Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
[S] Glowca JP4 z 206/c3/xsara
Autor Wiadomość

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Nie 20 Lis, 2011   [S] Glowca JP4 z 206/c3/xsara

Stan idealny, do glowicy plastikowe dekielki, brak oslony nad cewke zaplonowa
Cena 299zl do negocjacji ;) (kiep i szmata w cenie :D )
Kontakt pw

_________________
 
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 21 Lis, 2011   

Po jakim przebiegu i w czym jeździła?
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pon 21 Lis, 2011   

Greg napisał/a:
Po jakim przebiegu i w czym jeździła?

W jakimś aucie turbo podobno :>
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 21 Lis, 2011   

Aaa to nie chcę :D
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Pon 21 Lis, 2011   

podobno 67 tys ale czy to prawda to nie wiem, tloki wygladaly na maly przebieg ;) glowa z berlingo
_________________
 
 
 

faldzip 
hybrex
saxo...


auto: Saxo / Xsara
silnik:: 1.6 / 1.6
moc: 0 / 110km
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 24 Lis, 2011   

podejdzie do tu5jp takiego jak u mnie? ;)
_________________
czyt. faldżip
 
 

kosmita 
spieprzaj dziadu


auto: Reno Sport
silnik:: 1.6
moc: 133km
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Cze 2009
Skąd: przyjezdny

Wysłany: Czw 24 Lis, 2011   

Podejdzie, ale z tego co pamiętam, to lepiej wrzucić głowice z J4 do 8v, bo z JP4 będzie mniejszy stopień sprężania.
 
 

faldzip 
hybrex
saxo...


auto: Saxo / Xsara
silnik:: 1.6 / 1.6
moc: 0 / 110km
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 24 Lis, 2011   

ale za j4 chca 2.5x wiecej kasy :P podobno, jp4 + walki j4 + kolektor dolotowy saxo vts i jest dobrze :)

a jak wtedy ma sie sytuacja z kompem jak wrzuce taka jp4 glowice sama?
_________________
czyt. faldżip
 
 

kosmita 
spieprzaj dziadu


auto: Reno Sport
silnik:: 1.6
moc: 133km
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Cze 2009
Skąd: przyjezdny

Wysłany: Czw 24 Lis, 2011   

faldzip napisał/a:
jp4 + walki j4 + kolektor dolotowy saxo vts i jest dobrze :)

to nie wyjdzie tyle samo $$$ wtedy ?

faldzip napisał/a:
a jak wtedy ma sie sytuacja z kompem jak wrzuce taka jp4 glowice sama?

ja miałem wrzucony sam słupek JP4 i wszystko działało elegancko, moc wyszła w zasadzie taka sama jak wcześniej na J4
_________________
www.sieplywa.pl
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Czw 24 Lis, 2011   

Trzeba cały osprzęt z j4 przełożyć łącznie z walkami, dzisiaj zajrze to dowiem się więcej. Na tej głowicy zyskać można trochę więcej bo ssace zawory są większe. Podobno da się wsadzić głowice do 8v pod warunkiem że masz kompa MM i wsadzisz emprom z 16v, wiązka podobno pasuje, muszę coś takiego opatentować bo wtedy za 600-700 można zrobić żeby to jeździło zostaje tylko osprzęt z j4 a jest tego sporo
_________________
 
 
 

faldzip 
hybrex
saxo...


auto: Saxo / Xsara
silnik:: 1.6 / 1.6
moc: 0 / 110km
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 24 Lis, 2011   

Barejka napisał/a:
kompa MM

chodzi o magnetti marelli czy jak mu tam?
Barejka napisał/a:
Trzeba cały osprzęt z j4 przełożyć łącznie z walkami

a z walkami z jp4 to nie bedzie banglac?
kosmita napisał/a:
to nie wyjdzie tyle samo $$$ wtedy ?

kolektory i tak musialbym zmienic bo mam te od 8V, walki to bym zostawil moze, a poza tym jakbym montowal to, to by sie ogarnelo od razu kompletny treatment glowicy (no dobra, zostane przy planowaniu) i od razu w chooy KM :)
choc kurde chyba najpierw musze uzbierac na aku bo mi padl i auto juz drugi miesiac stoi i marznie.

PS. Barejka, wystawiasz FV? ;)
_________________
czyt. faldżip
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Czw 24 Lis, 2011   

Tylko paragon:-) tak chodzi o komputer magnetti. Na walkach z jp4 też będzie jeździło, ale są inne przez to moc mniejsza:-) turbo to nie dla mnie pali kapcie i nie jedzie:-) wkrótce robię kolejny motor z głowica jp4 i może dremelkiem się pobawie :D zobaczymy co z tego wyjdzie, wszystkiego trzeba spróbować:-)
_________________
 
 
 

kosmita 
spieprzaj dziadu


auto: Reno Sport
silnik:: 1.6
moc: 133km
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Cze 2009
Skąd: przyjezdny

Wysłany: Czw 24 Lis, 2011   

faldzip, było już kilka tematów o 8v,J4 i JP4, tam znajdziesz odpowiedzi na większość Twoich pytań :)
 
 

mi 
Stawiam wszystkim ....


auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Maj 2006
Skąd: Z dupy

Wysłany: Czw 24 Lis, 2011   

jeszcze raz któryś napisze przez "TT" - w ryj dam, jak babcię kocham!
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
 
 

koma600 
XII wydział ksiąg wieczystych


auto: Meg3rs
silnik:: 2.0
moc: 300km
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 12 Paź 2009
Skąd: Nadarzyn

Wysłany: Czw 24 Lis, 2011   

Barejka, czesio jest dobry w dremelku wal do niego
_________________
KUBAS ZNOWU WYGRAŁ!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 2.55 sekund. Zapytań do SQL: 12