auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km Pomógł: 21 razy Dołączył: 28 Kwi 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 09 Lis, 2011
ok, w takim razie bardzo dziękuję Panowie za pomoc, teraz pozostaje przemyśleć sprawę
dziękuję bardzo Przemowi, który poświęcił mi również bardzo dużo czasu na PW
Nie ma sprawy
1.3 jest dla całkowitego wariata jako druga lub trzecia fura. Auto w obecnych czasach nie nadające się do jazdy na codzien. To auta prawie 20-to letnie i o ile nie są juz zarznięte na amen, to prawie kazdy zyjący lada chwila wyzionie ducha.
1.6 8v najbardziej uniwersalny. Swietny na KJS-y, szutry, zimę. Za słaby na jakiekolwiek wyscigi, tory, asfalty, aczkolwiek duzo szybszy niz 1.3
1.6 16v został stworzony pod ulicę. Ma wyposazenie i najmocniejszy silnik. Tam gdzie rallye-ak zaczyna puchnąc, 16-tka jedzie pełną mocą. Dobry kierowca moze się podpiąc pod mocne fury.
The winer is......
Biełe rallye 1.6 16v z rynku włoskiego bez klimy i ABS-u
Dziękuję za uwagę
auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km Pomógł: 21 razy Dołączył: 28 Kwi 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 10 Lis, 2011
tak szczerze to mi się marzy jakaś kolejna ciekawa fura, miałem już dłubanego JDM'a, dłubanego sporta, z jednej strony jaram się strasznie youngtimerami typu 106 rallye 1.3, z drugiej rozsądek dyktuje jakiegoś ładnego, dłubanego CTR'a ~230KM lub świeżego sporta III F1... mam niby czym jeździć, ale minął dopiero tydzień od sprzedaży clio, a już czuje, że czegoś mi brakuje... heh ciężki ze mnie przypadek, chyba nigdy się nie wyleczę z tego hobby
auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km Pomógł: 21 razy Dołączył: 28 Kwi 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 10 Lis, 2011
poczytałem trochę o 106 rallye 1.3, silnik to TU2J2
blok, wał, tłoki i korby pochodzą z 205 Rallye 1.3 TU24
głowica, wałki rozrządu są z silnika TU3J2 z Peugeota 106 XSi/AX GTi
wtryskiem i zapłonem steruje Magnetti Marelli 08P21
zawieszenie jest prawie identyczne z 106 XSi, te same amortyzatory, sprężyny, jedyna różnica to grubsze stabilizatory ( kubas potwierdzi )
pytanie do szpeców od peżo, jak wygląda dostępność tych części ?
[zawieszenie jest prawie identyczne z 106 XSi, te same amortyzatory, sprężyny, jedyna różnica to grubsze stabilizatory ( kubas potwierdzi )
pytanie do szpeców od peżo, jak wygląda dostępność tych części
Jak miałem 1.4 XSi to nie było kompletnie żadnego problemu z dostepnością jakiejkolwiek części, z silnikiem w 1.3 moze byc problem jak cos sie wysypie ale wtedy wsadzamy 16v i sprawa zalatwiona
Ostatnio zmieniony przez qbus Czw 10 Lis, 2011, w całości zmieniany 1 raz
Yarko, trochę cię nie rozumiem, na jednym biegunie 106 Rallye, a na drugim Clio III RS
Jesli masz zamiar iść w klasyka to myślę, że warto wyłożyć na to 20k zł i poszukać Clio Williamsa
Ostatnio zmieniony przez martin.h Czw 10 Lis, 2011, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach