów.
Nic o kosztach nie jest napisane więc jak ma być lekki to może akumulator żelowy ? ponoć mogą być słabsze od tych zwykłych i dają radę.
auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 01 Paź, 2011
Jedna kwestia mi się przypomniała, nie wiem czy jest istotna, bo niezbyt znam się na elektryce. Mam większe kółko na alternatorze, co rzecz jasna go zwalnia. Czy w tej sytuacji będzie on wolniej doładowywał aku, więc przydałby się większy akumulator?
_________________ "If in doubt, flat out." - Colin McRae
auto: Cayane
silnik:: Tuaregoa
moc: np 182km Pomógł: 16 razy Dołączył: 18 Lis 2009 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 01 Paź, 2011
Ktoś przebije karbonową Braille?
3kg/11Ah
btw. do tego by auto odpaliło ważny jest prąd rozruchowy (lub prąd zwarcia), a ten aku żelowe mają zdecydowanie większy od eliktrolitowych. Pojemność w Ah to jedynie temat na nie zgaszone światła
btw. do tego by auto odpaliło ważny jest prąd rozruchowy (lub prąd zwarcia), a ten aku żelowe mają zdecydowanie większy od eliktrolitowych. Pojemność w Ah to jedynie temat na nie zgaszone światła
Ile za taki? 1000zł?
Przebijam - żelowy 12Ah, 3,2kg można kupić za ~70zł.
_________________ "If in doubt, flat out." - Colin McRae
btw. do tego by auto odpaliło ważny jest prąd rozruchowy (lub prąd zwarcia), a ten aku żelowe mają zdecydowanie większy od eliktrolitowych. Pojemność w Ah to jedynie temat na nie zgaszone światła
Ile za taki? 1000zł?
Przebijam - żelowy 12Ah, 3,2kg można kupić za ~70zł.
To dawaj namiary, bo zaraz pół forum wygryzie paznokcie w oczekiwaniu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach