Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
prośba o obejrzenie auta Giżycko
Autor Wiadomość

EmerytRs2 
krowa, kura, kaczka, drób...


auto: clio
silnik:: F4R
moc: 178km
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 13 Kwi 2011
Skąd: Zewsząd

Wysłany: Sob 01 Paź, 2011   

kup XM ;D
_________________
czas nie stoi w miejscu
 
 

szymlorek 
ide na marsz samotnych kobiet

auto: brak
silnik:: brak
moc: 1km
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 24 Lut 2006
Skąd: Wch

Wysłany: Sob 01 Paź, 2011   

Gdyby było lepsze od passka czy beemek cena rynkowa napewno by to odzwierciedlała...
Jak jest, każdy wie ;)
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Sob 01 Paź, 2011   

:rotfl:

Jak już pisałem to polska mentalność, lepiej pokazać się w Passacie czy BMW niż w C5 :]

A jak ktoś uważa, że belka w Passacie jest bardziej komfortowa niż hydropneumatyka w C5 to powinien sobie kupić czołg :]
 
 

szymlorek 
ide na marsz samotnych kobiet

auto: brak
silnik:: brak
moc: 1km
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 24 Lut 2006
Skąd: Wch

Wysłany: Sob 01 Paź, 2011   

Jak ktoś szuka porażającego komfortu w codziennych przemieszczaczach klasy średniej to chyba myli pojęcia, nie do tego są te auta.. :]

Jak ktoś kupuje coś dla szpanu przed kimkolwiek to smutno, trzeba mieć strasznie szare życie żeby musieć szpanować autem tym bardziej takim autem ;)
 
 

pit 
0 801 307 309
no i dobrze


auto: sej
silnik:: 1.1
moc: 40kwkm
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Skąd: z Gdańska

Wysłany: Sob 01 Paź, 2011   

No i zawieszenie w c5 się psuje się strasznie i jest drogie.
Za to to wielowahacz w pasku jest wieczny i naprawa kosztuje ~100pln
:rotfl:

znów się gruby temat robi :D

szymlorek napisał/a:
Gdyby było lepsze od passka czy beemek cena rynkowa napewno by to odzwierciedlała...
Jak jest, każdy wie ;)


moim zdaniem cena pasków, golfów i audi jest zawyżona mitologią tych marek z lat 80,90.
Nie sa warte obecnych cen szczególnie że rynek zalany jest w 90% gównem z kręconym przebiegiem. A bieganie na akcje serwisowe też jest nudne.

BTW bemka czy merc bije na łeb koncern VAGa.
_________________
W trosce o najlepszą jakość naszych usług informujemy że nad rozwiązaniem pańskiego problemu pracują nasi najlepsi specjaliści..
Ostatnio zmieniony przez pit Sob 01 Paź, 2011, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 

szymlorek 
ide na marsz samotnych kobiet

auto: brak
silnik:: brak
moc: 1km
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 24 Lut 2006
Skąd: Wch

Wysłany: Sob 01 Paź, 2011   

Napewno ceny są zawyżone ale troche generalizując, to mimo prostoty i ułomności stylistycznej, Vagi sa tanie w eksploatacji i stosunkowo niezawodne, dlatego są w cenie..
co wiecej technicznie są tak proste że każdy kazio z szopy wie jak obsłużyć vag coma.

Gdyby nie 2.5tdi i 2.0Tdi to w zasadzie w Vagach nie byłoby jakiejś grubszej akcji serwisowej czy wad fabrycznych.

Gdyby dostępnośc części i know how w warsztatach dla francuzów była na poziomie Vag, wtedy napewno kilka aut byłoby atrakcyjna ofertą (np 407, czy nowa laguna).
 
 

pit 
0 801 307 309
no i dobrze


auto: sej
silnik:: 1.1
moc: 40kwkm
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Skąd: z Gdańska

Wysłany: Sob 01 Paź, 2011   

6 lat pracy w serwisie vw/audi daje mi trochę inny pogląd :P (dobrze że nie pracowałem w citroenie :D )
1.9 tdi jest bardzo dobrą jednostką i na tym bym skończył.

szymlorek,
gdyby ludzie się nie bali a tępe huye co zwą sie mechanikami ruszyli deklem to fakt było by inaczej.
_________________
W trosce o najlepszą jakość naszych usług informujemy że nad rozwiązaniem pańskiego problemu pracują nasi najlepsi specjaliści..
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Sob 01 Paź, 2011   

C5 pierwszej generacji jest super wygodne, ale z mojego punktu widzenia awaryjne.
C5 po lifcie - jest bardzo mało awaryjne. Ale brakuje w nich jakieś super mocnego motoru... 2,2HDi BiTurbo 170KM dosyć ładnie jeździł i 3,0 v6 210KM w benzynie też dosyć ciekawie. Niestety mniej komfortowi przeciwnicy w tej klasie oferują mocniejsze motory...
C5 III z hydropneumatyką i silnikiem 3,0 HDi V6 BiTurbo 246KM biorę w ciemno... Konkurecni mają mocniejsze auta, ale to jest dosłownie wszystko czego bym potrzebował na codzień.

Co do awaryjności - zawieszenia się nie psują praktycznie w ogóle. Znacznie trwalsze niż w innych samochodach tej klasy.
Silniki HDi - uważane za jedne z najlepszych na rynku - wkładają je do siebie Ford, Jaguar, Land Rover i pewnie jeszcze w kilku innych by się znalazły.

Podsumowując - rzecz gustu. Citroen wolno ale mega wygodnie. Passat - siedzisz na drewnianej ławce ale jesteś szybszy ze świateł :)
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

pit 
0 801 307 309
no i dobrze


auto: sej
silnik:: 1.1
moc: 40kwkm
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Skąd: z Gdańska

Wysłany: Sob 01 Paź, 2011   

dzięki
mnie jeszcze robi wyposarzenie którego daleko szukać w innych markach w tej cenie.

btw moje 2.2 hdi na boxie +30% (pewnie ze 150kuca) robiło na g-techu 9 do 100 i 17 na 1/4 więc już było zajebiście jak na autobus
_________________
W trosce o najlepszą jakość naszych usług informujemy że nad rozwiązaniem pańskiego problemu pracują nasi najlepsi specjaliści..
 
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Sob 01 Paź, 2011   

Niemy miał C5 i bmw i ładnie odpowiedział co lepsze.
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Sob 01 Paź, 2011   

mój ojciec miał kiedyś XM'a 2.1 TD z 93r
wnętrze było w pięknym stanie mimo sporego przebiegu
komfort podróży był niesamowity, ale jak pneumatyka była sprawna :)
pamiętam że było trochę problemów z hydrauliką a jak tam coś się zaczyna dziać to leci wszystko łącznie ze wspomaganiem :/
 
 
 

Niemy 
Jeszcze 4 dni...


auto: Saxo VTS
silnik:: 1,6 16V
moc: 145km
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 14 Sty 2006
Skąd: Gliwice

Wysłany: Nie 02 Paź, 2011   

szymlorek napisał/a:
Gdyby było lepsze od passka czy beemek cena rynkowa napewno by to odzwierciedlała...
Jak jest, każdy wie


bzdura! po prostu każdy "polaczek" kce mieć paska

szymlorek napisał/a:
Jak ktoś szuka porażającego komfortu w codziennych przemieszczaczach klasy średniej to chyba myli pojęcia, nie do tego są te auta..


to polecam pojeździć sobie C5'tką, bo z tego co widzę nigdy nim nie jeździłeś, a powtarzasz zasłyszane lub wyczytane w necie frazesy, hydropneumatyczne zawieszenie robi mega robote :faja:

Vlodarsky napisał/a:
C5 po lifcie - jest bardzo mało awaryjne. Ale brakuje w nich jakieś super mocnego motoru...


w C5'tce był 2,0HDI 136ps 6cio stopniowa skrzynia-szału nie było, ale auto naprawdę dynamiczne, do tego komfort zdecydowanie w czołówce tej klasy jak nie najlepszy, do tego przepastny w środku+bagażnik, E61może się schować!
a co do awaryjności- przez 4 lata i sto kilkanaście tysięcy przebiegu jedyne co było nie tak to łuszcząca się gumowa powłoka rączek paneli drzwiowych
 
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Nie 02 Paź, 2011   

Niemy napisał/a:

bzdura! po prostu każdy "polaczek" kce mieć paska

W takim razie czemu za granicą też passaty uzywki są droższe od C5?
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Nie 02 Paź, 2011   

Marek23 napisał/a:
Niemy napisał/a:

bzdura! po prostu każdy "polaczek" kce mieć paska

W takim razie czemu za granicą też passaty uzywki są droższe od C5?

po prostu tak jest, wszystkie francuskie auta tracą mega na wartości
podobnie było z poprzednimi alfami, nie wiem jak teraz trzymają wartość
 
 
 

Niemy 
Jeszcze 4 dni...


auto: Saxo VTS
silnik:: 1,6 16V
moc: 145km
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 14 Sty 2006
Skąd: Gliwice

Wysłany: Nie 02 Paź, 2011   

bo w zakupie C5 też jest tańszy od passka, a poza tym ludzie boją się hydropneumatyki poprzez krążące błędne opinie jeszcze z xm'ów (parę generacji starsze), które serwisowane były u pana kazia w warsztacie... bo przecież ten płyn stosowany w układzie hydropneumatyki to prawie taki sam jak zwykły płyn do wspomagania
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 13