Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Laguna 2.0 T vs Cinquecento ? (centomania)
Autor Wiadomość

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 06 Mar, 2007   Laguna 2.0 T vs Cinquecento ? (centomania)

a wiec ze wzgledu na fakt ze jezdzenie nowym paskiem jakos mi sie znudzilo a laguna stoi pod domem to pomyslalem sobie ze jadac do wesolej zalatwic sprawy moze cos killuje. I tak jak na zlosc nikogo nie spotkalem. Oczywiscie byly jakies avensisy, corolle vany i inne sluzbowe mondeo (z ktorymi paskiem ide leb w leb) ale nie moglem spotkac nic konkretnego. Az tu nagle wracajac do domu ulica Grochowska, pozniej Targowa na ostatnich swiatlach przed 4 spiacymi stanolem na lewym pasie. Oczywiscie znajac doskonale ta krzyzowke zostawilem skrajny lewy wolny (konczy sie po 200 metrach) aby dac szanse temu ktory sprobuje sie wpierniczac. Oczywiscie po raz kolejny jak na zlosc nic, az tu nagle kiedy ruszylem sobie na zielonym widze leci cos lewym, no to ja na jedynce but do konca, dwoja do konca a mnie wyprzedza wspomniane Cinquecento. Niestety kierowca nei czul sie zbyt pewnie i troche wychamowal co pozwolilo mi troche podgonic i zjechac na prawy aby go nie wepchnac w przystanek tramwajowy.

No i stajemy przy Wilenskim na swiatlach ja patrze i oczom nie wierze, Cinquecento - lakier morska zielen, dokladki i spoylery jak ze Słomczyna i do tego niebieskie zegary (za to szacuneczek bo takie same mam w pasku) i wielka wlepa na tylniej szybie CENTOMANIA a pod wlepa :D taka buzka. Zeby bylo malo to w tylnim zderzaku korek do LPG.

No to mysle sobie ze zaraz goscia naucze jak sie jezdzi, i tak jechalismy razem Jagielonska do Ronda Starzynskiego, a pozniej w prawo jak na Tarchomin. Ja wypadlem pierwszy z ronda a ze podpuscil mnie jakis fagas w Corolli Verso (czy jak ona sie tam nazywa) to przelecialem na zoltym a Cienki zostal. No to ja mowie sobie poczekam - i tak w miare plynnie jechalem az do Auchan a Cienkiego nie widac. Tym razem stoje sobie na prawym a ten wariat znowu mnie wali z lotnego, z tym ze tym razem juz na koniec dwojki zjechalem mu na lewy zeby sie zmiescil. Przyznam ze pozniej bardzo ciezko bylo go dogonic miedzy samochodami, ale w koncu juz prawie przy moich ostatnich swiatlach stanelismy na skrajnym prawym za Impreza. No to impreza poszla, cienki za nia, a ja odrazu na srodkowy i wyprzedzam ale powoli cienkiego, staralem sie go wpuscic ale nie kierowca nie wyczul moich intencji i wychamowal a pozniej gestem reki przeprosil. No to nastepne swiatla ul. Mehofera czyli moj skret w lewo - ale mowie nei odpuszcze do chwili kiedy staniemy obok, niestety to sie nie powiodlo a poszlismy tylko z rolowanca tak od okolo polowy mojej dwojki. Jestem w wielkim szoku bo odchodzilem mu mniej niz wczesniej opisanej Meganie 2.0 16V. Mysle ze pod koniec 3ki mialem z 2 dlugosci i wcale nie odjezdzalem. Pozniej gest podziekowania i nawrotka.

Jezeli ktos zna kogos z Centomani to bede wdzieczny za info co tam siedzi - z dzwieku silnika wnioskuje ze to jakies 1.2 z punto ale nie jestem pewny. Bardzo jestem ciekawy w ile on sie kreci i czy ma cos nadlubane, bo z zewnatrz to normalnie wiejski tuning.


aha zapomnialem dodac ze ponownie skillowalem tego Cmaxa czy Smaxa z ktorym sie kiedys cialem - bylo tak jak wczesniej czyli delikatnie odjezdzalem. Niestety nie udalo mi sie ponownie zapytac co tam ma za silnik.
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Wto 06 Mar, 2007   

U mnie ziomki sprowadzają z Włoch 1.2 16v 85 koni w serii i to wsadzają do cc. Odchudzony lata jak wściekły. Kolega takiego ma, jeszcze będzie to dłubał. To mógł byc też 1.2 8v ostro zdłubany, albo cos na dole z 1.1. Możliwości wiele, sam jeździłem takim na ostrym wałku, kręcił się do 8000 na luza.

