Trzeba cały osprzęt z j4 przełożyć łącznie z walkami, dzisiaj zajrze to dowiem się więcej. Na tej głowicy zyskać można trochę więcej bo ssace zawory są większe. Podobno da się wsadzić głowice do 8v pod warunkiem że masz kompa MM i wsadzisz emprom z 16v, wiązka podobno pasuje, muszę coś takiego opatentować bo wtedy za 600-700 można zrobić żeby to jeździło zostaje tylko osprzęt z j4 a jest tego sporo
Trzeba cały osprzęt z j4 przełożyć łącznie z walkami
a z walkami z jp4 to nie bedzie banglac?
kosmita napisał/a:
to nie wyjdzie tyle samo $$$ wtedy ?
kolektory i tak musialbym zmienic bo mam te od 8V, walki to bym zostawil moze, a poza tym jakbym montowal to, to by sie ogarnelo od razu kompletny treatment glowicy (no dobra, zostane przy planowaniu) i od razu w chooy KM
choc kurde chyba najpierw musze uzbierac na aku bo mi padl i auto juz drugi miesiac stoi i marznie.
Tylko paragon:-) tak chodzi o komputer magnetti. Na walkach z jp4 też będzie jeździło, ale są inne przez to moc mniejsza:-) turbo to nie dla mnie pali kapcie i nie jedzie:-) wkrótce robię kolejny motor z głowica jp4 i może dremelkiem się pobawie zobaczymy co z tego wyjdzie, wszystkiego trzeba spróbować:-)
auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Maj 2006 Skąd: Z dupy
Wysłany: Czw 24 Lis, 2011
jeszcze raz któryś napisze przez "TT" - w ryj dam, jak babcię kocham!
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach