Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
golf v gti(rozrząd,olej dsg...)
Autor Wiadomość

itr 911 
szukam przystojnego blondyna


auto: w planach
silnik:: 3.8...
moc: dużokm
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 05 Sie 2009
Skąd: Waw/Chełm

Wysłany: Śro 16 Lis, 2011   golf v gti(rozrząd,olej dsg...)

Pany mam kilka pytań do osób, które miały styczność z tym wozidłem :faja:

1.Co ile wymieniać i jaki zestaw rozrządu kupić???

W książce jest napisane, że po 180tyś???!!! Nie za dużo???Ja mam nalatane 115 obecnie.
Dzieci neostrady piszą, że to jakaś specjalna konstrukcja napinacza i dlatego dopuszczają tak duże przebiegi...

2.Jak z przeglądem skrzyni??? (co wchodzi w skład zestawu do wymiany jakie parametry ma spełniać)

Samą wymianę przeprowadzi pierwszy lepszy warsztat czy to jakaś grubsza sprawa?

3."Skaczą" obroty tak jakby go coś blokowało (słychać takie rzężenie) ale jak przy gazuje już jest normalnie???

Nie wiem czy to nie czasami koło na alternatorze...ale może jakieś sugestie?

4.Jaką oliwe na zimę? Obecnie zalany Castrol EDGE 10W60.

Podziękował za wskazówki :*
 
 

no name 
Rangi, rankingi, drabinki
Aseenaebaem


auto: CCS/C4/E34
silnik:: 1.2/1.6/2.0
moc: 90/115/150km
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 02 Sie 2011
Skąd: Goclaf

Wysłany: Czw 17 Lis, 2011   

itr 911 napisał/a:
W książce jest napisane, że po 180tyś???!!! Nie za dużo???Ja mam nalatane 115 obecnie.
Dzieci neostrady piszą, że to jakaś specjalna konstrukcja napinacza i dlatego dopuszczają tak duże przebiegi...

Ja po doświadczeniach z innymi autami zawsze wymieniałem wcześniej,
przebieg przebiegiem ale ma też znaczenie gdzie i jak zrobiony.
Inaczej będzie lajtowo i na autostradzie a inaczej po mieście i z lekkim katowaniem.
Ja bym osobiście zrobił wcześniej niż te 180 tys.
_________________
Nadsterowność jest lepsza, nie widzisz drzewa które Cię zabije :evil:
 
 
 

Bart 
HEJTER


auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Skąd: z dupy

Wysłany: Czw 17 Lis, 2011   

itr, mam zioma w serwisie VW/Skoda, jak Ci bardzo zależy to mogę go wypytać co i jak.
 
 
 

Maciusiowy 
Powiedź cos śmeisznego...


auto: GolfMk4
silnik:: V6
moc: 500+km
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 18 Maj 2007
Skąd: Bielsko-white

Wysłany: Czw 17 Lis, 2011   

itr, mam zioma w serwisie Audi/VW, jak Ci bardzo zależy to mogę go wypytać co i jak
_________________
'gdybym był młody i bez kasy, kupiłbym BRZ'
 
 

AleX
[Usunięty]

Wysłany: Czw 17 Lis, 2011   

itr, mam ziomów co mają zioma w serwisie Audi/VW oraz VW/Skoda, jak Ci bardzo zależy to mogą się go wypytać co i jak
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Czw 17 Lis, 2011   

itr 911 napisał/a:
Co ile wymieniać i jaki zestaw rozrządu kupić???

100 tysiecy, tak mówi Patryk z CS, jaki to nie wiem,ja miałem robione w ASO. Sprawdź wałek czy nie wytarty, częsta wada w pierwszych latach produkcji.
2. Wymiana oleju, co 90 tysi, Patryk mówi,że co 60 tysi jak jeździsz dynamicznie. Koszt 800-900zł, niestety tylko u osłów w ASO trzeba to robić.
3. Nie wiem.
4. 5W30 z Helixa dedykowany do tych silników, na zimę jak najbardziej ok. ja nawet w lato na tym jeżdżę bo jeżdzę dość wolno...
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Czw 17 Lis, 2011   

itr 911 napisał/a:
4.Jaką oliwe na zimę? Obecnie zalany Castrol EDGE 10W60.


a może chcesz coś z Millersa ?
do tego silnika może być :
XF LONGLIFE C3 5w30
http://racing-oils.pl/product.php?id_product=43

bądź
XFS 5W40
http://racing-oils.pl/product.php?id_product=16
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Czw 17 Lis, 2011   

ja lałem Motula bo spełniał idealnie wymagania producenta



co do rozrządu to faktycznie producent zaleca co 180tyś, ale lepiej wymienić wcześniej
i koniecznie trzeba sprawdzać popychacz pompy paliwa bo była wada fabryczna i zwyczajnie się przecierał, więc raz na 30-40tyś warto go wymienić (koszt popychacza ok 100zł.)
olej w dsg wymienia się w aso, nie wiem czy teraz już mniejsze warsztaty to ogarniają, ale problem był z maszyną która w tym celu jest niezbędna
pierwsza wymiana oleju po 60tyś, kolejne co 30-40tyś.
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Czw 17 Lis, 2011   

Mnie nurtuje jedno pytanie, te silniki lubią pić oliwę z wyjątkiem podobno Castrola. Prawda to?

itr 911, Twój bierze olej?
 