Bad-i, masz głód jeżdżenia po maxie. Może sobie w Lublinie na niedzielę tor domówimy i polatam coś extra,hehe...
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 06 Mar, 2007   

nie ma zadnego problemu, oby wątroba wytrzymala sobote
 
 

michool_vt 
Kilo Pangi - 9,99
8]


auto: stara beta
silnik:: ...
moc: 280km
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 29 Mar 2006
Skąd: olkusz

Wysłany: Śro 07 Mar, 2007   

jeahhh Bad-i, Te cc i sc to czasem potwory niezle, nigdy nie wiadomo co w nich siedzi,
tak dalej :)
głód jezdzenia jest, szkoda ze nie cliowką ;)
ale wiadomo, jakby zobaczyli clio to slinka pocieknie, kopara opadnie i pojezdzone :D
killuj ile mozesz.
zdrowia (jak to zwykł mowic jeden znajomek)
 
 
 

BaRtO_206GT 
wiosna lato jesień zima


auto: 206GT
silnik:: EW12J4
moc: xxxkm
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 07 Lis 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Śro 07 Mar, 2007   

Bad-i to ten?? :



Jesli tak to to jest 1.2 ~90 kucy a na goscia wolaja Ociec (z racji na swoj wiek).. ;)
_________________
www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 07 Mar, 2007   

BaRtO_206GT napisał/a:
Bad-i to ten?? :


Jesli tak to to jest 1.2 ~90 kucy a na goscia wolaja Ociec (z racji na swoj wiek).. ;)


k.u.r.w.a to jest ON :D
 
 

nox 
Aż żal się spieszyć na tym forum
Mr. Cleaner


auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 11 Sty 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Śro 07 Mar, 2007   

znajomy ma SC białe vana :) a pod maską 1.2 + turbo :) na 1/4 robi średnie 14 ale jak to powiedział to dopiero zabawa się zaczeła :)
_________________
www.MrCleaner.pl
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 07 Mar, 2007   

taki opis znalazlem na stronie tego goscia:

Silnik:
Po 7 latach i 200 kkm swap z 700 na 1100. Po natępnych 80 kkm i dwóch latach swap na 1200 8V 73 kM. Przy okazji dłubnięta i splanowana głowica, zawory i gniazda zrobione na trzy kąty, dłubnięty kolektor ssący. Dolot Yankowy i filtr stożkowy. Kolektor wydechowy Palio 4-2-1, rura 50 mm środkowy 50 mm i końcowy tłumik przelotowy KN. Wałek seria 866. Tuning kompa w wykonaniu Tommiego. Oceniana moc 90 kM. Skrzynia S-kowa.
Zawieszenie:
Lato sprężyny AP -40/40 (usiadł niżej) amorki skracane i utwardzane Wierzbickiego. Zima sprężyny sporting i amorki B-4 przód, tył sporting.
Hamulce:
Przód tarcze wentylowane 257 mm (Doblo diesel), tył bębny seria.
Koła:
Lato alufelgi 14/6 Tipo abarth, opony 185/50, zima stalówki Punto 14/5,5 opony Kleber 155/65.
Nadwozie
Usunięty znaczek na masce, usunięte kierunki boczne na błotnikach, usunięte nalepki, zamek i wycieraczka na klapie. Oklejone słupki i przyciemnione szyby boczna i tylna. Dołożona lotka na klapie tylnej.Białe przydymione kierunki przednie i czarne obudowy reflektorów. Zderzaki typu EBA.

[ Dodano: Sro 07 Mar, 2007 ]
on podaje ze ma 8,7 do setki i 200 km/h na max :550:
 
 

BaRtO_206GT 
wiosna lato jesień zima


auto: 206GT
silnik:: EW12J4
moc: xxxkm
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 07 Lis 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Śro 07 Mar, 2007   

hehe no wlasnie wyslalem Ci linka do tej stronki w shoutboxie ;) nie wiem na ile ten opis jest aktualny.. czasy sa z ostatniego Bemowa!! ;) ale.. wiem ze mialo cos teraz byc dlubane nie wiem jak to sie nazywa jakies turbo burbo czy cos takiego, ale ja nie wiem nie znam sie :P ale chyba jeszcze nie ma..
_________________
www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Śro 07 Mar, 2007   

8.7 do 100 nie powala :)
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 07 Mar, 2007   

eM napisał/a:
8.7 do 100 nie powala :)


Laguna katalogowo 8,6 do 100 - a scigajac sie z takim tjunigiem i dajac rade ledwo co to do glowy przychodzi tylko jedna mysl. WTF - albo musze zdlubac takie gówno zeby tez niz jezdzic
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Śro 07 Mar, 2007   

Na seryjnym wałku według mnie w tym setupie ciężko 90 koni...jak nie zmierzone, to nigdy nie wiadomo.
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 07 Mar, 2007   

Marek23 napisał/a:
Na seryjnym wałku według mnie w tym setupie ciężko 90 koni...jak nie zmierzone, to nigdy nie wiadomo.


ja wiem jedno. Jechal b. dobrze :D
 
 

BaRtO_206GT 
wiosna lato jesień zima


auto: 206GT
silnik:: EW12J4
moc: xxxkm
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 07 Lis 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Śro 07 Mar, 2007   

Marek23 napisał/a:
Na seryjnym wałku według mnie w tym setupie ciężko 90 koni...jak nie zmierzone, to nigdy nie wiadomo.


walek 866 z punto 1.2 i nic wiecej nie trzeba, spokojnie daje rade..
_________________
www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
 
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Śro 07 Mar, 2007   

Do ilu to się na tym wałku kręci?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 12