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Czw 17 Lis, 2011   

GeKo napisał/a:
Mnie nurtuje jedno pytanie, te silniki lubią pić oliwę z wyjątkiem podobno Castrola. Prawda to?

itr 911, Twój bierze olej?

prawda, mobila i motula bral prawie tyle samo
na 8 tyś. km brał od 1-2l. ale muszę przyznać że raczej go nie oszczędzałem i było to wyraźnie widać na bagnecie
jak przez tydzień jeździłem lajtowo to nic nie drgnęło, ale kilka ostrzejszych dni i wyraźnie poziom spadał
 
 
 

itr 911 
szukam przystojnego blondyna


auto: w planach
silnik:: 3.8...
moc: dużokm
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 05 Sie 2009
Skąd: Waw/Chełm

Wysłany: Czw 17 Lis, 2011   

Dzięki za info choć już większość ustaliłem sam ;D


GeKo napisał/a:
Mnie nurtuje jedno pytanie, te silniki lubią pić oliwę z wyjątkiem podobno Castrola. Prawda to?

itr 911, Twój bierze olej?


To nie ma znaczenia, Castrola też pije i to konkretnie, ale wszystko zależy w jakich warunkach auto lata.
Miasto i trasa "na spokojno" można powiedzieć, że nic nie pali, ale już mocny but a szczególnie jazda autostradowa przy sporych prędkościach powiedzmy 180-200 potrafi łyknąć konkretnie!!!
Należy bardzo często sprawdzać stan.
Ja latam tylko na Castrolu EDGE i na 20tysi bierze od 1-1,5L

Co do oliwy to zalałem Castrola EDGE 5W30 (15tysi to raczej max na zmianę z racji papierowych wkładów!!!)

Olej w skrzyni tak jak mówicie tyllko aso z racji sprzętu i samej procedury wymiany jest to troszkę skomplikowane (wymiana na pracującym silniku tzw "aktywna" aby się układ nie zapowietrzył)
Koszt 800-900zeta z robocizną w skodzie:)

Co do rozrządu to koszty nie są duże bo:

Zestaw Contitecha(trzy napinacze+pasek) 300zł
pompa wody SKF 150zł

Całość z robocizną 750zeta więc luzik, ale moje auto ma 115tyś i życie ma raczej lekkie więc się zastanawiam czy nie polatać na nim tak do powiedzmy 150tysi???

A co myślicie o tych skaczących obrotach???
 
 

PGmaster 
ALA MA KOTA


auto: GTI
silnik:: 2.0 BYD, S50B32
moc: 230+km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 28 Lip 2009
Skąd: Wawa/Płock

Wysłany: Czw 17 Lis, 2011   

PiTT napisał/a:
GeKo napisał/a:
Mnie nurtuje jedno pytanie, te silniki lubią pić oliwę z wyjątkiem podobno Castrola. Prawda to?

itr 911, Twój bierze olej?

prawda, mobila i motula bral prawie tyle samo
na 8 tyś. km brał od 1-2l. ale muszę przyznać że raczej go nie oszczędzałem i było to wyraźnie widać na bagnecie
jak przez tydzień jeździłem lajtowo to nic nie drgnęło, ale kilka ostrzejszych dni i wyraźnie poziom spadał


Ta maszyna to butelka z rurka i nic wiecej ;)
_________________
Pidżon
 
 

koma600 
XII wydział ksiąg wieczystych


auto: Meg3rs
silnik:: 2.0
moc: 300km
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 12 Paź 2009
Skąd: Nadarzyn

Wysłany: Pią 18 Lis, 2011   

Całość z robocizną 750zeta więc luzik, ale moje auto ma 115tyś i życie ma raczej lekkie więc się zastanawiam czy nie polatać na nim tak do powiedzmy 150tysi???
Jak jebnie to będziesz inaczej gadał zamiast wydać 750zł i być spokojnym
_________________
KUBAS ZNOWU WYGRAŁ!
 
 

antoś 
I wanna be HotHatch member!!


auto: S3
silnik:: 2 lytry
moc: >400km
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Cze 2010
Skąd: Łódź

Wysłany: Pią 18 Lis, 2011   

Popychacz pompy paliwa wymień koniecznie jeżeli jeszcze nie wymieniałeś.

Kolejną rzeczą, którą powinieneś sprawdzić jest napinacz łańcucha, który napędza wałki rozrządu. Jeżeli auto na ciepłym klekocze Ci jak diesel to należy to wymienić. Koszt to 600zł za części w ASO + robocizna. Jazda na niesprawnym może uszkodzić wariator (1500zł), a w najgorszym razie łańcuch może się zerwać i uszkodzi się silnik.

Masz auto seryjne?
 
 

Bart 
HEJTER


auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Skąd: z dupy

Wysłany: Pią 18 Lis, 2011   

bardzo dobre te volkswageny...


tylko trochę się jebio
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 2.04 sekund. Zapytań do SQL: 12